موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

مکمل رنگ سبز آبی

مکمل رنگ سبز آبی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 18:05

رنگ سبز ازجمله رنگ هایی است که به علت داشتن طیف گسترده از نظر تناژ به راحتی می توان آن را با رنگ های مختلف ست کرد. این رنگ بیانگر صلح و آرامش است و به یاد آورنده ی طبیعت می باشد. این رنگ از جمله رنگ های ثانویه و خنثی است که می توان به راحتی آن را با هر رنگی ست کرد. از آن جا که رنگ سبز به سبک دکوراسیون خاصی تعلق ندارد آن را به راحتی می توان در انواع سبک های دکوراسیون به کار برد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چطور می توان این رنگ را در دکوراسیون به کاربرد و یا بهتر است رنگ سبز را درکنار چه رنگ هایی به کارببریم تا دکوراسیونی زیبا تر داشته باشیم ؟ با ما همراه باشید.

تست شخیصت شناسی

چند ترکیب رنگ مناسب برای تلفیق با رنگ سبز

امروزه بیشتر زندگی ها آپارتمانی شده و افراد از طبیعت و آرامش آن دورشده اند. شما می توانید با به کار گیری رنگ سبز در فضای نشیمن خود این آرامش و زیبایی طبیعت را به خانه خود آورید. شما می توانید از گل و گیاه و یا مبلمان و فرشو… سبز رنگ استفاده کنید.

رنگ سبز  از جمله رنگ های می باشد که روان شناسان بسیار از استفاده از آن در محل زندگی تاکید دارند . چرا که این  رنگ باعث افزایش تمرکز و رفع حس خجالتی بودن می شود و افراد را اجتماعی تر می کند.

 پالت رنگ سبز و طوسی

از آن جا که این دو رنگ هر دو در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرند به راحتی می توان درکنارهم استفاده شوند.

رنگ سبز درکنار رنگ طوسی فضا را از دل مردگی بیرون می آورد و ذهن را به سمت طبیعت و زیبایی آن می کشاند . این ترکیب رنگ بسیار مناسب فضاهایی کوچک می باشد.

%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2.jpg

پالت رنگی سفید ٬سیاه و سبز

ترکیب رنگ سفید و مشکی همیشه مورد پسند افراد زیادی بوده است. البته شاید عده ای ترکیب این دو رنگ را مناسب دکوراسیون داخلی منزل ندانند. بهتر است برای ایجاد حس تازگی و شادابی رنگ سبز را به این ترکیب اضافه کنید. برای این ترکیب رنگی بهتر است بیشتر تمرکزتان بر روی رنگ سفید و مشکی باشد و بعد با آیتم هایی به رنگ سبز فضا را مطلوب تر کنید.

%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-300x173.jpg

پالت رنگی قهوه ای ٬سبز و  زرد

اگر به دنبال رنگی هستید که با تغییر فصل هنوز محیط شما را شاداب و زنده نگه دارد باید به سراغ تک رنگ های غالب بروید. رنگ قهوه ای و فندوقی به علت گرما و اصالتی که به محیط القا می کنند می توانند این نیاز شما را برطرف کنند. ترکیب رنگ های قهوه ای و سبز و زرد به علت این که چشم ها به این ترکیب رنگ آشنا است و همواره این ترکیب رنگ در طبیعت به چشم خورده است حسی ناب از شکفتن و رویش را به محیط شما می دهد.

%D8%B2%D8%B1%D8%AF.jpg

پالت رنگ نارنجی ٬ طوسی و سبز

رنگ های سبز و طوسی در کنار هم محیط را بی روح می کنند اگر می خواهید محیطی زنده تر و شاداب تری داشته باشید ما به شما رنگ نارنجی پر رنگ را پیشنهاد می کنیم. نارنجی جز رنگ های گرم و شاداب است و ترکیب رنگی آن با سبز و طوسی محیطی شاداب و در عین حال آرامش بخش را ایجاد می کند.

%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%88-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AC%DB%8C-300x209.jpg

پالت رنگی سبز و آبی

اگر به دنبال این هستید که محیطی آرام و دلنشین داشته باشید تا زمان های که در آن محیط هستید از یک حس مطلوب بهره مند شوید ٬ ما به شما ترکیب رنگ آبی و سبز را پیشنهاد می کنیم. علت آرامش بخش بودن این ترکیب رنگی این  است که رنگ آبی یاد آور دریا می باشد و رنگ سبز ذهن را به سمت طبیعت می کشد . هردوی این دو رنگ برای چشم آشنا است و به همین علت است که باعث القای حس آرامش می شود.

%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%88-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-300x198.jpg

پالت رنگ سبز و بنفش

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که از متفاوت بودن لذت می ببرید بهتر است برای دکوراسیون منزل خود به سراغ ترکیب رنگ سبز و بنفش بروید و می توانید در کنار این پالت رنگی از رنگ های خاکی ،کرم ، طوسی و.. استفاده کنید . طراحان دکوراسیون داخلی پیشنهاد می کنند از رنگ هایی مانند بنفش برای مبلمان از رنگ های خنثی تر مثل کرم و طوسی و.. برای دیوار ها استفاده بشود ولی باز هم همه ی این ترکیب رنگ ها سلیقه ای می باشد.

%D8%B3%D8%A8%D8%B2-%D9%88-%D8%A8%D9%86%D9%81%D8%B4.jpg

پالت رنگ صورتی کم رنگ و سبز

شاید برای خیلی از ما ها به کار گیری رنگ صورتی در فضای منزل کمی تعجب آور باشد ولی باید گفت این ترکیب رنگ بسیار دل پذیر و زیا است و فضای شما را بسیار روشن می کند.

%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%A8%D8%B2-300x208.jpg

امیدواریم مطالب گفته شده مفید بوده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: decorshop.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر