موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

رنگ آبی کاربنی

رنگ آبی کاربنی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 13:05

تست شخیصت شناسی

بهترین مکمل رنگ آبی چه رنگی است؟ از متداول ترین سوالات در زمینه استایل ست کردن رنگ آبی با دیگر رنگ هاست و اینکه چگونه می‌توانم به ست رنگ آبی به طور ویژه ای در یک جمعی بدرخشم؟ آیا در استایل های‌مختلف، انتخاب‌های خلاقانه رنگ آبی را امتحان کرده‌اید؟ ست رنگ آبی آسمانی و آبی کاربنی چه رنگی است؟ آیا می‌دانید مانتو آبی کاربنی یا آبی روشن را با چه رنگی می‌توانیم ست کنیم؟

هر رنگی از خود حس و حال بخصوصی به اطرافیان منتقل می‌کند. رنگ آبی نیز از رنگ‌های آرامش بخشی است که حس لطافت و پاکیزگی را به همراه دارد. از طرفی از لحاظ روانشناسی، استفاده از رنگ آبی در ست لباس باعث حس اعتماد به نفس در افراد می‌شود. بنابراین به هنگام رفتن به جلسات مهم استفاده از این رنگ را به شما توصیه می‌کنیم.

پس برای پاسخ به این سوال که لباس آبی را با چه رنگی ست کنیم همراه با پریتی استایل باشید. در این مقاله به نکات مهم ست کردن این رنگ خواهیم پرداخت. در ضمن آن، مثال‌های جذابی از استایل‌های پرطرفدار و جذاب با رنگ آبی را بیان خواهیم نمود. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مکمل رنگ آبی چه رنگی است؟

رنگ آبی طبعی سرد دارد و خود دارای طیف رنگی بسیار متنوعی است که هر یک به تنهایی طرافداران زیادی نیز دارد. از جمله این رنگ‌ها می‌توان به رنگ آبی نیلی، آبی آسمانی، آبی کلاسیک، آبی نفتی، آبی سیر و لاجوردی اشاره کرد. برخی دیگر از طیف های رنگ آبی مانند آبی مایل به بنفش، آبی متالیک روشن و آبی کبریتی به ندرت استفاده می‌شوند. در ادامه به بحث ست کردن رنگ آبی با رنگ های دیگر می‌پردازیم. بهتر است بدانید رنگ آبی کلاسیک در سال 2020 رنگ سال شناخته شد.

ست رنگ آبی و سفید

رنگ آبی و سفید در کنار یکدیگر یادآور آسمان و دریا هستند. بخصوص اگر رنگ آبی آسمانی را با رنگ سفید در کنار یکدیگر ست کنید. علاوه بر آن، این دو رنگ لطافت و پاکیزگی را همراه خود دارند. با اینحال، در یک مقایسه آماری نشان داده شده است که استفاده از رنگ آبی تیره در کنار رنگ سفید، نسبت به رنگ آبی روشن و سفید طرفداران بیشتری دارد. به نحوی که ست کردن رنگ آبی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار مجلسی است.

اگر می‌خواهید در یک استایل خیابانی از ست رنگ آبی و سفید استفاده کنید، شما می‌توانید در المان‌های مانتو و شلوار از رنگ آبی استفاده کنید و در تیشرت یا شومیز سفید خود از رنگ سفید. همچنین کسانی که عاشق شلوار سفید هستند، می‌توانند از آبی تیره در لباس یا مانتوی خود استفاده کنند.

ترکیب رنگ خردلی جذاب با انواع طیف رنگ آبی

ترکیب رنگ آبی و زرد خردلی، جزو پرطرفدارترین رنگ ها در میان رنگ‌های زمستانی، پاییزی و استایل خیابانی است. در واقع رنگ زرد با طبع گرم خود در کنار رنگ آبی با طبع سردش، ترکیب چشم نواز و زیبایی ایجاد می‌کند. از طرفی، برای گرم تر شدن رنگ زرد، زرد خردلی را پیشنهاد می‌کنیم و برای سردتر شدن آن، رنگ زرد روشن.

از نظر چرخه رنگ آیتن، رنگ زرد و آبی درست مکمل یکدیگرند. پس می‌توان رنگ زرد را به عنوان مکمل رنگ آبی در نظر گرفت.  البته بهتر است رنگ آبی شما، آبی تیره باشد. چرا که در واقع آبی تیره و زرد دو رنگ مکمل یکدیگر هستند. هنگام ست کردن رنگ آبی با زرد و ترکیب این دو رنگ باهم، اغلب بهتر است شلوار شما آبی و لباستان زرد باشد، و یا رنگ آبی نسبت به رنگ زرد غالب باشد و درصد بیشتری از استایل شما را شامل شود. در مورد چرخه رنگ آیتن و انتخاب بهترین ست رنگ لباس به این مقاله مراجعه کنید.

ست رنگ آبی با رنگ سبز

رنگ آبی و سبز نیز دو رنگ از دل طبیعت هستند. این دو رنگ در کنار یکدیگر نشانه آرامش و پاکیزگی می‌باشند. در بیمارستان‌ها نیز از این دو رنگ به وفور استفاده می‌شود؛ چرا که بدلیل تسکین دهنده بودن آن‌ها استفاده از آن در محیط بیمارستان، برای بیماران نیز بهتر است. از طرفی، رنگ سبز که از ترکیب رنگ‌های آبی و زرد بدست آمده است، می‌تواند گزینه خوبی برای ست رنگ آبی به حساب آید.

اگر بدنبال رنگ سومی برای ست کردن رنگ آبی با سبز هستید، ما به شما رنگ‌هایی در طیف قرمز-نارنجی یا قهوه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که وقتی حرف از ست کردن رنگ آبی با سبز می‌شود، اغلب رنگ سبز کمتر از 30 درصد کل رنگ استایل شما را شامل می‌شود. مثلا می‌تواند تنها شلوارتان سبز باشد، و یا حتی فقط کیف یا کفش سبزتان را با رنگ آبی پالتوی خود ست کنید.

در بین طیف رنگ‌های مختلف آبی، بهترین رنگی که می‌توانید با رنگ سبز ست کنید، رنگ آبی کلاسیک یا کربنی است.

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای

دو رنگ آبی و قهوه ای نیز دو رنگ با دو طبع مختلف هستند. ترکیب این دو رنگ مورد علاقه آقایان کت و شلواری است. به عنوان مثال می‌توانید کت آبی – سورمه ای تان را با کراوات و کمربند قهوه ای ست کنید و یا شلوار قهوه‌ای را با پیراهن آبی تیره. از طرفی اگر می‌خواهید بسیار شیک پوش به نظر برسید، بهتر است سارافون و آبی همراه با پالتو قهوه ای بپوشید. این ترکیب بسیار فوق العاده و خاص خواهد بود.

ست پاستیلی آبی آسمانی و صورتی

هارمونی دو رنگ آبی و صورتی کاملا با هم هماهنگ نیستند و بهتر است در ترکیب با رنگ زرد استفاده شود، با اینحال، این دو رنگ مخصوصا وقتی رنگ آبی آن آسمانی باشد در کنار طیف رنگ صورتی، پاستیلی به نظر می‌رسد می‌تواند تم دخترانه جذابی بسازد. بنابراین، اگر می‌خواهید ترکیب دو رنگ صورتی و آبی زیبایی در استایلتان داشته باشید، سعی کنید از رنگ صورتی روشن و آبی روشن استفاده کنید. البته اگر رنگ آبی سورمه ای را با رنگ صورتی پررنگ ست کنید، باز هم یک ترکیب دخترانه مجلسی زیبایی ایجاد می‌کند.

ست رنگ آبی و قرمز

رنگ‎های آبی و قرمز، دو رنگ کاملا مکمل یکدیگرند. ترکیب این دو رنگ، رنگی کلاسیک است که در طرح و نقش های قدیمی بسیار کاربرد داشته است. ترکیب این دو رنگ زمانی که رنگ آبی کلاسیک و قرمز خونی باشد، زیبایی بیشتری دارد. این دو رنگ رنگ های اصلی هستند و هنگامی که می‌خواهید رنگ سومی هم در استایل خود بکار ببرید، رنگ زرد را به شما پیشنهاد می‌دهیم و ترکیب بسیار شادی را ایجاد می‌کند. ترکیب سه رنگ اصلی ایده جذابی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: prettystyle.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر