موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

کوین ترودو رویال مایند

کوین ترودو رویال مایند

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 خرداد 1400 ساعت 17:24

جک کنفیلد نویسنده و ناشر بیش از 60 کتاب پُرفروش است که نزدیک به 80 میلیون نسخه از آن‌ها به 39 زبان دنیا به چاپ رسیده است. نام او در میان لیست پُرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است که در تاریخ 24 می 1998 توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید. درآمد خالص او در ده سال اخیر، چندین میلیون دلار بوده است. در چندین برنامه مطرح تلویزیونی (از نمایش تلویزیونی اپرا وینفری گرفته تا صبح بخیر آمریکا) شرکت کرده است و برای نزدیک به 500 کمپانی مختلف در سراسر دنیا، سخنرانی‌هایی در ارتباط با کسب ثروت انجام داده‌ام.

تست شخیصت شناسی

جک کنفیلد فردی است که مجله تایم او را به عنوان فرد پشت امپراطوری “پدیده چاپ و نشر این دهه” نام‌گذاری کرده است. او یکی از متخصصین برتر آمریکا برای ایجاد عملکردهای برتر برای کارآفرینان، رؤسای شرکت‌ها، مدیران، متخصصان فروش، کارمندان شرکت‌ها، و آموزش‌دهندگان است. در طول 30 سال گذشته، او با پیام جذاب، سبک مربیگری شخصی، و انرژی توانمند کننده خود توانسته است به صدها هزار نفر کمک کند که به رویاهای خودشان دست پیدا کنند.

 جک کنفیلد که توسط بسیاری از افراد به عنوان مربی شماره یک موفقیت در آمریکا شناخته می‌شود، دلیل متفاوت بودن افراد موفق را مطالعه کرده و آن را گزارش کرده است. او می‌داند که چه چیزی به آنها انگیزه می‌دهد، چه چیزی آن‌ها را پیش می‌راند، و چه چیزی باعث الهام دادن به آن‌ها می‌شود. او این بینش را با تعداد بی‌شماری از مخاطبین در سطح بین‌المللی به اشتراک می‌گذارد و استراتژی‌های موفقیت خودش را در رسانه‌ها، با شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، و سازمان‌های حرفه‌ای به افراد جویای موفقیت درمیان می‌گذارد.

اگرچه جک کنفیلد در زمینه‏‌های مختلف موفقیت فردی، خانوادگی و مالی در سمینارها و کتاب‏های خود به دیگران آموزش می‏دهد، اما دلیل اصلی شهرت وی تاکید مداوم بر تاثیر اعتماد به نفس افراد در دستیابی به موفقیت است و بیشتر آموزه‌های او هم روی همین موضوع استوار شده‌اند. ازجمله شرکت‌های معتبری که تاکنون از تعالیم و مشاوره‌های او به عنوان یک مدرس برجسته بهره برده‌اند می‌توان به مایکروسافت، هوندا، زیمنس، سونی، مریل لینچ، ویرجین ریکوردز، فدرال اکسپرس، زیراکس، دایملرکرایسلر، دومینوز پیتزا و... اشاره کرد. کنفیلد تنها نویسنده آمریکایی است که توانسته جایزه ABBYو جایزه ناشر کتاب برگزیده کالیفرنیای جنوبی را در یک سال دریافت کند. 

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بعضی‌ها همواره موقعیت‌های منفی را به زندگی خود جذب می‌کنند و جمعی دیگر تنها موقعیت‌های مثبت را جذب می‌کنند؟ درک این موضوع را می توانید در مفهوم قانون جذب جست و جو کنید.

مبحث قانون جذب یکی از بحث برانگیزترین مباحث در علم موفقیت است. متاسفانه از این قانون سوء برداشت های بسیاری شده است و خیلی از افراد از این قانون اینطور برداشت کرده اند که هر چه را آرزو کنی به دست می آوری، در صورتی که به  هیچ وجه اینطور نیست، در حقیقت قانون جذب کاری با خواسته ها و آرزوهای شما ندارد، قانون جذب تنها با فرکانسی که شما  به جهان هستی ارسال می کنید کار می کند.در این سمینار خواهید آموخت قانون جذب با احساس و سطح ارتعاشی شما کار می کند نه با آنچه که می‌خواهید! به عبارت دیگر شاید شما خواهان ورود پول بیشتر در زندگی تان باشید اما اگر در عین حال احساس کمبود و نداری داشته باشید پول بیشتر وارد زندگی شما نمی شود و حتی پول بیشتری از دست شما خارج می شود. در این سمینار خواهید آموخت چگونه احساس و سطح ارتعاشی خود را با خواسته تان هماهنگ کنید و یا به بیان دیگر نحوه هم‌فرکانس شدن با خواسته تان را خواهید آموخت.

بخشی از این سمینار:

نام سمینار: چگونه از قانون جذب استفاده کنیم
سخنران: جک کنفیلد
 

راهنمای دانلود: 

بر روی لینک دانلود کلیک سمت راست کنید و گزینه save link as را انتخاب کنید. در صورت نصب نرم‌افزار IDM بر روی سیستم خود، گزینه Download with IDM را انتخاب کنید. در صورت استفاده از موبایل، انگشت خود را بر روی لینک دانلود چند ثانیه نگه دارید و گزینه Download Link را انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دانلود از طریق موبایل، اپلیکیشن ADM را نصب کنید.

برای دسترسی به لینک های دانلود باید اشتراک الماست فعال بشه!

می خوای کاربر الماس بشی ولی نمی دونی چطوری؟

راهنمای سایتثبت نام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.royalmind.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر