موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

همسر من کجاست

همسر من کجاست

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 مرداد 1400 ساعت 11:43

معرفی کتاب خدایا همسر دلخواه من کجاست؟

کتاب خدایا همسر دلخواه من کجاست؟ نوشته‌ی استفان لبوسییر، به بانوان کمک می‌کند مانع از ایجاد عشق و رابطه‌ای شوند که حقیقتا شایسته‌اش نیستند. این کتاب، از جمله آثار پرفروش سایت آمازون بوده و زندگی دختران بسیاری را دگرگون کرده است.

تست شخیصت شناسی

همه‌ انسان‌ها در طول زندگی خود روابطی داشته‌اند که گمان می‌کردند عالی پیش می‌رود اما به ناگهان همه چیز در برابر دیدگان‌شان متلاشی شده است. حقیقت این است که وقتی درد و رنج و ناامیدی به سراغ شما می‌آید، روند شناسایی مسائلی که منجر به نتایج منفی در رابطه شده‌اند، سخت‌تر می‌شود.

استفان لبوسییر (Stephan Labossiere) در کتاب خدایا همسر دلخواه من کجاست؟ (GOD Where's My Boaz) خواهان آن است تا دلایل کشمکش‌های درونی که متحمل‌شان شده‌اید را برایتان روشن و آشکار سازد. به عبارتی دیگر لبوسییر سعی دارد تا دیدگاه‌های مختلفی در مورد چیزهایی که مانع پیشرفت‌تان در روابط می‌شوند را در اختیارتان بگذارد. او به عنوان یک مربی رسمی روابط، زندگی افراد بسیاری را بررسی کرده است. پس توانسته‌ مسائلی را کشف کند که خیلی از افراد در کشمکش‌های درونی خود، تمایل به چشم‌پوشی از آن‌ها دارند.

استفان لبوسییر را بیشتر بشناسیم:

استفان لبوسییر، مردی است که رسالتی بر دوش دارد و رسالت او آن است که روابط را شادتر و رضایت‌بخش‌تر کند. استفان به عنوان مربی رسمی روابط، سخنران و نویسنده، از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به زنان و مردان کمک ‌کند بر چالش‌های مختلفی که در روابط آن‌ها مانع ایجاد می‌کند، غلبه کنند.

وی، مربی و سخنران بسیار مورد توجه و محبوبی به شمار می‌آید که در رسانه‌های مختلف ملی و بین‌المللی از جمله برنامه بامدادی تام جوینر، شبکه ای. بی. سی، روزنامه هافینگتون پست و... حضور داشته و صحبت کرده است.

در بخشی از کتاب خدایا همسر دلخواه من کجاست؟ می‌خوانیم:

شاید با داستان روت که در کتاب مقدس آمده است، آشنا باشید، زن جوانی که با مرد بزرگ و نامداری به نام بوعَز ازدواج کرد. کلیساهای زیادی از این داستان برای اشاره به مردی که خداوند برای بسیاری از بانوان خداپرست در نظر دارد، سخن می‌گویند. من به جای اینکه کل کتاب روت را در اینجا تکرار کنم، خلاصه‌ای کوتاه از آن را براساس کتاب مقدس به دست می‌دهم. داشتن پیش‌زمینه‌ای از این داستان، درک درستی از چگونگی اتفاقات و چگونگی رسیدن روت به بوعز به شما می‌دهد.

روت و خواهرش اُرفا با دو برادر ازدواج کردند که هر دو برادر از دنیا رفتند. مادرشوهرشان، نَعومی، نیز در همان زمان شوهرش را از دست داد. نعومی به سبب مصیبت عظیم مرگ شوهر و دو پسرش دچار اندوه و افسردگی شد. نعومی به روت و اُرفا اصرار کرد که به وطن خود بازگردند، تا خود را از قحطی و گرسنگی نجات دهند و در نهایت با ازدواج مجدد به دنبال زندگی بهتری برای خود باشند. ارفا پس از بحث‌ها و کشمکش‌های عاطفی به وطن برگشت اما روت عهد کرد که تحت هر شرایطی هرگز نعومی را ترک نکند. روت و نعومی با هم از موآب به سوی بیت لحم حرکت کردند. این دو زن ناچار بودند که دریابند چگونه می‌توانند بدون شوهرانشان و به تنهایی از این وضعیت جان سالم به در برند.

فهرست مطالب

پیشگفتار
داستان روت و بوعز
نخست باید ببخشید و التیام یابید، آنگاه می‌توانید عاشق شوید
راه شما، راه خداوند نیست
انتظار دارید خداوند، مردی را درب منزل‌تان به شما تحویل دهد
ذهن‌تان بیش از حد، درگیر مرد نامناسب است
شما بیش از حد، بر آنچه می‌خواهید تمرکز کرده‌اید
خداوند قبلاً همسر دلخواه‌تان را فرستاده است، شما او را نمی‌پذیرید
خداوند از شما می‌خواهد، که بیشتر روی او تمرکز کنید
نتیجه‌گیری
سؤالات و پاسخ‌های بیشتر
نکاتی که باید به خاطر بسپارید
درباره‌ی نویسنده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.ketabrah.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر