موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

مبل سبز یشمی با چه فرشی ست میشه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 23 اسفند 1400 ساعت 11:21

سلام خانم افرا گرامی
از اینکه سوالتان را در انستودیوز مطرح کرده اید بسیار خوشحالیم .
برای انتخاب رنگ مناسب فرش تنها دانستن رنگ مبل و کوسن ها کافی نیست و لازم است بدانیم دیوارها، کفپوش و پرده ها چه رنگ هایی دارند. اگر این اطلاعات را در اختیار ما بگذارید و تصویری از مبلمان مورد نظر خود را برایمان ارسال کنید می توانیم پاسخ دقیق تری خدمت شما ارائه کنیم.
ضمن اینکه مشتاقانه منتظر اطلاعات تکمیلی شما هستیم تا بتوانیم بهتر کمکتان کنیم در ادامه چند ترکیب رنگ به صورت کلی برایتان آماده کرده ایم تا بتوانید وجود رنگ های مختلف در کنار رنگ سبز یشمی و زرد را مشاهده کنید.

تست شخیصت شناسی

1- رنگ قرمز: اگر به دنبال محیطی گرم و با حال و هوای سنتی هستید استفاده از رنگ های قرمز می تواند گزینه خوبی باشد.

1-6-300x300.jpg

استفاده از رنگ قرمز در فرش

2-رنگ آبی و سورمه ای: تون های مختلف رنگ آبی ترکیب هماهنگی با رنگ سبز یشمی ایجاد خواهد کرد.می توانید از رنگ آبی در پرده و فرش استفاده کنید . تصویر زیر از رنگ سورمه ای برای فرش در کنار مبل سبز تیره استفاده کرده است.

2-5.jpg

رنگ سورمه ای فرش

3- رنگ های خنثی و روشن: اگر فضای کوچک یا کم نوری دارید به شما توصیه میکنیم از رنگ های روشن مثل کرم روشن یا سفید به عنوان پس زمینه استفاده کنید. از آنجا که مبل های انتخابی شما رنگی هستند دقت کنید استفاده بیش از حد از رنگ ممکن است آرامش را از فضا بگیرد . دقت کنید که به میزان کافی از رنگ های خنثی و روشن در کنار رنگ هایی چون سبز یشمی و زرد استفاده نمایید. تصاویر زیر نمونه هایی از فرش هایی با رنگ کرم و خاکستری را نشان می دهند که محیطی آرامش بخش و دلباز و روشن ایجاد کرده اند.

6-1.jpg

استفاده از رنگ های روشن مثل سفید و کرم برای فرش

در پایان ترکیب های رنگی پیشنهادی نزدیک تر به رنگ مبل ها و کوسن های شما در قالب مودبُرد ارائه شده است تا بهتر برایتان قابل درک باشد.

5-1.jpg

گزینه های پیشنهادی رنگ فرش برای مبل سبز یشمی و زرد

یادآوری می کنیم که رنگ های عناصر دیگر فضای منزل شما تاثیر بسیاری در انتخاب رنگ فرش دارند برای مثال اگر رنگ پارکت یا سرامیک کف تیره یا روشن باشد دو حالت مختلف است و پیشنهادهای مختلفی می توان ارائه کرد.


امیدواریم پاسخ ارائه شده برایتان مفید بوده باشد. اگر احساس می کنید پاسخ ارائه شده ناقص است یا رنگ خاص دیگری مد نظر شماست حتما با ما در میان بگذارید .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: nstudioz.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر