موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

مدل مو کوتاه ساده مردانه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 22:58

مدل موی کوتاه مردانه ساده و شیک

بدون شک مدل و آرایش مو یکی از عناصر مهم در جذابیت ظاهری آقایان است که در نگاه اول به چشم می آید. هرچند که آقایان تنوع زیادی در مدل مو ندارند اما یک مدل موی شیک و متفاوت می تواند جذابیت ظاهری آنها را دو چندان کند. کوتاهی مو برای آقایان در انواع مدل موهای بلند و متوسط و کوتاه موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.نکته ای که هنگام کوتاه کردن مو باید به آن توجه کنید، این است مدل موی مورد نظر مناسب استایل و فرم صورت شما باشد.

تست شخیصت شناسی

یکی از رایج ترین مدل ها مدل مو مردانه ساده و شیک کوتاه است. مدل موهایی همچون استایل فشن، خامه ای، سایه روشن، دیزلی، بغل سفید، بوکسوری و … نیز وجود دارد که البته مورد پسند همه نیست و طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما تمایل دارید در چهره تان تغییراتی ایجاد کنید می توانید از انواع مدل مو مردانه ساده و شیک کوتاه یا بلند استفاده کنید و با انتخابی درست زیبایی ظاهری تان را چند برابر نمایید.

چه افرادی باید از مدل مو مردانه ساده و شیک کوتاه استفاده کنند؟

افراد با صورت های گرد کاندیدای مناسبی برای مدل های کوتاه هستند. البته نمی توان گفت افرادی که صورت کشیده دارند نباید از این مدل استفاده کنند. افراد با صورت های بیضی و کشیده بهتر است موهای خود را از بغل زیاد کوتاه تکنند، چرا که باعث می شود صورتشان کشیده تر به نظر بیاید. موهای ساده و نسبتا بلند، ظاهر افراد با صورت های کشیده را جذاب تر می کند. توجه داشته باشید که از مدل موهای مردانه کوتاه بهتر است در فصول گرم سال استفاده نمایید زیرا این مدل ها از تعریق زیاد در ناحیه گردن جلوگیری می کنند و علاوه بر این شستشو و حالت دادن به مدل موهای کوتاه مردانه نسبت به مدل موی بلند مردانه راحت تر است و شما می توانید به کمک وسایل فرم دهنده مو نظیر ژل و واکس مو و سشوار و … موهای کوتاه را به زیباترین شکل ممکن حالت و فرم دهید.

مراقبت های لازم برای مدل مو مردانه کوتاه

شاید تصور کنید که موهای کوتاه به دلیل حجم کمتر به مراقبت خاصی نیاز ندارند، اما بالعکس برای حفظ حالت بهتر باید مرتب به موهای خود برسید و دائما آنها را کوتاه نگه دارید. بسته به رشد موهایتان می توانید 4 تا 6 هفته یک بار برای اصلاح به آرایشگاه بروید.

در هنگام اتنخاب مدل موی کوتاه به چه نکته ای توجه کنیم ؟

استفاده از مدل موی کوتاه نیاز به رسیدگی مداوم دارد زیرا به محض بلند شدن زیبایی خود را از دست می دهد .

مدل موهای کوتاه و امروزی چه مدل هایی هستند ؟

فشن، خامه ای، سایه روشن، دیزلی، بغل سفید، بوکسوری از مدل های موی امروزی اند .

مدل موی کوتاه برای چه کسانی مناسب است ؟

مدل موی کوتاه برای اکثر افراد انتخابی مناسب است اما اگر موهای کم پشت و نازکی دارید با کوتاه کردن موهای خود ظاهری زیبا داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: matlabekhoob.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر