موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

رنگ یاسی روشن مو

رنگ یاسی روشن مو

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 تیر 1400 ساعت 14:26

تست شخیصت شناسی
  • ندا خوشرو
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
  • ۰

رنگ موی یاسی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است که با ترکیب کردن رنگ موها و واریاسیون های مختلف تهیه می شود, در ادامه فرمول ترکیبی رنگ مو یاسی به همراه تصاویری از این رنگ موی زیبا و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

اگر خانم ها رنگ مو خود را به درستی انتخاب کنند تغییرات مثبتی در چهره آن ها ایجاد می شود. رنگ موهای زنانه در انواع رنگ موهای فانتزی و رنگ مو معمولی و ترکیبی موجود هستند و شما می توانید از بین این رنگ موهای مختلف رنگ مویی زیبا را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید. رنگ مو یاسی یکی از انواع رنگ موهای زیبا و جذاب است و برای خانم هایی که تمایل دارند رنگ مویی خاص و جذاب داشته باشند این رنگ مو می تواند مناسب باشد.

رنگ موی ارغوانی و رنگ مو یاسی، از انواع رنگ موهای شیک و خاص هستند و اگر شما به دنبال رنگ مویی متفاوت برای رنگ کردن موهای خود هستید بهتر است این رنگ موها را برای رنگ کردن موهای خود انتخاب کنید.

Lilac-hair-color-17.jpg

فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی به همراه مدل های مختلف این رنگ موی زیبا

رنگ مو یاسی از انواع رنگ موهای شیک و زیبا است و شما می توانید این رنگ مو را با ترکیبات مختلفی بدست آورید. بهتر است این رنگ مو را هم مانند سایر رنگ موها با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید تا شاهد ایجاد تغییراتی مثبت در رنگ موها و چهره خود باشید.

Lilac-hair-color-16.jpg

فرمول رنگ مو یاسی

رنگ موی یاسی + پودر یاسی + ۲ سانت واریاسیون نقره ای + رنگ مو شماره ۱۰.۱ + مقداری واریاسیون بنفش + پایه دکلره ۱۰

*** توجه داشته باشید برای بدست آوردن رنگ مو یاسی ابتدا باید موهایتان را تا پایه ۱۰ دکلره برسانید سپس با کمک فرمول ذکر شده موهایتان را رنگ بزنید.

Lilac-hair-color-6.jpg

مدل های رنگ مو زیبا و شیک یاسی

رنگ مو اگر با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تغییرات مثبتی در چهره تان ایجاد می شود. رنگ موها به طور کلی به دو دسته شمیایی و گیاهی تقسیم می شوند که در این میان رنگ موهای شیمیایی به خاطر تنوع زیادی که دارند جزء رنگ موهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند. رنگ مو باعث زیبایی بیشتر موها و چهره خانم ها می شود از این رو بهتر است در انتخاب رنگ موی خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا چهره ای متفاوت و جذاب پیدا کنید.

Lilac-hair-color-19.jpg

Lilac-hair-color-9.jpg

در ادامه تصاویری از انواع مدل رنگ مو یاسی برای خانم ها با سلیقه های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها رنگ مویی شیک و متفاوت را برای موهای خود انتخاب کنید.

Lilac-hair-color-25.jpg

Lilac-hair-color-2.jpgLilac-hair-color-3.jpgLilac-hair-color-4.jpgLilac-hair-color-5.jpg  Lilac-hair-color-7.jpgLilac-hair-color-8.jpg  Lilac-hair-color-12.jpgLilac-hair-color-13.jpgLilac-hair-color-14.jpgLilac-hair-color-15.jpg  Lilac-hair-color-18.jpgLilac-hair-color-20.jpgLilac-hair-color-21.jpgLilac-hair-color-22.jpgLilac-hair-color-23.jpgLilac-hair-color-24.jpgLilac-hair-color-1.jpg

رنگ مو می تواند زیبایی و جذابیت خاصی را به چهره شما ببخشد بنابراین بهتر است قبل از هر چیز به مطابقت و همخوانی رنگ مو با رنگ پوست خود توجه داشته باشید. در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی یاسی به همراه مدل های متنوع این رنگ موی زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این رنگ موی زیبا و جذاب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع فرمول های ترکیبی و مدل های مختلف رنگ مو به بخش های ترکیب رنگ مو و ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: arga-mag.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر