موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

سفر قهرمانی مرد

سفر قهرمانی مرد

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 00:38

نظرات کاربران 20 نظر ارائه شده است

تست شخیصت شناسی

person.png

Samira ارسال در تاریخ ۰۷ بهمن ماه ۱۳۹۸

سلام و وقت بخیر یه سوال دارم من مدتی هست که ویسهایی که آقای دکتر در مورد کهن الگوها میگن رو گوش میدم . به موضوع پدران غایب رسیدم. من همیشه با پدرم مشکل داشتم و حس میکنم اون انرژی مردانه در من خیلی کم رنگه. انقدر که دلم میخواد و میدونم باید کاری انجام بدم اما انگار پاهام توی بتن خشک شده و نمیتونم قدمی برای رسیدن به آرزوهام و غلبه بر ترسهام بردارم . میخواستم بدونم این کلاسها ی صوتی برای من مفید هست و اینکه برای شروع باید اول کدام کلاس صوتی مردان رو تهیه کنم

favicon.png

ادمین سایت بنیاد فرهنگ زندگی

سمیرا عزیز کلاس صوتی تقدیر زنان و کتاب شجاعت در گام اول میتونه براتون موثر باشه .ادمین بنیاد فرهنگ زندگی وحدتیان

person.png

A ارسال در تاریخ ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۸

ای کاش برای هر محصولتون اگر پیشنیازی لازم داره مینوشتید!!
مثلا به نظرم برای سفر قهرمانی مرد دونستن انواع مردان یه پیشنیازه!

favicon.png

ادمین سایت بنیاد فرهنگ زندگی

ممنون از پیشنهاد خوبتون

person.png

الهام ارسال در تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۸

سلام
با گوش دادن به این کلاس صوتی متوجه این شدن که روح مردانگی در من بیشتر از زنانگی هست و متوجه شدم انرژی ارتیمیس و اتنا در من به شدت زیاد است

favicon.png

ادمین سایت بنیاد فرهنگ زندگی

الهام جانم کلاس صوتی تقدیر زنان حتما میتونه در گام بعدی براتون عالی باشه /وحدتیان ادمین بنیاد فرهنگ زندگی

person.png

sepehr ارسال در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۸

این پکیج برای من بهترین پکیج بنیاد حساب میشه، به شدت باعث بهم ریختگی روح روان میشه ،در اون دوره گروه تلگرامی داشت که بسیار عالی بود، در اون زمان باعث شد تغییر شغلی که مدتها منتظرش بودم اتفاق بیفته، این پکیج برای مقوله مقابله با ترس ها هم بشدت مناسبه ، و تاثیرات مثبت و منفی حضور یا عدم حضور پدر (پدر غایب) رو خیلی جالب میشکافه و بررسی میکنه، و همچنین راه کار های جالبی هم برای تقویت وجه مردانه ارایه می ده

favicon.png

ادمین سایت بنیاد فرهنگ زندگی

حس خوبتون باعث دل گرمی تیم بنادفرهنگ زندگیست ،سپاس/وحدتیان ادمین بنیاد فرهنگ زندگی

person.png

فرهاد ارسال در تاریخ ۰۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

با گوش کردن این اثر متوجه شدم وجه انیموسم رو نادیده گرفتم و سعی کردم در گذشته با اون بخش از وجودم بجنگم که در زندگی خیلی اسیب ها و مشکلات پیدا کردم ،این اثر با رویکرد عمقی ک ب مسائل داشت توانستم اون هارو شناسایی کنم رنگ دیگری زندگیم بگیرد .

person.png

بهار دستوريان ارسال در تاریخ ۰۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

با تشكر از استاد بابت اين اثر فوق العاده
من در سفر قهرماني مرد متوجه فقدان انيموس سالم در زنان شدم اينكه در طي سفر زندگي ما احتياج به هويت هاي زيادي داريم و انيموس سالم كمك مي كند بترسي اما انجام بدهي و تجربه گذشته رو به پاي اينده نگذاري ، اينده شبيه گذشته نيست اگر تو عاشق سرزمين هاي جديد باشي و هركس بايستي انرژي زندگيش رو از خودش بگيره و مسئول زندگي خودش باشه سفر تنهايي و همسفرها موقتي اند رنج ها لازمه رشد و حياتند و باعث ميشوند تو رشد كني و ايمان به خودت داشته باشي و نيرويي كه تو رو افريد و بسفر زندگي رهنمون كرد.

person.png

ُShiva ارسال در تاریخ ۰۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

اولش قصد خريد اين پكيج را نداشتم چون فكر ميكردم بيشتر براي آقايون هست، ولي وقتي دوره آموزشي تلگرامي آن گذاشته شد، تصميم به خريدش گرفتم.
حس خيلي خوبي از گوش كردن بهش داشتم و برام خيلي جالب بود چون متوجه شدم چقدر اين پكيج براي خانمها هم مفيد هست. تا حدي متوجه ضعفهاي آنيموس خودم شدم و اينكه چه مراحلي از سفر را ضعيف و اشتباه عمل كردم و يا حتي بعضا اصلا واردش نشدم.
بخش دزديدن كليد و ... برام بسيار كاربردي بود و هم اكنون در حال انجام پروسه آن هستم.
مرد بدوي هم خيلي تاثيرگذار بود و حس كردم داره به نزديكتر شدن به شهودم و خود واقعيم بهم كمك ميكنه و يه جورايي تجربه ظاهري آن هم برام حاصل شد.
بخش خالي كردن سطل سطل حقارت هم از بخشهاي تاثيرگذار بود.
بخش تفاوت ترسها در دوره هاي مختلف درك بهتري از رفتار والدينم بهم داد.
بخش گرفتن تصميم شخصي يكي از كليديترين بخشها براي من بود كه بتونم بر ترسهام در تصميم گيري تا حدي غلبه كنم و تصميم ولو غلط بگيرم. اوايلش بيشتر استرس داشتم ولي الان با وجود ابهامها جسارت بيشتري براي مواجهه با آنها پيدا كردم و مدت زمان سرزنش خودم براثر تصميم اشتباه كمتر شده و بهش بيشتر به ديد تجربه نگاه ميكنم و اينكه حالا از حاصل اين تصميم كه نتيجه غير دلخواه ازش بدست آوردم قراره چي ياد بگيرم و يا چطوري در مقابلش عمل كنم.
من گوش كردن به اين پكيج را به همه توصيه ميكنم بخصوص كساني كه آنيموس زخمي دارند.
و بنظرم بعد از گوش كردن به پكيج زندگي برازنده من و دانستن مراحل سفر، خيلي بهتر و مفيدتر ميشه از آن استفاده كرد.

person.png

مریم خداکرمی ارسال در تاریخ ۰۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

به واسطه کار کردن در محیط مردانه فکر می کردم با روحیات آقایون آشنا هستم ؛البته گاهی اخلاق هایی می دیدم که که درکی ازش نداشتم و می گفتنم چقدر خودخواه یا بی توجه هست.با این درس دارم به مرور یاد بگیرم این جمله که با کفش دیگران راه رفتن یعنی چی؟

person.png

دال .الف ارسال در تاریخ ۰۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

این پکیج رو به همه توصیه می کنم + سفر قهرمانی زن
محتواشون فوق العاده غنی هست .

person.png

سمیه همایون روز ارسال در تاریخ ۰۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

وااای این پکیج و گروه تلگرامی که اون زمان تشکیل شد زندگی من رو زیرورو کرد. من ابتدا بخاطر درک بهتر همسر و پسرم پکیج رو تهیه کردم اما فقط و فقط خودم و ضعفها و مشکلاتم رو توش دیدم.
می تونم بگم مهمترین قدم های زندگیم رو بعد از گوش دادن به این پکیج برداشتم. همیشه به خیلی کارها در حد فکروخیال می پرداختم و فراتر از اون نمی رفتم. منتظر بودم ماه و خورشید و فلک دست به دست هم بدن تا من کاری انجام بدم اما اونجا فهمیدم فقط و فقط باید روی خودم تکیه کنم و با هر سختی و مشقتی شده اولین قدم رو بردارم. این کار رو کردم و با وجود قدم های متزلزل اولیه ام به مرور به خودم و کارم مسلط شدن و از این بابت خیلی خوشحالم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: bonyadonline.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر