موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

ترکیب رنگ موی شامپاینی و یاسی

ترکیب رنگ موی شامپاینی و یاسی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 23:19

امروزه تنوع رنگ برای رنگ مو بسیار زیاد است و رنگ‌های جدیدی به وجود آمده‌اند که هر کدام می‌تواند تاثیر زیادی در شادابی و جذابیت چهره شما داشته باشد. یکی از این رنگ‌های متفاوت رنگ موی شامپاینی است که این روز‌ها ترند و پرطرفدار به حساب می‌آید. این رنگ مو می‌تواند تغییر اساسی در ظاهر داشته و همچنین قرار گرفتن این رنگ در کنار رنگ‌های گرم نیز می‌تواند تغییرات مثبتی در ظاهر شما ایجاد کند. با ما همراه شوید تا فرمول‌های مختلف این رنگ موی جذاب، به همراه مدل‌هایی زیبایی از آن را ببینید.

تست شخیصت شناسی

چگونه رنگ موی شامپاینی درست کنیم؟

اصولا به رنگ موی نزدیک به کرم و بژ رنگ موی شامپاینی گفته می‌شود و جزء رنگ‌های خاصی به شمار میرود. این رنگ علی‌رغم گرمی مختصری که در خود دارد با رنگ‌های گرم می‌تواند انتخاب مناسبی برای هایلایت باشد.

برای به دست آوردن این رنگ باید ابتدا به جنس موهایتان توجه کنید. اگر تا به حال موهایتان را رنگ نکرده‌اید باید ابتدا موهایتان را با استفاده از دکلره به پایه مناسب و روشن حدودا پایه ۸ یا ۹ برسانید، ولی اگر رنگ موی روشنی دارید تنها کافی است از یکی از فرمول‌های زیر استفاده کنید.

فرمول‌ها

شماره یک: رنگ موی شامپاینی شماره ۹۰.۳۲ + اکسیدان ۶ درصد + یک بند واریاسیون بنفش و نقره‌ای

شماره دو: رنگ موی مسی شماره ۶ + رنگ شکلاتی شماره ۵ + رنگ دودی شماره ۶ + واریاسیون نقره‌ای + اکسیدان ۶ درصد

  • میزان استفاده از هر رنگ به حجم مو‌های شما بستگی دارد.
  • توجه داشته باشید هر ترکیب را باید ۲۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

رنگ مو شامپاینی شکلاتی

رنگ موی شکلاتی از رنگ‌های قدیمی است که در انواع گوناگون تیره و روشن وجود دارد و در کنار هر رنگی می‌تواند زیبا باشد. برای آشنایی بیشتر با این رنگ مقاله رنگ موی شکلاتی را بیشتر بشناسید را بخوانید. برای رنگ کردن مو‌ها با کمک این رنگ موی جذاب ابتدا باید مو‌های خو را به پایه ۸ دکلره برسانید. سپس اقدام به رنگ کردن مو کنید.

فرمول

رنگ موی دودی شماره ۸ + رنگ موی بژ روشن + رنگ مو شامپاینی + رنگ موی شکلاتی متوسط + ۱ سانتی‌متر واریاسیون نقره‌ای و مقداری اکسیدان یک در صد

  • بهتر است برای این ترکیب به مدت ۳۵ دقیقه صبر کنید و سپس مو‌ها را بشوئید.

رنگ صدفی شامپاینی

این رنگ مو ترکیب دو رنگ روشن است که رنگی متفاوت را به وجود می‌آورد و می‌تواند تغییر اساسی در چهره ایجاد کند. بهتر است برای این رنگ ابتدا مو‌ها را توسط دکلره به پایه ۱۰ رسانده و سپس از فرمول زیر استفاده کنید.

فرمول

رنگ مو شامپاینی ۷ + رنگ سوپر نقره‌ای + ۱۲۰ میل اکسیدان شماره یک + ۴ بند انگشت واریاسیون آبی یا بنفش

رنگ مو شامپاینی عسلی

یکی از رنگ‌های پرطرفدار این روز‌ها رنگ عسلی است که هم به صورت ترکیبی و هم به صورت هایلایت مو را خوش رنگ می‌کند. برای آشنایی با تمام ترکیب‌های رنگ عسلی می‌توانید مقاله فرمول‌های ساده برای ساخت رنگ مو عسلی را نیز بخوانید. توجه داشته باشید برای رنگ موی شامپاینی عسلی، ابتدا مو‌های خود را با رنگ شماره ۰۰۰ به پایه ۶ برسانید.

فرمول

رنگ موی شامپاینی شماره ۹۰.۳۲ + رنگ شکلاتی روشن + رنگ دودی ۷ + اکسیدان دو درصد ۱۳۰ میلی‌متر + واریاسون طلایی ۵ سانتی‌متر و واریاسیون نقره‌ای ۱۰ سانتی‌متر

  • این ترکیب را به مدت سی تا چهل دقیقه روی مو‌های خود قرار داده و سپس با نرم کننده بشوئید.

رنگ یاسی شامپاینی

یاسی رنگی فانتزی به حساب می‌آید که در کنار رنگ شامپاینی مو‌ها را به رنگ صورتی کدر و یا بهتر است بگوئیم رنگ مرواریدی شامپاینی در می‌آورد. برای اینکه چنین رنگ مویی داشته باشید لازم است ابتدا موهایتان را به پایه دکلره ۱۰ برسانید. اگر در این کار مهارت ندارید از یک متخصص استفاده کنید.

فرمول‌ها

فرمول شماره یک: رنگ موی شامپاینی SLP + یاسی SLJ + دودی C ۱۰ + واریاسیون بنفش و نقره‌ای
فرمول شماره دو: رنگ بلوند مرواریدی + رنگ مو شامپاینی + رنگ نسکافه‌ای شماره ۸ + واریاسیون بنفش: دو سانتی‌متر

  • زمان صبر کردن می‌تواند از ۳۰ تا ۴۵ دقیقه باشد. این مدت به مو‌های شما بستگی دارد. پس مراقب باشید و هر ۵ دقیقه یک بار مو‌های خود را چک کنید.

رنگ مو شامپاینی بژ

با اینکه به نظر می‌رسد این دو رنگ بسیار به هم نزدیک باشد، ولی باید بدانید که رنگ بژ روشن و رنگ شامپاینی نیمه روشن است. ترکیب این دو رنگ یک رنگ خاص را تشکیل می‌دهد و برای کسانی که به دنبال تغییر اساسی هستند مناسب است. حتما برای این رنگ ابتدا مو‌ها را به پایه ۸ برسانید.

فرمول

رنگ موی شامپاینی شماره ۹۰.۳۲ + بلوند شکلاتی متوسط + بلوند طلایی متوسط به اندازه مساوی + اکسیدان ۶ درصد

رنگ موی پوست پیازی شامپاینی

رنگی که در سال ۲۰۲۰ بسیار پر طرفدار است، ترکیب دو رنگ پوست پیازی و شامپاینی است. برای این فرمول ابتدا مو‌ها را به پایه دکلره ۹ برسانید و سپس ترکیب رنگ‌های زیر را روی موهایتان به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قرار دهید.

فرمول

رنگ موی پوست پیازی ۷ + رنگ موی شامپاینی ۷ + رنگ موی صدفی ۶ + رنگ موی ماهگونی ۶ + اکسیدان دو درصد

لایت شامپاینی:

اگر می‌خواهید رنگ شامپاینی رنگ پایه باشد ترکیب اول یعنی رنگ شامپاینی و اکسیدان ۶ درصد و یک بند واریاسیون بنفش و نقره‌ای را ابتدا روی مو قرار داده و سپس رنگ‌های هایلایت را با هر رنگ دیگری که در نظر دارید به دست آورید. اما اگر می‌خواهید رنگ‌های لایت به رنگ شامپاینی باشند تنها کافی است یکی از فرمول‌های بالا را روی قسمت‌هایی از موهایتان که میخواهید روشن شود قرار دهید. معمولا این کار را با فویل و یا کلاه مش انجام میدهند.

کلام آخر

از توصیه‌های مهم به هنگام رنگ کردن مو می‌توان به این موضوع اشاره کرد که حتما بعد از گذاشتن رنگ مو از شامپو‌های بدون سولفات یا مخصوص مو‌های رنگ شده استفاده کنید. همچنین بدانید که برند‌های معروفی مانند مارال و پالمور برای رنگ موی شامپاینی مناسب هستند.

در انتها به شما پیشنهاد می‌کنیم از مطلب «آموزش همه انواع رنگ موی ترکیبی؛ رنگ موهای دلخواهتان با فرمول‌های ساده» نیز دیدن کنید و از این رنگ‌های جذاب نیز برای ایده گرفتن استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: biohairy.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر