موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

خواص پهن گاو برای پادرد

خواص پهن گاو برای پادرد

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 12 بهمن 1400 ساعت 15:42

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،نکاتی خواندنی از دکتر کرد افشاری در درمان برخی بیماری ها

تست شخیصت شناسی

بهترین درمان برای درد مفاصل روغن مالی با روغن زیتون و ضماد پهن گاوه-  پهن گاو درد مفاصل رو به خودش میکشه (نتیجش فوق العاده است – با این روش شما حتی میتوانید شروع به دویدن کنید)

 لب بسیاری از افراد در فصل سرما ترک میخورد . درمان آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است (چند شب)

- برای درمان شب ادراری کودکان و بزرگسالان ، کافیه شبها دوغ و ماست نخورن . یک پیاز رو رنده کنند و بهش نوک قاشق نمک و دارچین اضافه کنند . به مدت 15 دقیقه به زیر ناف ضماد کنند (امتحان کنید و از زندگی لذت ببرید)

 بیش از 90درصد خانم ها دچار عفونت و کیست تخمدان هستند – برای ریشه کن کردن این عفونتها باید شبها هنگام  خواب به مقدار 3 سی سی عسل ، تزریق واژینال داشته باشند (به همین راحتی قابل درمانه)

  -خانم هایی که ضعف جنسی دارن  و لاغر هستند بجای خوردن قرصهای تقویتی خارجی. کافیه 21 روز شکوفه ی درخت سنجد رو دم کنند و با عسل میل کنند. بعد از 21 روز تغییرات اساسی در خود می بینن.

- خوردن (عسل + آب ترب یا شلغم) و خوردن عسل +سیاهدانه ، بدترین و بزرگترین سنگ کلیه ها رو خرد میکنه . این ترکیب حتی از پرتو درمانی هم قویتره.(این نکته اعجاز و قدرت طب سنتی رو نشون میده)

- آقایانی که ناراحتی پروستات دارند . کافیه در داخل وان ، آب ولرم باز کرده و کمی حنا اضافه کنند و نیم ساعت داخل آن بنشینند ( حداقل خاصیت این روش آن است که پروستات بزرگ را به راحتی درمان میکند)

  - برای درمان خونریزی شدید  و طولانی ماهانه (دیسمنوره و هایپر منوره)  کافیه زیر سینه ها رو بادکش گذاشت.  برای درمان خونریزی  کم ماهیانه  کافیه روی ساق پا بادکش گذاشت. ( بانوان گرامی لطفا خود را اسیر قرصهای هورمونی نکنید – درمان بسیار ساده است )

خاکشیر بهترین دارویی  است که تا کنون جهت درمان بواسیر وجد دارد و حتی  داروهای شیمیایی هم به پای آن نمی رسد.

خاکشیر بهترین دارو برای پوستهای خشک و شوره ی سر میباشد . تاثیر بسیار  بیشتری از ( کول تار-پیریتیون- سالیسیلیک اسید –سلنیوم سولفید –سولفور اس و...)دارد

  - بهترین دارو برای درمان تبخال لب (دوعدد سیب رنده شده + یک قاشق عسل (آرام آرام خورده شود) . این معجون از داروی آسیکلو ویر بسیار قویتر است .(یکبار امتحان کنید)

- همانطور که میدانید با پیشرفت روز افزون علم پزشکی هنوز درمانی برای بیماران سکته ی مغزی پیدا نشده است .در حالی در طب سنتی این بیماری در بسیاری از موارد قابل درمان است .به طوری که بیمار سکته ی را از روی تخت بیمارستان بلند میکند .اطبا طب سنتی با باز کردن رگ بین انگشت کوچک و انگشت کناری آن و زالو انداختن به پشت گوش ، حتی بیمارانی که به علت سکته ی مغزی از هوش رفته اند را به هوش می آورند.

طب سنتی بسیار طب غنی است که با ساده ترین روشها بیماری های لاعلاج را درمان میکند.


منبع: www.yjc.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر