موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

هاله ماه تولد

هاله ماه تولد

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 12 خرداد 1400 ساعت 23:42

هر فردی تشعشعاتی دارد که مانند هاله ای او را احاطه نموده است و این تشعشعات در واقع نیروی حیات آن فرد است، این انرژی ها همان انرژی هایی هستند که در انرژی درمانی از آن استفاده می شود. به بیان دیگر روح انسان یک پدیده غیر مادی است و بدن انسان یک پدیده مادی و برای اینکه روح غیر مادی بتواند در بدن مادی قرار بگیرد پدیده ای بینا بین که نه مادی باشد و نه غیر مادی نیاز است ، هاله هر فرد همان پدیده در وجود انسان است که نه مادی است و نه غیر مادی.
هاله ها رنگهای متفاوتی دارند که نشان دهنده شخصیت و طرز فکر هر فرد است. جالب است بدانید مسائل مختلفی چون ناراحتی ، شادی و ... بر رنگ هاله تاثیرگذار می باشد، اما این رنگ پس از رسیدن فرد به حالت عادی به رنگ اصلی خودش برمی گردد. 

تست شخیصت شناسی

هاله های رنگ براساس تاریخ تولد

رنگ هاله فروردین ماه

متولدین یکم فروردین ماه هاله رنگی سیاه دارند، متولدین بین دوم فروردین تا یازدهم فروردین ارغوانی، بین دوازده تا بیست و یکم فروردین به رنگ سرمه ای است، بین بیست و دو فروردین تا آخر فروردین نقره ای رنگ می باشد.

رنگ هاله اردیبهشت ماه

بین اول اردیبهشت تا دهم اردیبهشت سفید، بین یازدهم اردیبهشت تا بیست و چهارم اردیبهشت آبی می باشد، بین بیست و پنج اردیبهشت تا آخر اردیبهشت رنگ هاله طلایی می باشد.

رنگ هاله خرداد ماه

یکم تا سوم خرداد رنگ هاله طلائی رنگ می باشد، بین چهارم خرداد تا سیزده خرداد شیری رنگ می باشد، بین چهارده تا بیست و سه خرداد ماه به رنگ خاکستری می باشد، بین بیست و چهار خرداد تا آخر خرداد به رنگ خرمائی می باشد.

رنگ هاله تیرماه

یکم و دوم تیر ماه به رنگ خرمائی. سوم تیر رنگ خاکستری است. بین چهارم تیر ماه تا سیزده تیر قرمز. بین چهارده تیر ماه تا بیست و سه تیر به رنگ نارنجی. بین بیست و چهارم تیر تا آخر تیر رنگ زرد.

رنگ هاله مرداد ماه

از اول تا سوم مرداد ماه به رنگ زرد. چهارم مرداد تا سیزده مرداد باشد صورتی رنگ. بین چهاردهم تا بیست ودوم مرداد آبی. از بیست وسوم تا آخر مرداد سبز رنگ می باشد.

رنگ هاله شهریور ماه

اول شهریور به رنگ سبز، بین دوم تا یازدهم شهریور به رنگ قهوه ای. بین دوازده تا بیست و یکم شهریور به رنگ کبود. بین بیست و دو شهریور تا آخر شهریور باشد لیموئی رنگ می باشد.

رنگ هاله مهرماه

متولدین یکم مهر ماه زیتونی می باشند. بین دو مهر تا یازدهم مهر ماه ارغوانی رنگ می باشند. بین داوزده مهر تا بیست و یکم مهرماه شما رنگ سرمه ای دارید. بین بیست و دو مهر ماه تا آخر مهر نقره ای رنگ می باشد.

رنگ هاله آبان ماه

یکم آبان به رنگ نقره ای، دو آبان تا بیست آبان ماه باشد به رنگ سفید. بین بیست و یکم تا آخر آبانماه به رنگ طلائی است.

رنگ هاله آذر ماه

بین یکم آذر ماه تا ده آذر ماه شیری رنگ است. بین یازدهم تا بیست آذر به رنگ خاکستری می باشد. بین بیست ویکم تا سی آذر خرمائی رنگ است.

رنگ هاله دی ماه

متولدین یکم دیماه نیلی رنگ بوده. بین دوم تا یازدهم دی ماه رنگ هاله قرمز است. بین دوزاده تا بیست و یکم دی ماه نارنجی هستید. بیست و دو دی ماه تا آخر دی ماه به رنگ زرد.

رنگ هاله بهمن ماه

از یکم تا چهارم بهمن ماه زرد رنگ می باشد. پنجم تا چهاردهم بهمن ماه به رنگ صورتی است. بین پانزدهم تا نوزده بهمن ماه آبی. بین بیست تا بیست و نه بهمن ماه به رنگ سبز می باشد. سی بهمن رنگ هاله قهوه ای است.

رنگ هاله اسفندماه

از یکم تا نه اسفند ماه قهوه ای. ده تا بیست اسفند ماه کبودی رنگ است. بین بیست و یکم تا بیست و نه اسفند باشد لیمویی رنگ می باشد.

 
برای دیدن خصوصیات فردی براساس رنگ ماه تولد بر روی لینک کلیک کنید

09306226344

goharafshan_admin@

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر