موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

علت ترس گرگ از سگ

علت ترس گرگ از سگ

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 22 بهمن 1400 ساعت 13:55

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان علت ترس گرگ از سگ را مطالعه خواهید کرد.

۱ خرداد, ۱۳۹۸ آموزش

تست شخیصت شناسی

15,596 بازدید

فکر می کنید گرگ قوی تره یا سگ ؟ علت ترس گرگ از سگ چیه؟ اگه میخواهید بدونید چرا گرگ از سگ میترسد با ساینس هاب همراه باشید.

Why-the-wolf-is-afraid-of-dogs.jpgدلیل ترس گرگ از سگ

علت ترس گرگ از سگ چیست؟

گرگ ها در واقع از سگ ها ترسی ندارند بلکه فقط میخواهند از آنها اجتناب کنند. چرا که بیشتر گرگ‌ها یاد گرفته‌اند جایی که سگ‌ها حضور دارند احتمالا شکارچیان (انسان‌ها) هم در همان نزدیکی هستند و گرگ‌ها می دانند که انسان‌ها (شکارچیان) آنها را می‌کشند.

اما سگ ها خیلی پارس می‌کنند آنها خیلی پرتکاپو هستند و اغلب اعتماد به نفس بیش از حدی دارند.

wolf-afraid-of-dogs.jpgچرا گرگ از سگ میترسد

سیندی لودویگ؛ مربی حرفه ای سگ (ed Professional Dog Trainer ) و متخصص شناخت الگوهای رفتاری گرگ ها (Wolf ethology) در پاسخ به این سوال که ” علت ترس گرگ از سگ چیست؟ ” گفته است:

من تا کنون ندیده ام و نشنیده ام که گرگ از یک سگ بترسد. گرگ ها به راحتی می توانند بر یک سگ غلبه کنند و آن را بکشند. با این حال گرگ ها رفتار متفاوتی از سگ ها دارند. گرگ ها معمولا نسبت به اکثر سگ ها بسیار گوش به زنگ‌تر، هوشیار‌تر، محتاط‌تر، زیرک‌تر و باهوش‌تر هستند.

گرگ ها به صورت گله‌ای شکار می کنند و به صورت گروهی برای از بین بردن شکار تلاش می کنند. در حالی که سگ‌ها حیوانات گله‌ای خوبی نیستند. آنها در درجه‌ی اول حیوانات لاشخوری هستند که اتحادیه های سستی دارند و شانسی در برابر یک گله گرگ ندارند.

گرگ قوی تره یا سگ ؟

سیندی لودویگ همچنین می‌گوید:

من نمی توانم تصور کنم که گرگی از سگ بترسد حتی با وجود اینکه از گله‌ی خود جدا شده باشد. حتی برخی از توله‌هایی که من می‌شناختم کاملاً درنده و بی‌باک بودند.

نظر شما چیست؟ شما هم می‌توانید نظرات خودتان را از قسمت دیدگاه‌ها در ادامه‌ی همین صفحه ارسال کنید.

در بخش بعدی نکاتی جالب از سگ ها و گرگ ها تقدیمتان می‌شود که احتمالاً از شنیدن آنها متعجب خواهید شد.

  • سگ‌ها و گرگ‌ها در حدود 34000 سال پیش از یک جد مشترک جدا شدند.
  • گرگ‌ها دارای جمجمه‌ی بزرگتری هستند، زیرا مغز آنها بزرگتر است. سگ‌های بزرگسال تقریباً به اندازه توله‌های گرگ باهوش هستند. به همین دلیل نمی‌توانید گرگ را تربیت کنید. هنگامی که گرگ‌ها با مردم راحت هستند، ممکن است دستورات شما را رعایت کنند (زیرا آنها می‌دانند که شما چه می‌پرسید، آنها زیرک و بدجنس هستند) یا ممکن است به اندازه کافی اهمیت ندهند.
  • گرگ ها کاملا لاغر هستند و پاهایی دراز و بلند دارند، بنابراین خیلی سریعتر از سگ‌ها می‌دوند.
  • وقتی گرگ‌ها دو یا سه ساله می‌شوند، معمولاً از دسته‌ی گرگ‌های محل تولد خود متفرق می‌شوند.
  • هم گرگ و هم سگ 42 دندان دارند، اما گرگ‌ها دندان‌های نوک تیز بلندتری دارند که بدین معنیست که آنها می‌توانند سریعتر شکار کنند، اما نه همیشه!
  • گرچه گرگ ها و گرگ‌های هیبریدی (گرگاس ‌ها) ممکن است مانند سگ به نظر برسند، اما آنها حیوانات خانگی نیستند. آنهاها حیوانات وحشی هستند و شما نمی‌توانید آنها را کنترل کنید.

همچنین برای دیدن کلیپ جنگ سگ تبتی با گرگ کلیک کنید.


منبع: sci-hub.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر