موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

مبل سبز آبی روشن

مبل سبز آبی روشن

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 18:03

اتاق نشیمن با رنگ سبز آبی یکی از زیباترین و خاص‌ترین چیدمان‌ها به حساب می‌آید. اگر به این رنگ و استفاده از آن در دکوراسیون منزل خود علاقه دارید، با این مطلب از مجله مبل و دکوراسییون توکامگ همراه شده و با نمونه‌هایی از استفاده از رنگ سبزآبی در اتاق نشیمن آشنا شوید.

تست شخیصت شناسی

برای اینکه یک دکوراسیون سبز آبی در اتاق نشیمن خود داشته باشید نیازی نیست خود را از تماشای سایر رنگ‌ها محروم کنید. بلکه می‌توانید با ترکیب رنگ‌ها در کنار رنگ سبز آبی به یک دکوراسیون بی‌نظیر دست پیدا کنید. استفاده از رنگ‌های صورتی، سفید و رنگ‌های شاد دیگر برای چیدمان و دکوراسیون سبز آبی به شما کمک می‌کند. می‌توانید فضا را به رنگ سبز آبی‌ رنگ‌آمیزی کنید و یا استفاده از مبلمان راحتی سبز آبی یا کوسن‌های با همین تناژ رنگی شما را به این مهم نزدیک می‌کند. تصویرسازی اتاق نشیمن با رنگ سبز آبی مطلبی است که در ادامه به آن می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

اتاق نشیمن با رنگ سبز آبی رنگی

برای رسیدن به این ایده پردازی شما به‌ راحتی می‌توانید از مبل‌های سبز آبی بهره ببرید. در کنار این ترکیب رنگ، استفاده از رنگ‌های دیگر نیز بی‌تأثیر برای زیباسازی فضا نیستند. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود یک آینه نقره‌ای چقدر در زیباسازی فضا کمک کرده است. برای رسیدن به یک تصویر زیباتر استفاده از قاب‌های با تناژ رنگ سبز آبی به شما پیشنهادمی‌شود. مبل تکی این سرویس مبل با پارچه‌های سنتی دیزاین شده است و کوسن‌ها نیز با همین هارمونی رنگ تهیه‌ شده‌اند. برای بهتر دیده شدن سرویس مبل سبز آبی به شما پیشنهاد می‌کنیم از دیوار و کف‌پوش با رنگ خنثی استفاده کنید. این امر سبب می‌شود رنگ سبز آبی در قاب تصویر شما به‌خوبی خودنمایی کند.

اتاق با رنگ سبز آبی ساده و جزئی

اگر تمایل به استفاده زیاد از رنگ سبز آبی در فضا ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این رنگ به‌ صورت جزئی استفاده کنید. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید از یک دیزاین تیره در فضا بهره گرفته‌ شده است. در کنار این چیدمان یک مبل سبز آبی با میزهای عسلی صورتی هارمونی رنگ بی‌نظیری را پدیدار کرده‌اند. استفاده از رنگ‌آمیزی تیره در این چیدمان سبب شده مبل سبز آبی با تناژ روشن، خود را به‌خوبی نشان دهد. می‌توانید در امتداد این فضا از یک سرویس مبل راحتی سبز آبی با شال مبل صورتی بهره بگیرید و در قسمت بالای فضا میز کار خود را همانند تصویر قرار دهید.

اتاق نشیمن دنج و آرام با رنگ سبز آبی

برای خود یک نشیمن دنج با ترکیب رنگ سبز آبی مهیا سازید و از فضا لذت ببرید. می‌توانید در قسمتی از اتاق نشیمن برای خود یک جای دنج به‌ منظور استراحت فراهم‌ سازید. برای این منظور می‌توانید به دنبال خرید مبل تکی راحتی به همراه یک پاف ست باشید. استفاده از لوازم تزئینی نیز برای این چیدمان توصیه می‌شود که البته اگر این لوازم به رنگ طوسی باشند بهترین انتخاب برای شما به حساب می‌آیند. رنگ طوسی به دلیل اینکه در رده رنگ‌های خنثی است سبب می‌شود رنگ سبز آبی به‌خوبی خود را در فضا نشان دهد. در کنار این چیدمان با توجه به سلیقه خود می‌توانید از کوسن‌های رنگی ست مبل خود نیز بهره بگیرید. رنگ صورتی برای کوسن با تلفیق رنگ طوسی انتخاب مطلوبی است.

سبز آبی روشن در اتاق نشیمن

اگر به استفاده از رنگ‌های روشن علاقه‌مند هستید، می‌توانید از تناژ سبز آبی روشن استفاده کنید. همچنین توسط نورپردازی طبیعی می‌توانید این تناژ رنگی را روشن‌تر جلوه دهید. چیزی که در قاب زیر مشاهده می‌شود یک اتاق نشیمن سبز آبی زیبا است. کاناپه سبز با کوسن‌های رنگی که در تم رنگی سبز آبی شناور است سبب زیبایی فضا شده است. همچنین مبل‌های تکی که به رنگ سبز آبی روشن آماده‌ شده‌اند، زیبایی کار شما را به اتمام می‌رساند. برای این منظور می‌توانید از یک قاب عکس بزرگ با همین تناژ استفاده کنید. استفاده از قاب عکس‌های هم‌رنگ با مبلمان به رسیدن به تناژ رنگی مد نظر بسیار به شما کمک می‌کند. دکوری‌های با رنگ سبز یک ترکیب رنگ سبز آبی با چیره شدن رنگ سبز در فضا را پدید آورده است.

رنگ سبز آبی و ترکیب آن رنگ صورتی

اگر اندکی با ست کردن رنگ ها با یکدیگر آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دنید که رنگ سبز آبی را به‌ راحتی می‌توان با هر رنگ شاد دیگری ترکیب کرد.  این رنگ با تلفیق رنگ صورتی زیبایی خاصی را حاصل می‌کند. شما با استفاده از این چیدمان می‌توانید یک دکوراسیون شاد و بهاری را در فضای خانه احساس کنید. می‌توانید از گلدان‌های رنگی برای زیباتر شدن این قاب دو نفره بهره بگیرید. رنگ سبز آبی به‌ راحتی با رنگ سبز روشن، آبی روشن، طلایی، صورتی، سفید و سایر رنگ‌ها ترکیب می‌شود. فرش‌های طوسی در کنار دیوارهای با رنگ تیره سبب می‌شود مبلمان سبز آبی شما بیشتر خودنمایی کند. مثل همیشه به شما توصیه می‌کنیم از گل‌های موجود در طبیعت برای دیزاین فضا بهره بگیرید.

سبز آبی و سادگی مطلق

برای اینکه یک نشیمن شیک و آرامش‌بخش در فضای خانه خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از تناژ رنگی زیر بهره بگیرید. یک کاناپه سبز آبی با کوسن‌های رنگی می‌تواند بهترین انتخاب برای یک محیط آرامش‌بخش باشد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید رنگ‌های طوسی باعث می‌شود رنگ‌های شاد در فضا به خوبی مشاهده شود. استفاده از آباژورهای فانتزی و میز عسلی‌های ساده شما را برای رسیدن به یک نشیمن ساده و شیک با تناژ رنگی سبز آبی کمک می‌کند. همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شد برای رسیدن به دکوراسیون سبز آبی می‌توان از مبلمان آبی و یا از دیوارهای با تناژ آبی کمک بگیرید. بدون شک یک مبل آبی شما را در این زمینه بسیار یاری می‌کند.

ترکیب و ست سبز آبی و رنگ طوسی

بدون تردید یکی از رنگ‌هایی که زیبایی رنگ سبز آبی را در فضا نمایش می‌دهد رنگ طوسی است. شما برای این منظور می‌توانید از فرش و مبل طوسی استفاده کنید. برای این منظور استفاده از فرش طوسی همانند تصویر زیر بهترین گزینه انتخابی به شمار می‌رود. در این قاب زیبا از کاناپه طوسی و دو مبل سبز آبی استفاده‌ شده است که یک ترکیب تلفیقی را پدید می‌آورد. مبل‌های تکی به صورت قرینه با رنگ سبز آبی در کناره‌های کاناپه قرار گرفته‌اند که به دلیل طوسی بودن رنگ کاناپه، آن‌ها را بهتر به نمایش گذاشته است. شما به‌ راحتی می‌توانید از کوسن‌های سنتی و کوسن‌های سبز آبی برای جلوه دادن به فضا استفاده کنید.

سبز آبی و ترکیب رنگ زرد

برای اینکه رنگ سبز آبی به‌ خوبی خود را به رخ بیننده بکشد به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. رنگ‌های زرد و صورتی بهترین انتخاب برای این کار به شمار می‌رود. رنگ سبز آبی در این چیدمان با آباژورهای زرد به‌ خوبی خود را نشان می‌دهد. چیزی که در تمام ایده پردازی‌های مبلمان سبز آبی مشهود است استفاده از فرش‌ها و دیوارهای با رنگ تیره است. این امر سبب می‌شود این رنگ زیبا به‌ خوبی خود را به نمایش بگذارد.

رنگ سبز آبی یکی از رنگ‌های شاد و فانتزی به شمار می‌رود. بدون شک این انتخاب بسیار برای افرادی که به محیط رنگارنگ و شاد اهمیت می‌دهند گزینه مناسبی است. برای اثربخش بودن رنگ سبز آبی در اتاق نشیمن بهتر است از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های شاد و زیبا بهره بگیرید. رنگ‌های صورتی، زرد، سبز، سفید، طلایی و هر چیز دیگری با این تناژ رنگ انتخاب مطلوبی است. استفاده از رنگ سبز آبی در فصل بهار و با شروع فصلی نو سبب می‌شود یک چیدمان بهاری را مشاهده کنید. نظر شما در مورد این رنگ و استفاده از آن در دکوراسیون منزل چیست؟

به این مطلب امتیاز بدهید: (۶ رای, امتیاز: ۴.۸۳ از ۵)
Loading...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: tookamart.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر