موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

تست زیبایی چشم

تست زیبایی چشم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 07 فروردین 1401 ساعت 16:28

آیا من خوشگلم؟ این سوالیست که ممکن است خیلی ها در طول روز از خود بپرسند و یا به آن فکر کنند، در ادامه ی این مطلب در بخش سرگرمی سایت پرعلم نظر شما را به یک تست روانشانی به نام آیا من خوشگل هستم؟ جلب می‌کنیم.

تست شخیصت شناسی

البته باید گفت که با یک تست تنها 1 یا 2 جنبه از شخصیت شما را می‌توان مورد ارزیابی قرار داد، مگر اینکه تعداد سوالات تست را زیاد کنیم.

این تست که ما در این نوشته قرار داده ایم تفکر شما نسبت به بدن و اندامتان را می‌سنجد و نتیجه را به شما نمایش می‌دهد.

پس در این تست، ما تنها 1 جنبه یعنی حس شما نسبت به اندام و فیزیکتان را می‌سنجیم. با دقت و صادقانه به سوال ها پاسخ دهید.

نکته: در این تست محدودیت زمانی نداریم پس با آرامش پاسخ دهید.


شروع تست

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت میدهید و دوست دارید از دیگاه دیگران، زیبا باشید. با استفاده از لینک زیر می‌توانید میزان زیبایی خود را بر اساس استاندارد های جهانی بسنجید.

این وبسایت یکی از معتبر ترین تست های آنلاین برای سنجش میزان زیبایی افراد می‌باشد که با آپلود تصویر خود و همچنین مشخص کردن نقاطی که از شما درخواست می‌کند، می‌توانید میزان زیبایی چهره ی خود را بسنجید.

لینک تست زیبایی بر اساس استاندارد های جهانی:

Am I Beautiful or Ugly?


پیشنهاد دوستانه

2-2.jpg

نظرسنجی ها و آمار نشان می‌دهد که تقریبا 1/3 افراد از ظاهر خود راضی نیستند و حداقل نیمی از افراد از بخشی از ظاهر خود راضی نیستند.

معمولا حس مردان نسبت به ظاهرشان بیشتر به واقعیت نزدیک است تا حس زنان نسبت به ظاهرشان، در واقع تبلیغات جامعه در مورد بدن ایده آل باعث شده که زنان نسبت به وزن خود حساسیت های زیادی داشته باشند.

اگر خواتان از ظاهرتان راضی باشید، این امر سبب می‌شود که در طول زمان و با بالا رفتن سن، بیشتر به خودتان حس خوب داشته باشید و خودتان را دوست داشته باشید.

سعی کنید همیشه نکات مثبت ظاهر خود را ببینید و آن ها را پیدا کنید، مطمئن باشید که اگر دید خود را مثبت کنید، حتما جنبههای مثبت ظاهر خود را پیدا خواهید کرد.

همیشه خود را جای دیگران قرار دهید، یعنی به خودتان بگویید اگر طرف مقابل مثل من لباس می‌پوشید چه حسی داشتم؟ همیشه سعی کنید برای خودتان اهمیت قائل شوید و به خودتان برسید.

هیچ وقت خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و همیشه خودتان را با خودتان مقایسه کنید، مثلا به خود برسید و ورزش کنید، پس از مدتی، خود را با 1 ماه قبل مقایسه کنید.

1-1.jpg

اگر این مقاله و تست را دوست داشتید آن را با دوستان به اشتراک بگذارید.

آیا من خوشگلم؟

 از طریق لینک زیر می‌توانید چهره ی خود را آنالیز کنید.

Am I Beautiful or Ugly?

تعداد بازدید: 8,848

آیا من خوشگلم؟, آیا من زیبا هستم؟, برنامه تست زیبایی, بهترین تست جهان برای زیبایی, بهترین تست زیبایی, تست bmi, تست آنلاین زیبایی, تست آیا من خوشگلم؟, تست خوشگلی, تست روانشناسی, تست روانشناسی چهره, تست زیبایی, تست زیبایی از روی عکس, تست زیبایی با عکس, تست زیبایی چشم, تست زیبایی چهره و اندام, تست زیبایی صورت, تست زیبایی صورت بر اساس استاندارد جهانی, تست لاغری, تعیین درجه زیبایی, خوشگل سنج هوشمند, ربات خوشگل سنج, زیبایی سنجی آنلاین, معتبر ترین تست زیبایی, نرم افزاری که بگه چقدر زیبا هستم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: porelm.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر