موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک رنگ مو فانتزی

بهترین مارک رنگ مو فانتزی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 بهمن 1399 ساعت 00:33

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

تغییر دادن رنگ موها باعث ایجاد تنوع در چهره می‌شود. رنگ موهای فانتزی یا به اصطلاح پاستلی به تازگی بسیار طرفدار پیدا کرده‌اند. رنگ‌های فانتزی اغلب رنگ های شاد و جذابی هستند که می توانند بطور موقت استایل جدیدی را برای شما ایجاد کنند. این رنگ ها معمولا به صورت آمبره و لایت استفاده می‌شوند و ماندگاری کمتری نسبت به رنگ موهای معمولی دارند.

تست شخیصت شناسی

البته رنگ کردن موها به این روش کار ساده ای نیست ولی تنوع و جذابیت این رنگها باعث شده که بسیاری از خانم ها جذب آن شوند. این رنگ‌ها بسته به تعداد زمان‌های شستشوی موها، شسته شده و از بین می‌روند اما در همان مدت کوتاه نیز می‌توانند مناسب حضور در مهمانی های خاص و تجربه ای دلچسب باشند.

برای رنگ کردن موها با رنگ های فانتزی نیاز است که شما موهای خود را دکلره کنید و به روشن ترین حالت ممکن برسانید. مثلا اگر می‌خواهید فقط ساقه موهایتان رنگ بگیرد باید همان قسمت ها را دکلره کنید. رنگ موی فانتزی مناسب ترین گزینه برای موهایی است که قبلا دکلره شده اند و رنگ روشن دارند.

هنگام حمام کردن مراقبت باشید که درجه حرارت آب داغ نباشد و در صورت امکان نوبت شستشوی موها را کاهش دهید تا ماندگاری رنگ شما بیشتر شود. استفاده از ماسک های مو داخل حمام و آبرسان را فرموش نکنید تا رطوبت از دست رفته موها را بازگردانید.

در ادامه به معرفی بهترین برندهای تولید کننده رنگ موی فانتزی پرداخته‌ایم:

رنگ موی روسینی سری فانتزی مدل قرمز یاقوتی شماره ۵٫۵۵

3150004.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

رنگ مو تمپتینگ سری Fashion شماره F.21 حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ فانتزی یاسی

119705432.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

رنگ موی تمپتینگ دارای ۱۲۳ تنالیته درخشان و سایه های طبیعی می باشد که از مهم ترین مزیت این رنگ موهای کرمی این است که به دلیل داشتن ترکیبات محافظتی، مواد مغذی گیاهی و پیش ساز ویتامین B5، به مو آسیب نمی زند و مو را به هیچ عنوان خشک نمی کند. مهم ترین ترکیب بازسازی کننده و آنتی اکسیدان موجود در این رنگ موها، روغن آرگان است که مو را در برابر اشعه ماورا بنفش حفاظت کرده، مو را نرم و بازسازی می کند.

این رنگ ها همچنین حاوی پروتئین سویا و روغن جوجوبا است که به دلیل داشتن میزان بالای اسید های آمینه، مو را تقویت کرده و رشد مو را تحریک می کند. درخشندگی رنگ موی تمپتینگ، بر روی مو ماندگار است و با شست و شو و گذر زمان کدر نمی شود.

بخوانید: ۱۰ رنگ پر طرفدار لاک ناخن برای فصل بهار

رنگ مو ای بی استایل سری اکسیس بدون آمونیاک مدل فانتزی بلوند قرمز پر رنگ تیره شماره ۶٫۶۶

3498851.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

این محصول که از سری Exsis است، رنگ خاص و زیبایی را با شماره ۶٫۶۶ ایجاد می‌کند. پایه رنگ قرمز است و نمای نهایی آن بلوند قرمز پر رنگ تیره خواهد بود؛ رنگی که در هر موقعیت و مکانی نگاه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. امتیاز این رنگ تنها در زیبایی ظاهری آن خلاصه نمی‌شود؛ مواد به کار رفته در این رنگ با تمام بخش‌های تشکیل‌دهنده موها سازگاری دارد و موها را مانند موی طبیعی رنگ نشده همچنان نرم و درخشان نگه می‌دارد.

این محصول بدون آمونیاک و پارابن است و در ترکیب آن از هیلارونیک و عصاره گوجی استفاده شده است. به علاوه در ساخت آن از مواد فعال با خواص آب رسانی، نرم کنندگی و آنتی اکسیدان هم استفاده شده که همه این‌ها در کنار هم باعث سلامت و درخشندگی موها می‌شود. افرادی که پوست و موی حساس دارند می‌توانند از این محصول با آسودگی خاطر استفاده کنند.

بخوانید: ۸ شامپو و ماسک موی با کیفیت برای مراقبت از موهای رنگ شده

رنگ مو فشینلی سری Correctors مدل فانتزي يشمي شماره CP

3166124.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

رنگ موی فشینلی قادر است به خوبی از موهایتان محافظت نموده و هرگونه اثری از سفیدی در ریشه و ساقه مو را از بین ببرد. اکنون به لحاظ قدمت و تجربه و تخصص شرکت فارمن محصولات رنگ موی خود را در فرمولهای پیشرفته اما ساده عرضه می کند و توانسته است روش جدیدی در رنگ کردن مو ابداع نموده که با ترکیبی کرم مانند و راهی ساده و آسان امنیت موی شما را حفظ کند و نتیجه مطلوب را خواهید داشت و به رنگ دلخواه خود می رسید.

وجه تمایز رنگ موهای فشینلی در ترکیبات گاما اوریزانول و میکرو پلیمر موجود است که سبب استحکام و دوام بسیار عالی مو می گردد. در رنگ موهای کرمی از آمونیاک بسیار پایینی در حد یک و نیم درصد استفاده گردید است. اوج تفاوت فشینلی وجود گاما اویزانول، میکروپلیمرها و آمونیاک بسیار پایین است. پلیمرها باعث دوام و استحکام و ثبات در موی شماست.

بخوانید: معرفی چند رنگ موی پر طرفدار و آموزش رنگ کردن مو در خانه

رنگ مو مارال سری فانتزی مدل Fusion شماره ۷٫۱۰۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ دلفینی

5166345.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

پیگمنت های موجود در رنگ موی فانتزی مارال به سبب خلوص بالا و کوچک بودن ذرات با کمی باز شدن کوتیکول به راحتی به ساختمان مو نفوذ کرده و با اتصال قوی به آن، درون تار های مو محبوس می گردد و سبب پوشانندگی یکنواخت می گردد و رنگ های ترکیبی بی نظیر به وجود می آورد.

شاخه های معجزه گر نرم کننده های پروتئینی موجود در رنگ موی فانتزی مارال ساختمان مو را تقویت کرده و از آن در مقابل آلودگی های روز مره و اشعه ی آفتاب محافظت می کند. رنگ موی فانتزی مارال بدون آسیب ناشی از آمونیاک و با وجود عصاره هایی از دل طبیعت و سیلیکون موجود از موخوره و خشکی مو جلوگیری می نماید و حالتی ابریشمی و براق به موها هدیه می دهد.

بخوانید: ۱۰ محصول مراقبت از مو بعد از رنگ کردن

شامپو رنگساژ مارال مدل Rosegold شماره ۹٫۶۱

4331766.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

 شامپو رنگساژ مارال (ماسک رنگ مو) فرمولاسیون منحصر به فرد و فاقد آمونیاک این محصول حاوی نرم کننده و مرطوب کننده نیز می باشد و اثرات جانبی رنگ موهای دائمی همانند خشکی و آسیب مو، سوزش چشم و مشکلات تنفسی را نیز به همراه ندارد. ماندگاری رنگ و حفظ لطافت و نرمی مو از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موی دکلره شده استفاده نموده و موها را کاملا آغشته نمایید و پس از ۱۰ دقیقه بطور کامل آبکشی نمایید.

شامپو رنگ بس مدل Movie Color

119022637.jpg

مشاهده این محصول در دیجی‌کالا

مووی کالر، یا شامپو رنگ مو بس از شرکت ایتالیایی BES، محصولی با ۹ رنگ فانتزی و ۴ رنگ طبیعی جدید می باشد. این رنگ مو محبوب، کاملا بدون آمونیاک بوده و نیاز به اکسیدان یا پراکسید ندارد و هیچ آسیب شیمیایی بر روی مو و پوست سر ایجاد نمی کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: kalaaghe.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر