موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

ارایش صورت کشیده و سبزه

ارایش صورت کشیده و سبزه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 02 آبان 1400 ساعت 11:42

32-3

تست شخیصت شناسی

artboard-3

برخی مجلات و مقالات آنلاین سعی می کنند چهره ای ایده ال از مدل های خود را به نمایش گذارند و بسیاری از افرادی که صورت های کشیده یا گرد دارند، همواره این چهره ها را الگویی برای آرایش خود انتخاب می کنند. کسانیکه صورت های کشیده دارند، با آرایش چهره ی خود سعی دارند تا چهره ی خود را گردتر و بیضی تر نمایش دهند و بهترین روش برای این کار، باید از ترکیب رنگ ها بر روی صورت استفاده کنند. کسانی که صورت های کشیده ای دارند، بر خلاف تصور خود، می توانند از مزایایی فوق العاده فرم صورت خود لذت ببرند.

معمولا، نقاطی از صورت که رنگش رو به تیرگی می رود، صورت را لاغرتر و باریکتر نمایش می دهد. پس اولین گزینه برای نمایش پر بودن صورت، استفاده از رنگ های روشن است.

۱) مدل ابرو برای صورت های لاغر

بهترین مدل ابرو برای صورت های باریک، مدل ابروهای نسبتا پهن و صاف و کمی مایل به سمت بالا می باشد تا از کشیدگی صورت کم کند.

%D8%B1%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88-1-min-300x200.jpg

۲) رنگ پوست مناسب برای صورت های کشیده

بهترین رنگ برای کسانیکه صورت کشیده دارند، دو درجه روشن تر از رنگ پوست آنها می باشد. البته دقت داشته باشید که اگر رنگ پوستتان سبزه می باشد، آن را بیش از حد روشن نکنید، بلکه دو تا سه درجه از رنگ پوستتان روشنتر کنید تا اختلاف فاحشی با صورت شما پیدا نکند. یادتان باشد که شما برای آرایش، ابتدا باید صورتتان را آماده کنید تا بتوانید موارد دیگر را بر روی آن پیاده سازی کنید.

کسانی که پوستی بسیار روشن دارند، نیازی به روشنتر کردن آن ندارند. این افراد با استفاده از روژگونه ها و رژ لب می توانند به برجسته تر شدن صورت خود کمک کنند.

Bright-hair-color-min-300x188.jpg

۳) آرایش چشم در صورت های لاغر

مژه مصنوعی، یکی از اکسسوری هایی می باشد که صورت لاغر را برجسته می کند. خط چشم خود را باید به صورت هشتی و مایل به سمت بالا و انتهای ابروها بکشید.

406706baef81c8601df2772bf0637d9a_20180506221409_thumbnail-min-300x181.jpg

۴) سایه و رژ لب برای صورت های کشیده

سعی کنید از سایه و رژ لب با رنگ های روشن استفاده کنید. این رنگ ها چهره ها را باز و روشن تر نشان می دهد که خود باعث برجستگی بیشتر صورت می شود.

rimoj-makeup-category-bg-1-min-300x175.jpg

کشیدگی در صورت خود را پنهان نکنید

اشتباهی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند این است که سعی می کنند به طرق مختلف ،کشیدگی صورت خود را پنهان سازند.

در حقیقت اینکار باعث می شود افرادی که چهره ای کشیده دارند ،همواره آرزو کنند که ای کاش فرم صورت آنها به گونه ای دیگر بود.

در صورتیکه این یکی از زیباترین فرم های صورت می باشد.

به خاطر داشته باشید یکی از رموز زیبایی،پذیرش آنچه هستید و برجسته ساختن برتری های چهره و انتخاب سبک صحیحی و مناسبی برای آرایش آن می باشد.

بسیاری از مجلات مد و منابع آنلاین ، روش های آرایش این مدل چهره را آموزش می دهند،طوریکه در صورت تمایل ،صورت آنها همچنان زیبا و نزدیک به فرم بیضی نمایش داده شود.

حتی برخی مقالات پیشنهاد می کنند که با استفاده از دو فوندیشن مختلف و ایجاد سایه ای زیبا ،می توان این فرم صورت را حتی کمی گردتر نشان داد.

میکاپ و آرایش به ما کمک می کند که شکل طبیعی صورت خود را متعادل کنیم و زیبایی طبیعی صورت را دوچندان نماییم.

چهره های کشیده دارای پیشانی بزرگ و خط فک متمایز و چانه کشیده هستند.در این بخش آسمونی نکات آرایشی برای صورت های کشیده را برای شما قرار داده ایم.

۱- برای این نوع چهره ها باید با اضافه کردن موها به عرض صورت و همینطور گذاشتن چتری برای کوتاه تر نشان دادن طول این گونه صورت ها استفاده کنید.

۲- بهترین استایل برای صورت های کشیده ؛فر کردن موها یا موج دادن و ویو کردن است.این کار باعث پر شدن عرض سر خواهد شد.

۳- اگر موهایتان صاف است؛چشم ها و استخوان گونه ها را روشن کننده ای بزنید تا صورتتان را را پرتر نشان دهد.

۴- اگر موهایتان کوتاه است همچنان حجم دو طرف صورت خود را نگه دارید.

۵- از چتری استفاده کنید.

۶- موهایتان را صاف نکنید این کار باعث کشیده تر نشان دادن صورت می شود.

۷- برای زیرسازی آرایش در قسمت چانه و پیشانی از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

۸- پنکیکی که استفاده می کنید بهتر است یکی دو درجه روشن تر از رنگ اصلی پوستتان باشد؛تا صورتتان را باز تر نشان دهد.

۹- موهایتان به دو طرف محکم کشیده نشود که البته اگر شلوغ و حالت دار دورتان بریزد بسیار زیباتر و جدابتر خواهد یود

۱۰- موهای اضافه را اصلاح کنید و زیاد به ابرو قوس ندهید. هرچه ابروها صاف تر باشند ، درازی صورت کمتر دیده می شود.بهترین حالت و مدل ابرو برای این صورتها، ابروهای نسبتا پهن و صاف و البته بلند و مایل به سمت بالا و دو طرف صورت است تا از کشیدگی آن کم شود.

۱۱- سایه را در قسمت های نزدیک به بینی کمرنگ تر و در قسمت های بیرونی ، پر رنگ تر بکشید.

۱۲- آرایش چشمها هشتی، تیز و به دو طرف صورت مایل شود نه خیلی بالا و به سمت انتهای ابرو ها.

۱۳- برای زدن رژ گونه بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر آن برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت بخصوص سمت گوشها رژ گونه بزنند تا گونه ها برجسته دیده شوند . رژ گونه شما نباید از گوشه چشمها بالاتر مالیده شود. همچنین نباید از امتداد نوک بینی به پایین را رژ گونه بمالید. به این ترتیب صورت شما گرد تر به نظر می رسد.

۱۴- لب پایین را از لب بالایی پر رنگ تر کنید.از رنگهای روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره های لاغر و کشیده با این رنگها باز و زیباتر خواهند شد.

666-1.png

10.png

دسته بندی مطالب: آرایش و زیبایی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.talarnameh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر