موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

اموزش پرورش بلدرچین

اموزش پرورش بلدرچین

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 بهمن 1399 ساعت 15:26

تست شخیصت شناسی

کلیدواژه‌ها

مطالب مرتبط

مطالب بیشتر از «آموزش کسب و کار »

ContentsViewCount?id=37032

جدید ترین برنامه ها

آخرین خبرها

  • ترمز رکود در اقتصاد ایران کشیده شد

    جدیدترین گزارش اتاق بازرگانی ایران از وضعیت اقتصادی کشور نشان می‌دهد که اقتصاد ایران می‌تواند در ماه‌های آینده به خروج از رکود امیدوار باشد.

    Hace -2 horas

  • جزییات پرداخت بیمه بیکاری کرونا

    بر اساس آمارها بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر به دلیل شیوع کرونا از کار بیکار شده و مشمول دریافت بیمه بیکاری شناخته شدند.

    Hace -1 horas

  • مشارکت در نمایشگاه مجازی در راستای معرفی توانمندی‌های تجاری

    رئیس اتاق ایلام با اشاره به تنگ‌تر شدن صحنه رقابت در سطح بین‌المللی، استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه و حضور پایدار در بازارهای مختلف را ضروری خواند. به باور این فعال اقتصادی برگزاری نمایشگاه‌های مجازی در دوران همه‌گیری کرونا، راهکاری منطقی برای معرفی توانمندی‌های ایران در سطح جهانی است.

    Hace -1 horas

  • رونمایی از امکانات جدید امنیت سفر تپسی

    تاکسی اینترنتی تپسی با اقدام به به روزرسانی این برنامه قابلیت‌های جدیدی را به بخش امنیت سفر اپلیکیشن خود، اضافه کرد. تپسی به عنوان اولین تاکسی اینترنتی که قابلیت امنیت سفر را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، همواره در تلاش است که این ویژگی را بهبود ببخشد.

    Hace -1 horas

  • قرض‌الحسنه ۵۸ درصد رشد کرد

    بررسی آمار عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور حاکی از آن است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در آذر ۹۹ نسبت به اسفندماه سال ۹۸ رشد ۳۰.۸ درصدی داشته است.

    Hace 3 minutos

  • در ۹ ماهه امسال؛ بانک‌ها چقدر وام دادند؟

    بررسی عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور بیانگر این است که مبلغ کل تسهیلات اعطایی در آذر سال جاری در مقایسه با اسفند سال گذشته رشد ۳۰.۸ درصدی داشته است.

    Hace 6 minutos

  • تولید روغن‌موتور بی‌ام‌و توسط پرشیا ساین

    روانکار یا روغن‌موتور همواره یکی از ملزومات مورد نیاز دارندگان خودرو است. این موضوع که از چه روانکاری استفاده شود تا کمترین صدمه به موتور خودرو وارد شود از مشغله‌های فکری رانندگان و صاحبان خودرو است.

    Hace una hora

  • هدیه ویژه بیمه ملت به بازنشستگان تامین‌اجتماعی

    با توجه به امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه ملت با باشگاه مشتریان سازمان تامین‌اجتماعی، انواع خدمات و محصولات بیمه‌ای به صورت اقساطی و همراه با تخفیف، به بازنشستگان این سازمان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند از سوی بیمه ملت ارائه می‌شود.

    Hace 1 horas

  • تحول صنعت حمل بار با هوشمند‏سازی

    یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادی هر کشوری، سیستم حمل‌ونقل در آن کشور است. این سیستم تاثیر زیربنایی فراوانی در فرآیند تولید، توزیع و مصرف را برعهده دارد و یکی از ارکان اساسی توسعه پایدار به‌شمار می‌رود.

    Hace 1 horas

  • دولت سرمایه گذاران خرد را گیر انداخته است

    کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه علل پشت پرده ریزش بورس مشخص نیست، مطرح کرد: دلیل اصلی جو حاکم در بورس، اعلام نرخ ۱۵ هزار تومانی از طرف دولتمردان است که باعث شده سرمایه‌گذاران به نگهداری پول نقد روی آورند.

    Hace 2 horas

  • توسعه روابط سیاسی با تجارت

    روابط ایران با حوزه عربی ‌نیازمند تحول است و ظرفیت‌هایی وجود دارد که این تحول را ممکن می‌کند. در طول سال‌های گذشته این باور در دستگاه دیپلماسی ایران وجود داشته که بدون بهبود روابط با عربستا‌ن، امکان فعال‌‌سازی روابط ایران با حوزه عربی وجود ندارد. در واقع در این انگاره، کلید روابط ایران با کشورهای عربی جنوب خلیج فارس به ریاض سپرده شده است!

    Hace 12 horas

  • گزارش تصویری / بازدید رییس بنیاد مستضعفان از ساخت پالایشگاه عظیم فاز ۱۴ پارس جنوبی عسلویه

    پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان ضمن بازدید از پالایشگاه گازی فاز ۱۴ پارس جنوبی عسلویه که با مشارکت بنیاد مستضعفان در حال احداث است گفت: با تکمیل این پروژه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز در سال به شبکه سراسری وارد می‌شود و بسیاری از مشکلات فعلی حل می‌شود، پالایشگاه گازی فاز ۱۴ پارس جنوبی پروژه عظیمی است که در آخرین فاز میدان مشترک پارس جنوبی در حال احداث است

    Hace 12 horas

  • نگاهی بر عملکرد هفتگی صنایع بورسی

    بورس تهران معاملات هفته گذشته خود را با افت ۲.۹ درصدی به پایان رساند. شاخص کل هم‌وزن که نشانی از اثرگذاری یکسان نمادها دارد معاملات هفتگی را با افت ۰.۴ درصدی به پایان رساند. بررسی‌ها از عملکرد هفتگی صنایع ۳۸گانه بورسی نیز نشان از رشد قیمت سهام کوچک بازار در مقابل عقب‌نشینی بزرگان دارد.

    Hace 18 horas

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.iktv.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر