موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

دعای رسیدن به معشوق از راه دور

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 بهمن 1399 ساعت 17:26

در این مقاله تصمیم داریم شما را با دعای جلب معشوق از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعای جلب محبت سریع دعا برای جلب محبت قوی دعا برای احضار آنی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای تسخیر قلب معشوق دعا برای تسخیر قلب دیگران بیشتر آشنا کنیم.

تست شخیصت شناسی

مقدمه دعای جلب معشوق 

قبل از اینکه به سراغ دعای جلب معشوق از راه دور برویم می خواهم به یک نکته مهم اشاره کنم که در اجابت دعا ها بسیار موثر است.

اگر فردی به دنبال دعای جلب معشوق از راه دور باشد نیاز دارد دانش و مهارت لازم را نیز بدست آورد و برای رسیدن به هدف خود تلاش کند ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: 39 و 40)

 و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.

به همین دلیل اگر به دنبال جلب معشوق از راه دور هستید توصیه می کنم با شماره زیر که شماره تیم روانشناسی است ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را توضیح دهید تا در کنار دعا بتوانید با راهکارهای علمی و عملی، به هدف خود برسید. تاکید می کنم شماره زیر، شماره تیم روانشناسی است و نه دعا نویس. زیرا برای اجابت دعاها به دعانویس نیاز ندارید بلکه به دانش و تلاش نیاز دارید.

پس به صورت رایگان از طریق تلگرام با تیم روانشناسی زیر ارتباط برقرار کنید و مشکل یا پرسش خود را توضیح دهید:

 09306135008 ( ارتباط فقط از طریق تلگرام)

این وبلاگ در صحت منابع دعاهای زیر مطمئن نیست. اگرچه هر دعاهایی همیشه می تواند مکملی برای رسیدن به هدف شما باشد اما این دعاها تنها از وبسایت های مختلف به صورت کلی جمع آوری شده است و در صحت دستورالعمل های آن تردید وجود دارد.

چه کنیم عشق قبلی مان برای شروع دوباره رابطه پیش قدم شود

اشتباهات و اقدامات صحیح بعد از جدایی - بعد از کات کردن چه باید کرد

چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم - گرم کردن رابطه سرد

ابراز علاقه غیر مستقیم و پنهان در حرکات مرد عاشق

دعای جلب معشوق از راه دور

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید به این نیت که شخصی که عاشق شماهست یابوده واکنون به دلایلی ازشمادوراست ویا شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

نسخه احضاراین است

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

دعای بازگشت معشوق در سه روز - اختصاصی

طلسم از راه دور

دعا و طلب از خدا هم همیشه مهم است. در عین این که با کسب کمالات خود را دوست داشتنی می سازیم، باید از خدا هم بخواهیم ما را محبوب بندگان خودش کند و عرض کنیم:

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»

«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

 طلسم احضار عشق از راه دور

برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

 دعای جلب محبت سریع

هر که این آیات را بر پوست آهو بنویسد ، به زعفران و گلاب و معطر نماید به عطر پاک و بر بازوی راست بندد هر کسی او را بیند شیفته او شود. مجرب است. (يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ * هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ * ) (سوره مبارکه الصف ، آیات شریفه هشتم و نهم).

دعا برای جلب محبت قوی

ه جهت محبت میان زن و شوهر ، نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود . بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا رَّضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِكَ لِمَنْ خَشِيَ رَبَّهُ .
دعا برای احضار آنی معشوق

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

دعا های مرتبط:

طلسم قوی برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت سریع غایب

مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد

دعاي زبان بند فوري

طلسم بیقراری

دعا براي دور كردن شخص

جستجو های مرتبط: دعای جلب معشوق از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعای جلب محبت سریع دعا برای جلب محبت قوی دعا برای احضار آنی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای تسخیر قلب معشوق دعا برای تسخیر قلب دیگران دعای جلب معشوق از راه دور دعا برای بیقراری معشوق دعا برای بدست آوردن دل معشوق دعا برای جذب پسر دعای بازگشت معشوق دعای فلفل سیاه دعای بیقراری شدید معشوق طلسم برای تسخیر قلب مرد دعای جلب معشوق از راه دور طلسم از راه دور طلسم احضار عشق از راه دور دعای جلب محبت سریع دعا برای جلب محبت قوی دعا برای احضار آنی معشوق دعای بیقراری شدید معشوق دعا برای تسخیر قلب معشوق دعا برای تسخیر قلب دیگران دعای جلب معشوق از راه دور دعا برای بیقراری معشوق دعا برای بدست آوردن دل معشوق دعا برای جذب پسر دعای بازگشت معشوق دعای فلفل سیاه دعای بیقراری شدید معشوق طلسم برای تسخیر قلب مرد
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر