موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

شاه توله قدرجونی

شاه توله قدرجونی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 دی 1400 ساعت 11:51

تست شخیصت شناسی

سگ قهدریجان

” یکی از نژادهای معروف این حیوان در مرکز کشور است، که شهر قهدریجان ( از توابع شهرستان فلاورجان)، خواستگاه اصلی پرورش آن محسوب می‌شود.

ویژگی‌های مهم

نژاد سگ قدرجونی

، داشتن عضلات درشت و قوی، سر و سینه بزرگ، پوزه سیاه، فک پهن، قدرت جنگاوری شدید، هوش زیاد و ... است.

نژاد سگ قهدریجانی

خالص و در سطح ایران معروف است، مالکان گله‌ های بزرگ دام در سراسر کشور از خریداران

سگ‌های قهدریجان

هستند، زیرا این حیوان توانمندی‌هایی مانند: قدرت بالای بدنی، روحیه مبارزه با حیوانات وحشی، توان زیاد راه رفتن در بیابان و ... را دارد.

این نژاد سگ در آغل‌های دام سنگین و سبک نیز به عناون “

سگ نگهبان

“ مشاهده می‌شود و طبق برخی سخنان عنوان شده حتی سگ قهدریجان به نرخ بین پنج تا شش میلیون تومان نیز به دامداران خارج از استان اصفهان فروخته شده است.

خلوص نژاد یکی از دلایل قدرت بالای این نژاد

سگ قدرجانی

عنوان می‌شود، اما علت دیگر این امر را مواظبت بهداشتی و غذایی خیلی خوب توسط دامداران قهدریجانی دانسته می شود، به بیان بهتر تامین غذای مقوی و توجه به واکسیناسیون این سگ‌‌ها برای صاحبان آن بسیار مهم است.

یکی از مواردی که صاحبان سگ‌های قهدریجان بر روی آن حساس هستند و خود را ملزم به رعایت آن می‌دانند این است که این حیوان در آغل دامی و یا حین مراقبت از گوسفندان در مرتع از دست اشخاص دیگر غذا نخورد، زیرا به اصطلاح ” دستی ” شده و خاصیت جنگندگی خود را به مرور از دست خواهد داد.

نژاد سگ قهدریجان، گنج ارزشمند دامداری در ایران است، چوپانان و صاحبان دام در منطقه قهدریجان معتقدند که برای مقابله با دزدان داشتن این نوع سگ در بیابان و یا دامداری‌ها از داشتن تفنگ هم و بهتر است، زیرا در تاریکی شب فقط این حیوان نگهبان توانایی بالایی برای جنگیدن و هراس انداختن در دل سارقان را دارد.

قیمت سگ قدرجونی

را در وب سایت

سرزمین سگ ها

مشاهده و جهت

خرید توله سگ قهدریجانی

بر روی آیکن تماس کلیک کنید تا جهت سفارش تماس با ما برقرار شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر