موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

گل متولد هر ماه

گل متولد هر ماه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 بهمن 1399 ساعت 00:26

گل ماه تولد حکایتی که گوش ها به شنیدنش علاقه مند است

شاید کمتر کسی باشد که تابحال توصیفات کتاب های طالع بینی، شخصیت شناسی یا ستاره شناسی را درباره شخصیت و ویژگی های متولدین ماه تولدش مطالعه نکرده باشد. همه ما انسان ها ذاتا علاقه مند هستیم از بقیه متمایز باشیم، و دلیل استقبال از توصیفاتی که در این کتاب ها نوشته می شود شبیه حکایت گل ماه تولد افراد است.

تست شخیصت شناسی

علی رغم اینکه خیل عظیمی از اطلاعاتی که در آن نوشته شده از فرد به فرد متغیر است اما گاهی خودمان هم دلمان نمی آید آنها را باور کنیم. رو به روی آیینه بایستید و به خودتان بگویید: شما بلندپرواز هستید، در تصمیم گیری بسیار عاقل هستید، در مدیریت کارها توانمند هستید! حتی اگر این حرف ها ۱۸۰ درجه با حقیقت تفاوت داشته باشد نمی توانید جلوی غنج زدن دلتان را بگیرید.

خرید گل ماه تولد

این مقدمه برای آن بود که بدانید مقاله پیش رو احتمالا مبتنی بر پیش فرض های تاریخی و یا برگرفته از رفتار پرتکرار مردم در انجام خرید هایشان است. مقاله ای که باور پذیر بودن آن بیش از صحت منبع مطلب آن اهمیت خواهد داشت. این مقاله را به معرفی گل ماه تولد اختصاص داده ایم. اگر می خواهید همین روزها  برای دوستتان یا نزدیکانتان گل تولد بخرید؛ قبل از انتخاب و خرید گل مقاله پیش رو را مطالعه کنید. گل ماه تولد از این نظر که برای متولدین هر ماه یک هدیه اختصاصی به حساب می آید می تواند جذاب باشد.

به این ترتیب طبق شخصیت شناسی انجام گرفته روی متولدین هر ماه، گل ماه تولد را تعیین می کنند. در ادامه به معرفی گل ماه تولد متولدین ماه های مختلف می پردازیم تا بتوانید برای اولین مراسم تولد پیش رو دسته گل اختصاصی همان ماه را به افراد هدیه کنید. خرید گل تولد یکی از مناسبت هایی است که مردم تحت هیچ شرایط اقتصادی، آنرا ترک نکردند. اگر حس و حال مراجعه به یک گل فروشی را ندارید، در گوگل به دنبال یک گل فروشی آنلاین بگردید. بعدا در این رابطه برایتان بیشتر خواهم گفت.

گل ماه تولد فروردینی ها (April Birth Flower)

گل فروردین گل داوودی مارگریتی/ گل ماگریت یا گل Daisy است. این گل تداعی گر معنای یکرنگی، معصومیت و وفاداری است. شاید ندانید که این گل نماد زنان باردار هم هست؛ واقعیتی که باعث می شود در خرید گل برای مادران جوان بسیار مناسب باشد. نام گل دیزی برگرفته از اسم “چشم روز”  است. به این دلیل به این نام خوانده شده که شب ها گلبرگ هایش بسته و با طلوع خورشید باز می شوند.

این گل برای پرپر کردن و بازی دوستم داره/ دوستم نداره در کارتون ها زیاد به تصویر کشیده میشد. با توجه به تم رنگی که دارد می تواند در تهیه تاج گل، حلقه گل و یا دسته گل به کار برود. گل مارگریت نه فقط برای خرید گل تولد برای خردادی ها، بلکه برای خرید گل روز مادر برای مادران متولد فروردین هم گزینه جذابی خواهد بود.

 گل ماه تولد اردیبهشتی ها (May Birth Flower)

گل اردیبهشت گل Lily of the valley بوده که در فارسی با نام گل برف یا گل موگه خوانده می شود. این گل مورد پسند عروس های سلطنتی است. گل برف دارای گل های زنگوله شکل و رایحه ای شیرین دارد. فرصت شکوفه دهی آن خیلی کوتاه است. این مدت کوتاه گل برف را فریبنده تر هم می کند. گل برف نماد صداقت، فروتنی و جذابیت است.

اگر فرض کنیم که نام گذاری گل ها برخاسته از فلسفه ای خیالی است، این گل نماد “بازگشت به مسیر خوشبختی” است. برای خرید گل تولد برای اردیبهشتی ها، کمی ابتکار به خرج دهید؛ شاید گل برف به تنهایی به چشم نیاید. حتی می توانید برای تزئین باکس گل تولد آنها از گل برف استفاده کنید.

گل ماه تولد خردادی ها (June Birth Flower)

گل خرداد یکجورایی معروف ترین نوع گل در جهان است: گل رز. قرن هاست به خاطر زیبایی کلاسیک و عطر بی نظیرش مورد استقبال همگان بوده است. گل رز نماد عشق، زیبایی و افتخارآفرینی است. جالب است که علاوه بر رنگ، تعداد گل رز هم در بیان احساسات تأثیر شگرفی دارد. مثلا عشق در نگاه اول یک گل رز کافی است، ولی برای گفتن دوستت دارم حتما به یک جین گل رز نیاز دارید. به هر حال هر چیزی قیمتی دارد 🙂
خرید گل تولد برای خردادی ها، اگر دختر باشند می تواند برایشان یادآور خاطرات گل ولنتاین هم باشد. (آخه کدام دفعه برای تولد پسرها گل خریداری شده؟ نه واقعا کی شده به پسرها گل هدیه بدن؟؟…)

گل ماه تولد تیر ماهی ها (July Birth Flower)

گل تیر ماهی ها گل دلفینیوم (Delphinium یا Larkspur) بوده که در زبان فارسی گاها به آن گل زبان در قفا هم می گویند. دلفینیوم نماد وقار و انرژی مثبت است و پای ثابت باغچه های کلاسیک انگلیسی است که احتمالا توی کارت پستال های قدیمی آنرا دیده اید. گل دلفینیوم جزو معدود گل های آبی واقعی است و رنگ آبی آن بواسطه دست کاری های باغبانی و ژنتیکی ایجاد نشده است.

حال و روز طرفداران تیم آبی پایتخت با رفتن استراماچونی شاید خوب نباشد، اما رنگ گل دلفینیوم با این اخبار تلخ از طراوت نمی افتد. گل ماه تولد تیر ماهی ها به طور کلی نمایانگر جسارت و شجاعت در دوست داشتن است؛ لذا اگر طرف مقابل شما متولد ماه تیر است و می خواهید دل را به دریا بزنید و حرف دلتان را به او بزنید شاید خرید گل تولد، موقعیت مناسبی باشد. (البته ما هیچ مسئولیتی تقبل نمی کنیم!)

گل ماه تولد مردادی ها (August Birth Flower)

گل متولدین مرداد گل گلایل است. شاید گل مرداد در ایران بیشتر در مراسمات غم و عزاداری به کار گرفته شده باشد، اما در خارج از کشور ارج و قرب بیشتری دارد. گلایل با شکوفه های برجسته و ساقه های چشمگیرش، و رنگ های بی نظیری که دارد به طور باورنکردنی محبوب است و تنوع رنگ زیادی دارد. ریشه اسم گلایل از اسم gladius به معنای شمشیر گرفته شده است.

این نام گذاری برمی گردد به زمان گلادیاتورها، و تعجب برانگیز نیست که تجسم نماد قدرت، سخاوت و صداقت باشد. گل ماه تولد مردادی ها، گل چندان گران قیمتی نیست. اگر تصمیم گرفتید برایشان گل تولد بخرید سراغ گلفروشی بروید که تنوع رنگ بیشتری در گلایل هایش داشته باشد.

گل ماه تولد شهریوری ها (September Birth Flower)

گل ماه تولد شهریوری ها، گل آستر (Aster) یا گل ستاره است. این گل در گذشته نماد و یادآور عشق و ظرافت بوده است. یک انتخابی خوب و کمتر مورد توجه قرار گرفته برای کسانی که حس طبیعت دوستی دارند. گل شهریور یک جورایی نماد ستاره های زمینی هستند. آسترها در اواخر تابستان به اوج زیبایی خود می رسند. برای خرید گل تولد برای متولدین این ماه روی اسم گل آستر تامل بیشتری کنید.

گل ماه تولد مهر ماهی ها (October Birth Flower)

گل مهر را احتمالا بشناسید، گل همیشه بهار گل تولد متولدین ماه مهر است. با شکوفه های طلایی و عطر نافذ مورد توجه علاقه بسیاری از ماست. Marigold نشان طلایی گل های پاییزی است. نماد جنگیدن برای رسیدن به موفقیت است. اگر دوستی دارید که متولد مهر ماه است، برای خرید گل تولد برای او دست بازی دارید. گل همیشه بهار در یک گلدان فانتزی به یک هدیه تولد تمام عیار تبدیل می شود.

گل ماه تولد آبانی ها (November Birth Flower)

گل آبان هم گل مشهوری است. گل های داوودی تعلق می گیرند به متولدین آبان ماه.

گل داوودی بواسطه رنگبندی های شاد، بسیار انرژی بخش هستند. اگر حمل بر بی کیفیت بودن نمی کنید گل های داوودی اصالتا چینی هستند. یعنی اولین بار در کشور چین پرورش داده شده اند. این روزها به دلیل تنوع و سازگاری بالا یکی از گل های محبوب در دنیا به شمار می آید.

گل متولدین آبان نماد دوستی و آرزوهای شیرین است. گل داوودی نمادخوش شانسی هم است. در ژاپن انقدر این گل ارج و قرب دارد که یک روز به نام گل داوودی اختصاص پیدا کرده، روز ۹ سپتامبر در ژاپن مصادف است با برگزاری جشنواره خوشبختی؛ جشنواره ای که معنا و مفهوم آن از گل داوودی الهام گرفته شده است. خرید گل تولد برای آبان ماهی ها یک دردسر شیرین و بی نهایت زیباست.

گل ماه تولد آذر ماهی ها (December Birth Flower)

گل آذر یک گیاه بسیار متفاوت است. فلسفه آن هم شاید کمی عجیب باشد، گل راج (Holly Flower) نماد واقعی یک فصل سرد است. حتما پیش خودتان می گویید که این گل نیست. اما شاخ و برگ های سبز براق همراه با توت های قرمز خوش رنگ، متبادر کننده حال و هوای قبل از کریسمس است، دلیل نسبت دادن گل راج به گل ماه تولد متولدین آذر شاید سخت مورد پذیرشتان بیفتد، اما گاهی می توانید با یک باکس گل قهوه سوخته و کمک گرفتن از گل راج برای تزئینش هدیه متفاوتی بسازید. خرید گل تولد برای آذر ماهی ها کمی پیچیده است، درست مانند روحیه زودرنجی که اغلب ما از آنها انتظار داریم.

گل ماه تولد دی ماهی ها (January Birth Flower)

گل دی را باید خودتان حدس بزنید! خب بیخیالش… گل میخک. اگر اصل خودشیفتگی را یک عادت دیرینه بشری بنامیم، این عادت در متولدین دی فوران کرده است 🙂 گل میخک نماد فداکاری، وفاداری وعشق بوده، و بخاطر گلبرگ های موج دار پُرپشت، رنگ های متنوع و ماندگاری بالا بین سایر گل ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. گل میخک گل ماه تولد متولدین دی ماه است.

این گل جزو محدود گل هایی است که در فصل سرما رشد می کند پس یک انتخاب مناسب برای متولدین زمستان است. امروزه درحق گل میخک خیلی بی انصافی شده چراکه فقط به عنوان یک گل جانبی برای تزئین استفاده می شود. میخک خیلی قبل ترها برای خودش دوران طلایی داشته است.

در تاریخ در ستایش گل میخک اینطور آمده که با قطره اشک حضرت مریم برای حضرت عیسی، اولین شکوفه میخک جوانه زده است. جای تعجب ندارد که میخک سمبل جهانی عشق مادرانه باشد. با این شاخصه تاریخی آنرا می توان انتخابی مناسب برای گل روز مادر و گل روز زن دانست. میخک در کل نماد فداکاری است، یک گزینه برای خرید گل تولد برای دی ماهی ها که گفته می شود دوستانی وفادار و انسان هایی قابل اعتماد هستند.

گل ماه تولد بهمنی ها (February Birth Flower)

گل بهمن گل رز است؟ نه خب اشتباه نکنید. همان قدری که به فروردینی در جشن تولد هایی که با عید دیدنی قاطی می شود ظلم شده، به متولدین بهمن هم بخاطر مقارن شدن تولدشان با روز ولنتاین ستم ناروا رفته است 🙂 گل ماه تولد متولدین بهمن، گل بنفشه است. این گل ها با رنگ های سرحال و شفاف قرن هاست که گرما بخش قلب انسان ها در دل زمستان های سیاه هستند. یونانی ها از بنفشه ها برای داروهای گیاهی و برای شیرین کردن نوشیدنی ها استفاده می کردند. اینطور که از تاریخ می شود فهمید یونانی ها کاملا نقش بسزایی در شناساییراز گل ها داشته اند.

بنفشه ها نماد وفاداری، پاکدامنی و فروتنی هستند. شاید هم به همین دلیل در شخصیت شناسی ها فروتنی و خاکی بودن را بیشتر از هر صفت دیگری به بهمن ماهی ها نسبت می دهند. گل ماه تولد متولدین بهمن زیاد بزرگ و شلوغ نیست. یک گلدان بنفشه می تواند آنها را بخنداند.

گل ماه تولد اسفندی ها (March Birth Flower)

گل اسفند از آن گل هایی است که همه دوستش دارند. گل ماه تولد متولدین فروردین نرگس های بهاری هستند. هیچ گلی به اندازه گل نرگس مظهر بهار نیست. نماد آخرین ماه سال، آغازگر بهار کاملا برازنده ی نرگس زرد زیباست. نام این گل برگرفته از یک اسطوره یونانی است که وقتی بازتاب چهره ی خودش را در آب دید، انقدر ذوق زده شد که در آب غرق شد. درواقع فدای خودش شد.
(شما فقط خودشیفتگی رِه نگاه کن)

گل نرگس فقط نماد غرور نیست. نمادی برای شروعی جدید، تولد دوباره و تجدید حیات است. گل نرگس سال به سال جوانه می زند و شکوفه می دهد، نماد وفاداری بوده و کلا گل آرامش بخش و لطیفی است. خرید گل تولد برای بهمنی ها بقیه اعضای خانواده شان را هم منتفع می کند. گلی که عطرش تمام فضای خانه را پر می کند.

خرید انواع گل و گیاه – گل فروشی آنلاین یا بازار گل شهید بابایی؟ مساله این است!

قبل از اتمام مقاله این را هم بگویم که برای خرید آنلاین انواع گل و گیاه می توانید در گوگل دنبال یک گل فروشی آنلاین خوب بگردید؛ خب غیر مستقیم داریم پیشنهاد می کنیم به گل فروشی گل باما سر بزنید 🙂
اگر هم وقت داشتید سری به بازار گل شهید بابایی بزنید. ما در آنجا غرفه داریم و میزبان شما خواهیم بود. البته در بازار گل شهید محلاتی در اتوبان آهنگ هم هستیم.
خب امیدوارم خوشتان آمده باشد.
از دوستانم در سایت interflora هم تشکر می کنم 🙂

8f41bc95c1d5a08d6656779dba18da08?s=125&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: golbama.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر