تست شخیصت شناسی

کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون

کاربرد رنگ قرمز در دکوراسیون

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 22:22

6.jpg

تست شخیصت شناسی

رنگ قرمز در فنگ شوئي با عنصر آتش مرتبط است. بنابراين، قرمز همانند آتش، سمبل قدرت و  تحول است. اگر به دنبال جذب شهرت بيشتر و جلب توجه هستيد از اين رنگ بيشتر استفاده كنيد. قرمز همچنين نمايانگر عشق و شهوت است بنابراين رنگ فوق العاده اي براي استفاده در فنگ شوئي اتاق خواب است.

1-1.jpg

البته براي دكور اتاق خواب سعي كنيد از تم هاي قرمز تيره استفاده كنيد زيرا قرمز روشن بيش از اندازه فعال است و نمي تواند محيطي آرام بوجود آورد.

3.jpg

اگر از قرمز متنفر هستيد و فقط به اين دليل دكوراسيون داخلي منزل خود را قرمز مي كنيد كه گمان مي كنيد فنگ شويي خوبي دارد، درواقع جرياني از سرخوردگي پنهاني و ناراحتي را شكل مي دهيد كه هميشه در اطراف خانه شما مي جوشد و اين در فنگ شويي اصلا خوب نيست.

2.jpg

روانشناسي رنگ قرمز نشان مي دهد با وجود اينكه اين رنگ مي تواند حس گرما و تحريك غذايي را موجب شود اما استفاده بيش از حد از اين رنگ مي تواند موجب تحريك اعصاب و تنش، اضطراب و حتي پرخاشگري شود؛ همينطور مي تواند موجب تحريك بيش از حد اشتها شود! بنابراين اگر به دنبال كاهش وزن هستيد از اين رنگ در اتاق نهارخوري استفاده نكنيد. اگرچه قرمز رنگي اشتها آور و مناسب براي رستوران هاست.

4-1.jpg

رنگ قرمز را تنها به اين دليل كه فكر مي كنيد خوش شانسي مي آورد انتخاب نكنيد.

Benko مي گويد:”يكي از بزرگ ترين اشتباهات افراد در انتخاب رنگ قرمز به اين دليل است كه اغلب شنيده اند قرمز رنگ شانس است و دفع شر مي كند؛ اگرچه درست است كه قرمز را فرخنده و مبارك در نظر مي گيرند و همچنين داراي انجمن هاي معتبر (قدم زدن بر روي فرش قرمز) است، اما در نهايت ميزان واكنش بدن و ذهن شما به اين رنگ مهم خواهد بود.”

5-1.jpg

رنگ مكمل قرمز چيست و با چه رنگهايي ست مي شود؟

سفيد، مشكي، آبي روشن و تيره، سبز متوسط. هرگز قرمز را با زرد، بنفش و صورتي ست نكنيد. بژ گزينه بسيار مناسبي است بخصوص در اسپانيا. براي داشتن يك جلوه خاص قرمز را با مشكي به كار ببريد.

7.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: parsdecorative.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون