موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

قیمت میمون کوچک خانگی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 14 مهر 1400 ساعت 12:02

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان قیمت میمون کوچک خانگی را مطالعه خواهید کرد.

در دسته حیوانات عجیب با مواردی روبرو می شویم که نام های جالب توجهی دارند، برای مثال می تواند به خوکپه کوچکی اشاره کرد که موها بلندی دارد و به نام "گینه پیگ فشن" شناخته می شود. به نظر می رسد نام گذاری متفاوت برای چنین موجوداتی یکی از اصول تجارت آن ها باشد.

تست شخیصت شناسی

به گزارش صبحانه، چند سالی می شود که به علت تبلیغات غلط شبکه های ماهواره ای و تلاش برای تغییر فرهنگ مردم کشورمان، حیوانات بسیاری سر از آپارتمان ها در آورده اند و همراه آن ها زندگی می کنند. این در حالی است که نگهداری اینگونه حیوانات علاوه بر عدم همخوانی با فرهنگ ما، تبعات اجتماعی و بهداشتی فراوانی هم دارد.

اما برخی رقابت های اجتماعی و اصطلاحا چشم و هم چشمی، باعث شده تا تنوع نگهداری حیوانات بسیار زیاد شود تا جایی که برخی حتی سراغ حیوانات عجیب و غریبی می روند که به تعداد محدود در کشور یافت می شود و هزینه قابل توجهی نیز برای خرید و نگهداری آن لازم است.

با کمی گشت در میان سایت های اینترنتی خرید و فروش حیوانات خانگی که به طور چشمگیری در فضای محازی در حال فعالیت هستند به موارد عجیبی برخورد می کنیم که بسیار جالب به نظر می رسند. در این سایت ها حیواناتی به فروش می رسد که در شاخه حیوانات عجیب و غریب دسته بنده شده اند و حتی فروشنده هم می داند که خرید و فروش چنین موجودی دور از ذهن است.

53974_210.jpg

در دسته حیوانات عجیب با مواردی روبرو می شویم که نام های جالب توجهی دارند، برای مثال می تواند به خوکپه کوچکی اشاره کرد که موها بلندی دارد و به نام "گینه پیگ فشن" شناخته می شود. به نظر می رسد نام گذاری متفاوت برای چنین موجوداتی یکی از اصول تجارت آن ها باشد.

به گزارش صبحانه، حیوانات عجیبی که به صورت های مختلف به فروش می رسند نیاز به نگه داری های خاص دارند و معمولا قیمت آن ها به نسبت مابقی موجودات هم رده خود بالاتر است. به عنوان مثال «گربه اسفینکس» یکی از بدچهره ترین گربه های دنیاست که بدنش هیچ مویی ندارد و چشمان درشت روی یک بدن پوستی بسیار آن را بدچهره می کند. این موجود علاوه بر قیمت بسیار بالایی که دارد، شرایط نگه داری اش نیز بسیار سخت است زیرا به هیچ عنوان نباید در سرما یا گرما بیش از حد استاندارد وارد شوید زیرا پس از مدتی سرطان پوست گرفته و تمام سرمایه شما از بین می رود.

با همه سختی های نگهداری و قیمت بالای این موجودات بازهم به نظر می رسد حس تک بودن و خصلت نمونه بودن در ما انسان ها باعث شده است تا فروش این موجودات چندان هم پایین نباشد و همانند خاص بودنشان مشتریان مخصوص خود را نیز دارند. در ادامه جدولی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید قیمت و مشخصات تعدادی از این حیوانات عجیب را مشاهده نمایید.

نام و نژاد

قیمت

توضیحات


گینه پیگ فشن

150.000 تا 250.000

طول عمر: حدود 4-8 سال

سرگرم کننده و آرام. خوکچه هندی به علت رفتار آرام و مطیع ، عادتهای تمیز ، عدم گاز گرفتن و چنگ انداختن

53975_563.jpg

کانگوروهای مينياتوری

150.000

حداکثر قد 18 سانتیمتر و وزن 100 گرم قابل حمل در جيب و قفس کاملا پرورشي و رام دستي بدون کوچکترين حرکت اضافي- دومين حيوان عجيب جهان باواکسيناسيون

53976_575.jpg

گربه اسفینکس

2.400.000

سفینکس دارای شخصیت ماجرا جویانه است و از لحاظ رفتاری شباهت زیادی به نژاد رِکس دارد. به دلیل نداشتن مو نسبت به سرما و نور خورشید بسیار حساس است

53977_649.jpg


میمون بند انگشتی

4.500.000

این نژاد از میمون ها که در آمریکای لاتین زندگی می کنند به خاطر کوچکی جثه به میمون بند انگشتی یا میمون پاکتی می نامند


53978_530.jpg

میمون رزوس

1.000.000

ارتفاع در نرهای بالغ در حدود 53 سانتیمتر و میانگین وزن آنها 7.7 کیلوگرم و ماده ها 47 سانتیمتر با وزنی معادل 5.3 کیلوگرم است. پوشش رزوس ، قهوه ای تا خاکستری و صورت ، صورتی رنگ می باشد.

53979_339.jpg



منبع: sobhanehonline.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر