موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

شخصیت شناسی از روی مو

شخصیت شناسی از روی مو

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 21:40

شخصیت شناسی از روی مدل مو بخش دیگری از شخصیت شناسی است که با توجه به علاقه و یا نوع افراد با مدل موهای مختلف می توان تشخیص داد که چه طرز فکر و نوع رفتاری می تواند داشته باشد.

تست شخیصت شناسی

رنگ مو بلوند

اگرجز آن دسته از خانوم هایی هستید که طرفدار رنگ موهای روشن و بلوند هستند باید به شما بگوییم که دارای اراده ای محکم و قوی هستید و این بهترین ویژگی برای یک بانو است. شما جز آن دسته آدمهایی هستید که تکلیقشان با خودشان روشن است در واقع خودتان خوب می دانید که چه می خواهید. از ویژگی های بارز شما مو بلوندی ها این است که بسیار درونگرا هستید و خیلی وقتها با خودتان یا حتی با دیوار صحبت می کنید و این خیلی خنده دار است. خیلی وقتها هم پیش می آید که با افرادی که مثل خودتان رنگ مو بلوند دارند بحثتان می شود. امروزه استفاده از این رنگ خیلی زیاد شده حتی در بین دختر خانم های کم سن و سال و اصلا به این موضوع توجه ندارند که استفاده از این رنگ سن آن ها را خیلی بالاتر از آنچه هست نشان می دهد. هر خانمی برای یک بار هم که شده دوست دارد موهایش را بلوند کند چون این رنگ مو بلوند جز رنگهایی است که می توان به راحتی روی آن مش درآورد و زیبایی و جلوه خاصی به موها می دهد.

رنگ مو قرمز

آدمهایی با رنگ مو قرمز جز آن دسته افرادی هستند که معمولا به کسی تکیه نمیکنند و همیشه متکی به خود هستند. افراد با رنگ مو قرمز ایده پردازان خوبی هستند و همیشه بهترین راه حل ها را پیدا می کنند. افراد با رنگ مو قرمز اگر زمان کافی داشته باشند می توانند ایده های خودشان را به بقیه افراد بفهمانند. این رنگ زیبایی خاص خودش را دارد اما به همه افراد نمیاید و برای همه محیط ها مناسب نیست. این رنگ قرمز انواع مختلف دارد و از جیگری و آلبالویی و زرشکی و بادمجونی و تناژهای مختلف همه این رنگ ها را شامل می شود.

موهای شاه بلوطی:

این افراد انسانهایی بسیار غریب و عاطفی بشمار میروند و گاهی هم بد ذات میشوند، بدبین و بدچشم نسبت به هر چیزی و در تصمیمات خود عجول و شتابزده و همه شاهدند که آنها اشخاصی هستند مغرور به علم خود و مردان ثروتمند و زیبا آنها را براحتی جذب میکنند و با علم به اینکه زیبایی فانی و از بین رفتنی است، آنها عاشق زیبایی هستند.

موی بور:

اشخاصی که دارای موهای بور هستند شخصیتشان به زیبایی شان وابسته است، انسانهایی هستند با اعتماد به نفس بالا و غالباً از آنچه میبینند دستپاچه و هول میشوند، انسانهایی بسیار اجتماعی هستند که دوست دارند با هر شخص غریبه ای آشنا شوند و مردم را خیلی دوست دارند، بعضی از آنها به زیبایی شان مینازند و به خاطر رنگ موهایشان مغرور میشوند، زیرا این رنگ مو بسیار مورد توجه برخی زنان و مردان است.

رنگ مو قهوه ای یا خرمایی

اگر رنگ مو شما جز رنگهای قهوه ای شکلاتی یا خرمایی است باید به شما تبریک گفت چون شما فرد بسیار قابل اعتمادی هستید . همچنین شخصیت افراد با رنگ مو قهوه ای به گونه ای است که به راحتی می توان با آن ها صحبت کرد. شخصیت افراد با رنگ مو قهوه ای بسیار مهربان است. رنگ خرمایی در واقع مثل رنگ طبیعی می ماند و یک جور معصومیت و صمیمیت خاصی به چهره افراد می دهد.بدون دکلره موهایتان را روشن کنید

ac-image-OD15835636596I.jpeg

رنگ مو مشکی

شخصیت افراد با رنگ مو مشکی بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد. این افراد همیشه می دانند که چه می خواهند و دوست دارند چیزهای جدید را امتحان کنند. اما توجه داشته باشید که همیشه ذهنتان را آزاد نگه دارید و برای پیشرفتتان تلاش کنید. ابروهایتان را با این روش رنگ کنید

كچل های مرتب

مردهایی كه بیش از حد به موهایشان می رسند و در كنار موهای آراسته شان، كفش و لباسی آراسته هم دارند، می خواهند موقعیت و پایگاه اجتماعی شان را به رخ دیگران بكشند یا به خاطر شغل شان فخر بفروشند. بررسی ها نشان می دهد، مردهایی كه كم مو یا نیمه طاس هستند اما معدود تارهای باقیمانده روی سر خود را با دقت و وسواس شانه می زنند، آدم های خودخواهی هستند كه به نگاه دیگران در مورد خودشان اهمیت زیادی می دهند. البته آنها این نظر را در مورد كسانی می دهند كه به شكل افراطی به موهایشان می رسند. نه كسانی كه تنها می خواهند آراسته و تمیز باشند.

موی كوتاه

محققان می گویند صاحبان موهای كوتاه، آدم های محافظه كاری هستند كه می توانند خودشان را با محیط اطرافشان تطبیق دهند. البته آنها معتقدند موهای بیش از حد كوتاه می تواند تمایل افراد به ورزش كردن یا كارهای نظامی را نشان دهد یا از بیماری فرد خبر دهد. چرا كه در این سه گروه، افراد ترجیح می دهند موهایی كوتاه داشته باشند. پس اگر فردی با موهای كوتاه را دیدید، اول در شیوه زندگی و شرایطش به دنبال دلیل انتخاب این مدل بگردید و بعد برچسب محافظه كار بدن را روی او بچسبانید.

نیمه مصری (جلو بلند و پشت كوتاه)

این گونه افراد، آدم های ساده و بی شیله و پیله ای هستند كه به نظر دیگران اهمیتی نمی دهند و نمی گذارند كسی در كارشان دخالت كند. زنانی كه این مدل مو را انتخاب می كنند، در زندگی سبك و سیاق خود را در پیش می گیرند و نمی گذارند كه وابستگی به دیگران، زندگی شان را نابود كند. آنها می توانند در زندگی روی خطی كه در نظر گرفته اند حركت كنند و با قدرت و استقلال عمل می كنند.

موهای فرفری

كسانی كه دارای این گونه موها هستند، افرادی خلاق و روشنفكری اند كه زیاد به قضاوت های دیگران اهمیتی نمی دهند و به سبك خودشان زندگی می كنند. این افراد برنامه های بلند پروازانه ای برای زندگی شان دارند و گمان می كنند موهایشان برگ برنده ای برای جلب توجه دیگران هستند. البته گاهی كسانی كه چنین شخصیتی دارند، به طور طبیعی موهای فر ندارند و به دلیل آنكه ظاهرشان را با شخصیت درونی شان هماهنگ كنند، موهای خود را فر می كنند.

ac-image-0R15887037251n.png

موهای تیز تیزی (پر مانند)

موهای کوتاهی که این ظاهر را دارند، متعلق به آدم های مدرنی هستند که نسبت به زندگی اشتیاق زیادی دارند و سرزنده اند. اینگونه افراد، آدم ها با اعتماد به نفسی هستند و گاهی با رفتارهایشان دیگران را هیجان زده و متعجب می کنند. امروزه زنان زیادی موهایشان را به این شکل آرایش می کنند و انگار می خواهند از این طریق مدروز بودنشان را نشان دهند.

موهای خاكستری

از نظر پژوهشگران نه تنها مدل های مختلف مو، بلكه رنگ مو هم می تواند شخصیت افراد را پیش بینی كند و به ما در برقراری رابطه با آنها كمك كند. تحقیقات دیگری هم می گوید زنانی كه به طور طبیعی، موهایشان به سمت خاكستری شدن می رود، خودشان را همانطور كه هستند قبول دارند. آنها از شخصیت و شیوه زندگی شان راضی اند و دوست دارند خود را به همان شكلی كه هستند به دیگران نشان دهند. این آدم ها روی تصمیمات و رفتارهایشان پرده نمی گذارند و از خودسانسوری بیزارند.

موهای صاف

موی صاف یعنی جدیت؛ آدم هایی كه چنین موهایی دارند، در زندگی شان یك خط ثابت را انتخاب كرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن پرهیز می كنند و یك شاخه را با جدیت ادامه می دهند. آنها دوست دارند همانطور كه هستند به نظر برسند. چنین آدم هایی در كارشان هم متخصص هستند و از پس چالش های زندگی شان به خوبی بر می آیند. این آدم ها اگر مسئولیتی را قبول كنند، تمام تلاش شان را برای انجام دادنش می كنند و شما می توانید به متعد بودنشان اطمینان داشته باشید.

ac-image-aa1586762292Hb.jpeg

موهای بلند

زنانی كه چنین موهایی دارند، شخصیتی آرام دارند، مودبند و البته تا حدودی عجیب و غریب به نظر می رسند. اما در كنار همه این صفات، آنها آدم های مطیعی هستند كه می گذارند دیگران در موردشان تصمیم بگیرند. موی بلند برای زنان در اغلب فرهنگ ها نشانه زیبایی است. به همین دلیل محققان می گویند زنان بالای ۴۰ سالی كه موهایشان را بلند می كنند، دوست دارند جوانی از دسته رفته شان را به دست بیاورند و مثل قبل زیبا به نظر برسند. در واقع آنها می خواهند در مقابل پیری ایستادگی كنند.

مجعد

این گونه افراد دوست دارند همیشه دوست داشتنی به نظر برسند. آنها هم از نظر خودشان و هم از نظر دیگران، افراد زیبا و بی خیالی هستند كه بودن در كنارشان سرگرم كننده و جذاب است. موهای مجعد مخصوص آدم های مدرن است كه دوست دارند بی همتا به نظر برسند. صاحبان این موها در یك زمان دوست دارند كنترل همه چیز را به دست بگیرند و در همان زمان از اینكه همه چیز را رها كنند و بی خیال آن شوند هم نمی ترسند. پس در ارتباط با آنها كمی محتاط تر عمل كنید تا قربانی تصمیمات ناگهانی شان نشوید.

ac-image-Ak1589173256mr.jpeg

موی چتری

این دسته از افراد دوست دارند توجه را به خود جلب كنند. مهم نیست موهای آنها بلند است یا كوتاه، اندازه موها هر چه كه باشد، چتری كردن جلوی مو می تواند توجه دیگران را به سمت آنها هدایت كند، زیرا افراد خواسته یا ناخواسته با نگاه كردن به آنها به چشم هایشان خیره می شوند و برقراری ارتباط چشمی، دریچه ای برای شروع یك ارتباط نزدیكتر است. این آدم ها به زیبایی طبیعی معتقدند و از آشنایی با آدم های تازه خوشحال می شوند. البته آنها این نظر را در مورد كسانی می دهند كه چتری های صاف دارند، نه كسانی كه به خاطر مدل موی كوتاه شان مجبورند موهای خود را در پیشانی بریزند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: saednews.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر