موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

روانشناسی گل ها

روانشناسی گل ها

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 22:35

شخصیت شناسی با گل
این روزها روانشناسی به نوعی سرگرمی مفید تبدیل شده، به گونه‌ای که همه افراد می‌خواهند از طریق آن، به روان خود و دوستانشان پی ببرند. ما نیز در این مقاله به بررسی یک موضوع روانشناسی جذاب به نام شخصیت شناسی با گل پرداخته‌ایم.
 

تست شخیصت شناسی

شخصیت دوستداران گل پامچال

 معمولا دوستداران گل پامچال، افرادی فعال هستند که از سکوت و یک جا نشستن بیزارند. از شکل این گل واضح است که این افراد شخصیت تغییر پذیری را دارند. طوری که تضاد را در جمع دوست نداشته و بیشتر علاقه دارند که در جمع گرم و صمیمی دوستان باشند تا با اعضای خانواده. در کل آن‌ها افرادی پر شور و هیجان هستند.
 

شخصیت  دوستداران گل سنبل

علاقمندان به گل سنبل شخصیتی رمانتیک و لطیف دارند. احساسات آن‌ها را مجبور می‌کند که دیگران را بر خودشان مقدم بدارند. آن‌ها از رنگ‌های روشن و ملیح لذت می‌برند و با همه دوستان صادقانه برخورد می‌کنند. از زیبایی‌ها و هنر جهان لذت برده و برای رسیدن به موفقیت می‌جنگند. همین امر باعث می‌شود که خلق و خوی آرام تأثیر مثبتی را به روی اطرافیان بگذارد.
hyacinth.jpg

شخصیت دوستداران گل ارکیده

دوستداران گل ارکیده افرادی فرهیخته هستند. این افراد از نظم لذت برده و برای آینده خود با برنامه ریزی جلو می‌روند. آن‌ها لازمه موفقیت را صبر و تلاش می‌دانند و امیدوارند که با آن الگویی برای اطرافیانشان باشند. آن‌ها افرادی هستند که در مقابل مشکلات به خودشان تسلط پیدا کرده و به سرعت به دنبال راهی برای حل آن مشکل هستند. 
آن‌ها در کارهایشان به سرعت و لحظه‌ای تصمیم گیری می‌کنند. تغییرات شغلی نمی‌تواند باعث ترسیدن آن‌ها بشود و این یکی از رفتارهای شخصیتی آن‌هاست. همچنین آن‌ها برای سازماندهی کردن کارهایشان، توانایی بسیار استثنایی را دارند.
 

شخصیت دوستداران گل شب بو

دوستداران گل شب بو افرادی محتاط هستند. آن‌ها پاکیزگی را دوست داشته و سعی می‌کنند که در تصمیم گیری‌ها نهایت دقت را به کار بگیرند تا در زندگی دچار اشتباه نشوند آن‌ها عقیده دارند که هر سخن جا و مکانی دارد. آن‌ها عاشق لباس‌های زیبا به همراه بوهای خوش می‌باشند. آن‌ها کنجکاو بوده و به دنبال برانگیختن تعجب دیگران هستند. آن‌ها از فعالیت‌های مبتکرانه و جدید لذت می‌برند و سعی می‌کنند که حتی با یک گل همسرشان را شاد کنند.
 

شخصیت دوستداران گل شقایق

دوستداران گل شقایق افرادی شلوغ و خستگی ناپذیر هستند. آن‌ها در انجام کارها فعال هستند و کارهایشان را با شور انجام می‌دهند. همچنین آن‌ها برای یاد گرفتن علم و ورزش اشتیاق فراوانی دارند و سعی می‌کنند که آن‌ها را به طور کامل یاد بگیرند. در زمان بروز مشکلات خیلی سریع حرص می‌خورند ولی در کل فردی شوخ طبع هستند، طوری که در نبودشان جای خالیشان  به خوبی احساس می‌گردد.
poppy-flower.jpg

شخصیت دوستداران گل زنبق

دوستداران گل زنبق افراد مودبی هستند. آن‌ها خیلی سریع عصبی می شوند و خیلی سریع هم به حالت اولیه خودشان بر می‌گردند. آن‌ها از زیبایی‌ها لذت می‌برند. میل به زندگی در آن ها موج می زند و از انجام دادن کارها لذت می‌برند.
همچنین دوستداران این گل، افرادی خلاق و هنر مند هستند. آن‌ها دوست دارند که دیگران بهشان فکر بکنند و پنهانی سعی و تلاش نمایند، این گل در طی تاریخ، مایه الهام هنرهای زیادی شده، تا جایی که این گل را به عنوان گل اشرافیت می‌شناسند.
 

شخصیت دوستداران گل گلایل

دوستداران گلایل، افراد باهوشی هستند. همه امور باید مطابق میلشان پیش برود که البته گاهی عدم توجه به رأی و نظر دیگران می‌تواند برایشان مشکل آفرین باشد. ولی در رابطه با عشق صبورند. آن‌ها همواره اهدافی را برای دستیابی دارند که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
 

شخصیت دوستداران گل سوسن

گل سوسن، گلی دراماتیک با پتانسیل بالاست. این گل می‌تواند شکوفه‌های زیادی را بدهد. این گل آن طورکه باید هنوز شناخته نشده است. این گل در رنگ‌های مختلفی موجود بوده و همه رنگ‌های آن بسیار متنوع و زیباست. چنانچه شما به سوسن علاقه دارید، پس احتمالا فردی هستید که می‌توانید دیگران را بالا بکشید و همیشه سرتان را بالا نگه دارید.

lilium.jpg
 

شخصیت دوستداران گل نرگس

 دوستداران گل نرگس، افرادی تودار و با گذشت هستند. آن‌ها به هیچ وجه خودخواه نیستند و همیشه بهترین‌ها را برای بقیه می‌خواهند. دوستان برای آن ها بسیار مهم هستند و آن‌ها همیشه قدر همه چیز را می‌دانند. آن‌ها میان دوستان بسیار محبوب هستند.
 

شخصیت دوستداران گل داوودی

دوستداران گل داوودی افرادی اندیشمند، جدی و متفکرند. آن‌ها در انجام کارها سماجت و سرسختی زیادی را از خود نشان می‌دهند. تا جایی که این موضوع گاهی می تواند به ضررشان باشد. علی رغم شخصیت مهربانی که دارند، گاهی رگه‌هایی از نامهربانی در آن‌ها دیده می‌شود که این موضوع می‌تواند برای دیگران آزاردهنده باشد.
 

شخصیت دوستداران گل مریم

دوستداران گل مریم، افرادی باوفا، احساساتی، صادق، خوش اخلاق و بشاش هستند. آن‌ها خانه را پناهگاه امنی برای زندگی خود می‌دانند. همچنین آن‌ها افرادی رویایی و کمال طلب هستند که در برخی اوقات این رگه شخصیتی می‌تواند به کمک آن‌ها بیاید.
 

شخصیت دوستداران گل نسترن

دوستداران گل نسترن افرادی پر طاقت و صبور هستند. آن‌ها کارهای خودشان را با آهستگی اما به طور جدی به انجام می‌رسانند. آن‌ها خجالتی ولی در عین حال قابل اعتماد هستند. همچنین آن‌ها سعی می‌کنند که از مشاجرات دوری نمایند.
 

شخصیت دوستداران گل یاسمن

دوستداران گل یاسمن زیاد به خودشان می‌رسند. آن‌ها بدون زدن عطر منزل را ترک نمی‌کنند. این گل نسبت به بقیه گل‌ها بوی ماندگار تری را داشته و دیگران را می‌تواند به راحتی به سمت خودش جذب کند.
jasmine-flower.jpg

شخصیت دوستداران گل آفتابگردان

علاقمندان به آفتابگردان، افرادی خوش بین و گرم هستند. به گونه‌ای که این خصلت را به دیگران هم انتقال می‌دهند. آن‌ها همیشه نیمه پر از آب لیوان را دیده و همیشه تمرکزشان را به روی نقطه درخشان موضوع می‌گذارند. 
هیچ چیزی نمی‌تواند باعث آن بشود که آن‌ها احساس ناراحتی کنند. چنانچه رشد کردن محدودیت نداشت، آن‌ها دوست داشتند که تا بی نهایت جلو بروند.


sunflower.jpg

شخصیت دوستداران گل لاله

گل لاله در آفتابی ترین و همچنین سردترین روزها رشد می‌کند. شرایط هر طوری که باشد خودش را با آن وفق می‌دهد. دوستداران این گل، معمولا افرادی مثبت اندیش هستند. آن‌ها دوستان زیادی را دارند و به دست آوردن شادی برایشان بسیار راحت و مثل آب خوردن می‌باشد. گفتنی است ده عدد گل لاله نشانه‌ای از یک عشق بی نظیر می‌باشد.
 

شخصیت دوستداران گل یاس سفید

دوستداران گل یاس سفید افرادی پر حرف و رک گو هستند که همین موضوع باعث جذابیت آن‌ها شده است. آن‌ها برای معطر نمودن و زنده کردن یک مجلس حضور دارند و از رفتارهای بد دیگران به سرعت می‌گذرند. آن‌ها در کل برای رفاقت ارزش بسیاری را قائل هستند.
 

شخصیت دوستداران گل همیشه بهار

علاقه مندان به گل همیشه بهار، افرادی امین، قابل اعتماد و اهل رقابت هستند. آن‌ها خیلی دوست دارند که وقتشان را خارج از منزل بگذرانند. بسیار درون گرا و تودار می‌باشند. از شاد نمودن دیگران بسیار خوشحال می‌شوند ولی به سختی به آرزوهایشان دست پیدا می‌کنند.
 

شخصیت دوستداران گل استکانی آبی

دوستداران گل استکانی آبی، روحیه‌ای آرام دارند. این افراد بیشتر سعی می‌کنند که کارهایشان را در سکوت و آرامش به انجام برسانند. این افراد تا حدی گوشه گیر و منزوی بوده و اعتقاد دارند که سکوت شرط زیبایی است. چرا که دریا همه چیز را در خودش غرق می‌کند.
 آن‌ها محبت زیادی را نسبت به اعضاء خانواده خود دارند و جمع دوستانه آن‌ها را به وجد می‌آورد. آن‌ها نسبت به خانواده و همسر خود وفادار بوده و در مسائل با افراد دیگر به سادگی کنار می‌آیند و مشکلاتشان را حل می‌کنند.
 

شخصیت دوستداران گل رز

دوستداران گل رز، افرادی رک گو و عاشق مسافرت هستند. آن‌ها کارهایشان را بدون فکر انجام می‌دهند و برای زندگی کردن اشتیاق زیادی را دارند. با اراده تصمیم گیری می‌کنند و برای کامل کردن کارهایشان اصرار و پافشاری می‌کنند. در زمان کار کردن، شخصی جدی بوده و در محیط خانواده با محبت و صفا رفتار می‌کنند. آن‌ها آرزوهای زیادی را دارند که سعی می‌کنند به آن برسند. بروز احساسات تا حد زیادی برایشان مشکل است، ولی به شدت به خانواده علاقه دارند و با آن‌ها عاشقانه رفتار می‌کنند. 

roses.jpg

معانی تعداد شاخه‌های گل

تعداد شاخه‌های گل  هم هر کدام معنای مخصوص به خود را دارد که عبارت است از:
•    یک شاخه گل نشانه‌ای از توجه به طرف مقابل است.
•    سه شاخه گل نشانه‌ای از احترام به فرد مقابل است.
•    پنج شاخه گل نشانه‌ای از محبت و علاقه به طرف دیگر است.
•    هفت شاخه گل نشانه‌ای از عشق است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: golital.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر