موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

تست mbti کودکان

تست mbti کودکان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 06 فروردین 1401 ساعت 15:48

تست شخیصت شناسی

تست شخصیت شناسی و استعداد یابی و آزمون روانشناسی برای کودکان و نوجوانان

دریابید که چه ویژگی های شخصیتی دارید، دوست دارید چه کاری انجام دهید و چه چیزی شما را از تست های هوش هیجانی ، تست های شغلی و تست های شخصیتی خوشحال می کند. کلیه آزمون های warli به شما نوجوانان عزیز کمک می کنند تا پاسخ های دقیق به سؤالات خود در مورد هوش های چندگانه، هوش هیجانی، شخصیت یا ارزیابی شغلی پیدا کنید.

تست ها استاندارد شده شخصیت شناسی و استعداد یابی کودک و نوجوانان وارلی، معتبر و قابل اتکا است. وارلی برای نخستین بار تمامی تست های شخصیت شناسی و استعدادیابی کودک و نوجوان را برای فارسی زبانان استاندارد نموده است.

اگرچه انجام این آزمایشات برای نوجوانان همیشه سرگرم کننده است، اما آنها بسیار بیشتر از سرگرمی کاربرد دارند. ما بر ارائه نتایج معتبر علمی و روان سنجی قابل اعتماد برای سنجش ترجیحات شخصی، خصوصیات ذهنی ، توانایی ها و فرآیندهای خود تلاش فراوان می کنیم.

آینده تحصیلی و شغلی شما نوجوانان عزیز و در نتیجه رضایت شما از زندگی و موفقیت برای ما بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل خودشناسی و دقت در تحلیل نتایج آزمون های شما را با دقت کامل انجام می دهیم.

%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

تست شخصیت شناسی برای کودک و نوجوانان

آزمون شخصیت شناسی و استعداد یابی برای کودکان و نوجوانان ما را انجام دهید و در مورد شخصیت و نقاط قوت خود بیشتر بدانید. این اطلاعات با ارزش برای انتخاب شغل و چگونگی پیشرفت خود برای رشد شخصی است. ابعاد شخصیت اصلی در یک گزارش کامل متنی و گرافیکی با دقت فراوان بررسی و استاندارد سازی شده است.

در نتیجه نوع اصلی یا شخصیت (های) اصلی خود و نحوه تعامل با زندگی ، شغل و موفقیت های شخصی خود را پیدا خواهید کرد. بیاموزید که چه چیزی را دنبال کنید ، از چه چیزی جلوگیری کنید و چگونه رفتار شما با رفتار دیگران متفاوت است.

این تست شخصیتی ویژگیهای شخصیتی شما را بسیار با اطمینان می سنجد. نظریه های شخصیت بکار رفته در آزمون های وارلی تا حد زیادی علمی ترین و قابل اعتمادترین مدل روانی برای سنجش شخصیت است. همین حالا تست شخصیت را بصورت آنلاین انجام دهید.

شخصیت من چیست؟

درباره خودتان و نقاط قوت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تست استعداد یابی شغلی نوجوانان

چه مشاغلی را دوست دارم؟

شغلی را در آینده انتخاب کنید که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد.

کدام شغل به بهترین وجه متناسب با شخصیت شما است؟

این آزمون حرفه ای به شما خودشناسی می دهد و شما را از شخصیت خود به عنوان یک نوجوان آگاه می‌کند. بر اساس توصیف شخصیت خود از نظر انواع شخصیت، شما می آموزید که چه نوع محیط های کاری برای شما مناسب تر است.

شغلی را انتخاب کنید که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر ، آزمون شغلی را انجام دهید.

آزمون شخصیت شناسی و استعدادیابی برای کودکان و نوجوانان

با استفاده از این تست، مشخصات شخصیت DISC خود را به سرعت مشخص کنید.

تست شخصیت DISC ما ، بر اساس انواع DISC ، مشخصات شخصیت شما را فقط در پنج دقیقه تعیین می کند.

آیا شما برای ارزیابی DISC آماده هستید؟

دریابید که چگونه عوامل DISC ، تسلط ، نفوذ ، پایداری و سازگاری رفتار شما را نسبت به دیگران و کارهای روزمره ای که انجام می دهید پیش بینی می کنند.

این آزمون توسط بسیاری از مشاوران شغلی و مشاغل کوچک نیز برای توانمندسازی کارمندان استفاده می شود. این یک ابزار اساسی برای بررسی چگونگی قرار گرفتن شما یا درگیری در یک تیم ، با دیگران و ویژگی های کاری خاص است.

استعدادیابی کودکان و نوجوانان با شناخت رفتار دانش آموزان بسیار راحتتر خواهد بود

تست نقش در تیم با استفاده از استعداد یابی و شخصیت شناسی برای نوجوانان

طبق تئوری نقشهای تیم، نقشهای مختلف تیمی وجود دارد.

اگر تیم از نقشهای مختلفی که برای رسیدن به یک هدف خاص آگاهی دارند ، عملکرد بهتری خواهد داشت و قادرند آن نقشها را درون تیم قرار دهد. نقش تیم شما چیست؟

DSC_7507-300x200.jpg

آزمون و تست استعدادیابی و شخصیت شناسی کودکان و نوجوانان یونگ

تست شخصیت شناسی برای کودکان و نوجوانان یونگ ترجیحات شما را برای برخورد و ارتباط با افراد ، پردازش اطلاعات ، تصمیم گیری و سازماندهی زندگی شما می سنجد.

می توانید این تست را در کمتر از ده دقیقه انجام دهید. ویژگی های خود را با تست شخصیت شناسی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان یونگ کشف کنید.

%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8%DB%8C.jpg

آزمون استعدادیابی و ارزش کار نوجوانان

آیا می خواهید بدانید چه چیزی باعث شادی یا ناراضی شدن در حرفه شما می شود؟

از آزمون استعدادیابی کودک و نوجوانان استفاده کنید

دریابید که واقعاً چه چیزی شما را موفق خواهد کرد.

آزمون ارزشهای کاری ما را امتحان کنید و کشف کنید که واقعاً چه چیزی به شما انگیزه می دهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر