موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

ترکیب رنگ بنفش و سبز در دکوراسیون

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 15:31

415131_964.jpg

تست شخیصت شناسی

از ترکیبات رنگی که در دکوراسیون داخلی بیشتر دیده می شود می توان به دو رنگ سبز و بنفش در تونالیته های رنگی متفاوت دید. اگر شما در استفاده از رنگ سبز برای دکوراسیون خود شک دارید می توانید با قرار دادن چند گلدان گل طبیعی این رنگ را در منزل خود امتحان کنید. ترکیبات رنگی سبز در تونالیته های مختلف می تواند فضایی آرامش بخش و متعادل را در فضای داخلی ایجاد نمایند. توصیه ی اغلب طراحان دکوراسیون این است که رنگ های روشن را برای دیوارها و رنگ های تیره و سیر را برای مبلمان و قسمت های دیگر منزل استفاده نمایید. اما رد طراحی مدرن دکوراسیون داخلی عکس این اتفاق نیز می افتد به خصوص زمانی که فضای شما بزرگ است.

طراحی اتاق نشیمن با ترکیب سبز و بنفش

415132_805.jpg

برخی طراحان دکوراسیون برای انتخاب رنگ در فضای داخلی تن های روشن را برای دیوار و رنگ های سیر برای مبلمانپیشنهاد می دهند. رنگ سبز مایل به زرد و بنفش و کرم در کنار هم به خوبی هماهنگ می شود.

دکوراسیون سیاه سفید در ترکیب با بنفش و سبز

415133_806.jpg

همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید رنگ های پرطراوت برای قسمت های کوچکی از دکوراسیون برای انرژی بخشی به فضا ایده بسیار جالبی می باشد. استفاده از رنگ سبز روشن برای پرده ها و فرش و رنگ بنفش برای تزئینات منزل همچون گلدان باعث تحرک و انرژی در فضا می گردند.

دکوراسیون اتاق نشیمن با ترکیب سبز و بنفش

415134_165.jpg

رنگ های بنفش سیر، قرمز مخملی، بادمجانی در کنار طیف رنگی سبز (از سبز زیتونی گرفته تا سبزهای روشن)، هارمونی باطراوتی از رنگ ها را در کنار هم تشکیل می دهند. این رنگ ها می توانند به زیبایی با رنگ هایی نظیر کرم و سفید و سایه های خاکستری، ترکیب بندی رنگی زیبایی برای دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کنند.

دکوراسیون داخلی اتاق ناهار خوری با ترکیب سبز و بنفش

415135_577.jpg

رنگ خاکی گرم و سرد د رکنار رنگ سبز و بنفش می تواند در فضا تعادل و هماهنگی بیشتری ایجاد نماید. همان طور که در تصویر مشاهده می نمایید دیوارها و کف به رنگ کرم باعث روشن تر شدن فضا و هم نشینی بهتر دو رنگ بنفش و سبز می شود.

مبلمان اتاق نشیمن به رنگ سبز و دیوار بنفش

415136_314.jpg

استفاده از رنگ های سیر و اشباع شده در طراحی داخلی به شیوه مدرن باعث ایجاد انرژی در فضا می گردند. د راین صورت سعی کنید برخی تزئینات و قسمت هایی از فضا را از رنگ های روشن استفاده نمایید.

دکوراسیون اتاق کودک با ترکیب سبز و بنفش

415137_286.jpg

رنگ های بنفش روشن و یاسی رنگ های مناسبی برای دکوراسیون اتاق کودک می باشند. استفاده از این رنگ در کنار سبز روشن در کنار رنگ کرمی فضایی زیبا و رویایی برای اتاق کودک فراهم می نماید.

دکوراسیون رنگی مدرن با ترکیب سبز و بنفش

415138_751.jpg

رنگ ها و تونالیته های بنفش سرد در کنار رنگ های کرم و صورتی شگفت انگیز خواهند شد و فضایی شیک و مدرن را در دکوراسیون ایجاد می کنند. رنگ های روشن همچون کرم باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می گردد و در ترکیب با رنگ بنفش و سبز اخیرا در دکوراسیون داخلی بیشتر استفاده می شود.

دکوراسیون اتاق نشیمن با ترکیب سبز و بنفش

415139_513.jpg

سبز و بنفش در دکوراسیون داخلی

415140_184.jpg

رنگ های بنفش سیر و سبز در کنار هم می توانند فضایی پر از انرژی و حرارت را ایجاد نمایند. وجود رنگ قهوه ایی و کرم در کنار این دو رنگ باعث هماهنگی بیشتر رنگ ها خواهد شد. اشید انتخاب دو رنگ بنفش و سبز در کنار هم برای دکوراسیون داخلی به نظر نامتعارف و عجیب بیاید اما در این تصویر هماهنگی و زیبایی این دو رنگ را در کنار هم به خوبی مشاهده می نمایید.

اتاق نشیمن با دکوراسیون رنگی سبز و بنفش

415141_468.jpg

انخاب رنگ سبز به هنوان رنگ غالب باری فضای داخلی منزل باعث می شود دکوراسیون منزل به محیطی آرامش بخش تبدیل شود. استفاده از رنگ بنفش سیر در قسمت هایی از منزل در کنار رنگ بنفش به ایجاد تحرک در فضا کمک می نماید.

منبع:سیمرغ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.parsine.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر