موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

تست شخصیت شناسی درخت

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 01:05

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان تست شخصیت شناسی درخت را مطالعه خواهید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از افراد عاشق تست‌های روانشناسی هستند، برخی این کار را برای اثبات چیزی، برخی دیگر برای درک موضوعی خاص در مورد شخصیت شان و برخی دیگر تنها برای سرگرمی و الهام گیری در مورد کاری که باید بکنند انجام می‌دهند. در واقع روانشناسی نشان داده که از طرق مختلف می‌توان جنبه‌هایی از شخصیت یک فرد را مشخص کرد که یکی از آن‌ها به روانشناسی رنگ‌ها مربوط می‌شود.

تست شخیصت شناسی

12251813_133.jpg

به عبارت ساده تر، رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند اطلاعاتی را در مورد شخصیت شما ارائه دهد. علاوه بر این رنگ مورد نظر یا انتخابی شما می‌تواند نکاتی را در مورد آرزوهایتان در سال جدید بگوید. تستی که در ادامه آمده است را انجام داده و معنای هر انتخابی که کرده اید را متعاقب آن بخوانید.

به این تصویر نگاه کنید و یکی از درخت‌ها را برای باغ خود انتخاب نمایید. با دقت انتخاب کنید و به صدای درونتان گوش دهید. سپس نتیجه انتخاب خود را در ادامه مطلب بخوانید...

ا. بلوط

12251804_147.jpg

به احتمال فراوان شما یکی از آن دسته افرادی هستید که که همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینید. برای شما، زندگی یک ماجراجویی بزرگ با اتفاقات و غافلگیری‌های جالب است. در سال جدید با اتفاقات خوشایند و مهمی روبرو خواهید شد، زیرا شما اتفاقات جدید را با روی باز پذیرفته و آماده هر گونه تغییری هستید. عواقب این تغییرات از نظر شما محدود کننده و دست و پا گیر نخواهد بود. شما برای دستاورد‌های جدید بسیار مشتاق هستید و هر یک از آن‌ها برای شما به نحو جالبی غافلگیر کننده خواهد بود.

۲. صنوبر

12251805_547.jpg

شاید مستقل بودن ویژگی عمده شخصیتی شما باشد. هیچ چیز نمی‌تواند مانع انتخاب مسیر دلخواهتان شود. توانایی‌های خلاقانه و هنرمندانه شما به احتمال فراوان به افزایش درآمد شما در سال جدید منجر خواهد شد. شما برای موفق شدن به کار بیش از اندازه نیاز ندارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به اصول و عقاید کاری تان پایبند بمانید و به آن چه که مدت‌ها منتظر آن بوده اید دست خواهید یافت.

۳. افرا

12251806_749.jpg

شاید شما انسان حساسی باشید. شما بسیار بیشتر از افراد دیگر به فکر کردن در مورد خود و دنیای اطرافتان می‌پردازید. در سال جدید شخصی وارد زندگیتان خواهد شد که یک رابطه‌ی متوازن عاشقانه را با او برقرار خواهید کرد. اگر چه شما انسانی هستید که به خودتان اتکا دارید و به ندرت احساس خستگی و کسالت می‌کنید، اما زندگی شما در سال جدید شادتر و پرماجراتر خواهد شد.

۴. توسکا

12251807_486.jpg

احتمالاً شما شخصیت عملگرا و متعادلی دارید. کار کردن با شما بسیار راحت است، زیرا شخصیت قابل اعتمادی دارید. اگر چه شما ذاتاً انسان قدرتمندی هستید، اما برخی اوقات از این که دیگران فکر کنند انسان حساسی هستید خوشتان نمی‌آید؛ بنابراین در ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف مشکل دارید. اما در سال جدید اتفاقات خوشایندی برای شما خواهد افتاد. سال آینده با شخصی آشنا می‌شوید که قدر مهربانی شما را دانسته و از آن سوء استفاده نخواهد کرد.

۵. مورد

12251808_100.jpg

به احتمال زیاد شما شخصیتی با اعتماد به نفس بالا دارید. همه چیز در زندگی شما تحت کنترل است، به شانس اعتقادی نداشته و منتظر آن نیستید و به طور کامل بر روی مهارت‌های خود تکیه می‌کنید. شما هیچ چیز را به تعویق نمی‌اندازید و تنها وقتی که کار و وظیفه تان را به طور کامل انجام می‌دهید احساس رضایت خواهید کرد. اطرافیان شما احساس می‌کنند که انسان قوی هستید و به شم علاقه زیادی دارند. به لطف استقامت، ثبات کاری و مسئولیت پذیری که دارید، در سال جدید ترفیع خواهید گرفت که نتیجه‌ی منطقی تلاش‌های بی پایان خودتان خواهد بود.

۶. آلو

12251809_465.jpg

به احتمال فراوان شما انسان آرام، صلح طلب و منطقی هستید. شما از همراه بودن با دوستانتان لذت می‌برید، اما از تنها بودن نیز بدتان نمی‌آید. گاهی اوقات به یک تنهایی کوتاه مدت برای فکر کردن در مورد معنای زندگی، دور بودن از هیاهوی دنیا و استراحت نیاز دارید. اگر چه به یک فضا و محیط خصوصی اهمیت زیادی می‌دهید، اما بزودی با شخصی آشنا خواهید شد که همه چیزتان را با او در میان خواهید گذاشت و این کار نیز اشتباه نخواهد بود.

۷. زیرفون

12251810_258.jpg

به احتمال فراوان شما انسان دارای اعتماد به نفس و محاسبه گری هستید که همه می‌توانند به شما متکی باشند. حساس بودن به شما کمک می‌کند که چیز‌هایی که واقعاً مهم هستند را درک نمایید. افرادی که به اندازه شما حساس، باهوش و مراقب نیستند، فردی را به سمت شما خواهند فرستاد که بدون شک از داشتن او خوشحال و خرسند خواهید شد. این شخص کسی است که سبک و سلیقه‌ی او به بی نقصی مال خودتان خواهد بود. برای این شخص فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

۸. شاه بلوط

12251811_915.jpg

به احتمال زیاد دیگران فکر می‌کنند که شما انسان رمانتیک و رویا پردازی هستید. شما همیشه منطق را در اولویت قرار نمی‌دهید. چیز‌هایی که حواستان به شما می‌گوید از همه چیز برایتان مهم‌تر است. وقتی که تعامل با کسانی که به این احساسات اهمیت نمی‌دهند و بیشتر بر منطق و مغزشان تکیه می‌کنند را به پایان می‌رسانید با شخصی بسیار خاص آشنا خواهید شد. این شخص نیز خود رویا‌هایی دارد و هر کسی که باشد راه شما برای ابراز احساسات و عواطفتان را محدود نخواهد کرد.

۹. بید

12251812_245.jpg

به احتمال فراوان شما انسان برونگرایی هستید. از خطر کردن ابایی نداشته و عاشق این کار هستید. در کار‌هایی که به نظرتان جالب باشند مسئولیت همه چیز را بر عهده می‌گیرید. شما از تکرار و کلیشه خسته شده اید و منتظرید که زمان مناسب فرا برسد تا نقش بزرگی را در اتفاقات آینده ایفا کنید. به لطف فعال بودنتان، تغییراتی که باعث خواهند شد نقش بزرگ‌تری داشته باشید در راهند. به زودی به شهرتی که این همه برای آن صبر کرده اید خواهید رسید.

انتخاب‌هایی که کرده اید به چه معنایی هستند؟

درختی که شما انتخاب کرده اید نحوه برخوردتان با خود را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که چه تغییراتی را در زندگیتان واجب می‌دانید. انتخاب شما، همچنین، بخش پنهان شخصیت شما را توصیف خواهد کرد، شخصیتی که خودتان چیز زیادی در مورد آن نمی‌دانید، اما اطرافیانتان به خوبی از آن آگاهند.


بیشتر بخوانید


منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.yjc.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر