موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

حذف دیده بان در ایزی تریدر موبایل

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 23:07

ashnaii-ba-aizi-tridr-mobail_931uix.png

تست شخیصت شناسی

معامله گران می توانند از ایزی تریدر موبایل در دو نسخه اندروید و آیفون استفاده کنند. بعد از دریافت ایزی تریدر موبایل برای ورود به ایزی تریدر، اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.
در این آموزش قابلیت های اصلی ایزی تریدر موبایل مانند جستجوی سریع، ارسال و ویرایش سفارش و منوی اصلی را بررسی می کنیم . از طریق ایزی‌تریدر همراه به راحتی به تمام امکانات نسخه تحت وب ایزی ‌تریدر دسترسی خواهید داشت.
بعد از ورود در صفحه اصلی سامانه، منوی اصلی را در پایین صفحه مشاهده می کنید.

kochik_1pyiha6.jpg
منوی ایزی تریدر موبایل

در منوی پایین صفحه نمایش، دسترسی سریع به دیده بان، پورتفوی، سفارشات و جستجو فراهم شده است. هم چنین با انتخاب فلش سمت چپ منو می توانید از سایر قابلیت های ایزی تریدر مانند واریز وجه، تقاضای وجه، گردش حساب و ... استفاده نمایید.

دیده بان و جستجوی نماد ایزی تریدر موبایل

didh-ban2_1fgkrgg.jpg
در دیده بان، ابتدا گروه های دیده بان را بسازید و سپس نمادهای مورد نظر را به هر گروه به راحتی اضافه کنید. برای اضافه کردن نماد ابتدا آیکون جستجو را انتخاب کنید. می توانید از میان صنایع مختلف سهام مورد نظر خود را پیدا کنید و یا اسم نماد را جستجو کنید. در کنارنماد با کلیک بر روی علامت چشم نماد را به دیده بان مورد نظر خود اضافه کنید.

پورتفوی ایزی تریدر موبایل

portfoi-kifit_1oucg6r.jpg
در این بخش به طور پیش فرض پورتفوی یا سبدبان شما نمایش داده می شود. وضعیت دارایی سهام شما به طور کامل در پورتفوی قابل بررسی است . مشابه با نسخه وب ایزی تریدر از قسمت پورتفوی لحظه ای می توانید سود و زیان دارایی خود را مشاهده کنید. در صورتیکه آیکون نمودار را انتخاب کنید، دارایی سهام شما با توجه درصدی از کل پورتفوی نمایش داده می شود.

ارسال سفارش ایزی تریدر موبایل

arsal-sfarshg_1n6cc1d.jpg

با انتخاب یک نماد پنجره جزییات نماد نشان داده می شود و به سادگی با مشخص کردن قیمت و تعداد سهام سفارش خود را ارسال کنید.به منظور بررسی سفارش خود از منوی پایین صفحه آیکون سفارشات را انتخاب کنید. سفارشات خرید با رنگ سبز و فروش با رنگ قرمز مشخص شده اند. با کشیدن سفارش به سمت راست امکان حذف و ویرایش سفارش ایجاد می شود. در صورتیکه سفارش انجام شده باشد با دوتیک مشخص می شود.

منوی سایر یا پروفایل درایزی تریدر موبایل

profail_12o4iys.jpg

از قسمت چپ منو، فلش را انتخاب کنید و بر روی آیکون سایر کلیک کنید. منوی کامل یا پروفایل شما در ایزی تریدر نمایش داده می شود. این منو مشابه پروفایل در ایزی تریدر نسخه وب است و تمامی قابلیت های مورد نیاز، از این بخش در دسترس کاربران قرار می گیرد.

امکان واریز آنی و دریافت وجه در کارگزاری مفید
بررسی تاریخچه سفارشات و گردش حساب
تغییر کارگزار ناظر به منظور انتقال سهام به پورتفوی کارگزاری مفید
ایجاد و بررسی یادداشت شخصی و فعال کردن هشدار درون برنامه ای
فعال سازی توافق نامه خرید اتومات عرضه اولیه

مقالات مرتبط
چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟

انتشار یافته در: 02 / 01 / 2020

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: support.emofid.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر