موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

رنگ موی ارغوانی چه رنگیه

رنگ موی ارغوانی چه رنگیه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 بهمن 1399 ساعت 23:56

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان رنگ موی ارغوانی چه رنگیه را مطالعه خواهید کرد.

تست شخیصت شناسی

تن رنگی درخشان و براق برای رنگ مو امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، این رنگ ها که متمایز از رنگ های مات هستند می توانند روتین رنگ موهای زنان را تبدیل به یک دنیا رنگارنگ و زیبا کنند. تناژ رنگ ارغوانی از رنگ های: یاسی، رزگلد، مرجانی، یاقوتی کبود و صورتی پاستلی تشکیل شده است.

برای به دست آوردن این رنگ ها باید سه رنگ صورتی، بنفش و قرمز را مخلوط کنید. ترکیب رنگ جسورانه ای از ادغام این سه رنگ به وجود خواهد آمد که با کم و زیاد کردن هر رنگ می توانید موج های مختلف رنگی را تا  بی نهایت را خلق کنید. رنگ ارغوانی را می توان انتخاب بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور دانست،

امسال در مراسم های فرش قرمز بسیاری از این رنگ برای آرایش موی خود استفاده کرده اند. اما استفاده ی بیش از حد این رنگ در بین افراد مشهور نباید باعث شود که شما از این رنگ دل زده شوید.

این ترند (رنگ موی ارغوانی) همانند تمام چیزهایی که مد می شود می تواند بازخورد های مثبت و منفی فراوانی داشته باشد. در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی کیت ماس Kate) Moss )  و گوئن استفانی (Gwen Stefani) از معدود مدل هایی بودند که طرفدار امتحان این رنگ مو شدند.

امروزه ترندهای مربوط به رنگ مو که رنگ های عجیب و نامتعارفی را در بر می گیرند در مقابل ترندهای رنگ پوست و نوع بافت مو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. از موهای لخت تا فرهای شیک برای اینکه موهایی به رنگ ارغوانی داشته باشید هیچ محدودیتی نخواهید داشت. در مطلب پیش رو ۱۴ مدل جذاب برای رنگ موی ارغوانی را خواهید دید.

Screenshot-484.png

آمبره های بالا به پایین (آمبره نوعی شیوه ی رنگ کردن مو که ساقه ی مو روشن و ریشه ی مو تیره است )

رنگ موهای دمی لواتو (Demi Lovato) آمبره است،این آمبره با رنگ ارغوانی بر روی پایه ای ازموهای قهوه ای تیره دیده می شود، که حالتی طبیعی را به موها می بخشد. آمبره ی ارغوانی یک تضاد زیبا بر روی موهای طبیعی است.

Screenshot-483.png

موهای لخت ابریشمی

کایلی جنر (Kylie Jenner) همیشه نگاه ها را به خو خیره می کند و همه را تحت تاثیر قرار می دهد، موهای بلند و درخشان اون با تناژ رنگ ارغوانی یک رنگ موی جذاب را از آینده به ما نشان می دهد. در دنیای امروزه هر کسی بداند چه چیزی در حال ترند شدن است می تواند کاملا خود را با آن ست کند و از آن بهره ببرد. اینکه بدانید چه چیزی مد است و از آن درست و به جا استفاده کنید می تواند شما را زیباتر جلوه دهد.

موهایی با تکه های فردار

جرجیا می گگر (Georgia May Jagger) در لندن و توسط آرایشگر معروف الکس برونسل ( Alex Brownsell) موهای خود را به رنگ ارغوانی تبدیل کرد، او اعتقاد دارد هیچ رنگی درخشان تر و پر جلوه تر از این رنگ نمی تواند موهای او زیبا کند.

Screenshot-481.png

خط هایی حالت دار از موج ها

موهای زیبا و درخشان شارن برگرز (Sharna Burgess) یک رنگ ارغوانی با ته مایه ی قرمزِ بیشتر است، که با رژ لب های قرمز او کاملا ست است.

Screenshot-480.png

شینیون های که با اکسسوار همراه می شوند

کافی است یک ترند جدید به دنیای مد راه پیدا کن تا کیتی پری (Katy Perry) به روش خود آن را به نمایش بگذارد. او رنگ مویی با تناژ صورتی و بنفش را می پسندد و علاقمند است تا موهای خود را برای شینیون بالا سر خود جمع کند و از اکسسوارهای براق برای نمایش هر چه بیشتر آن نیز استفاده کند.

Screenshot-479.png

بالیاژ صورتی، بنفش، قرمز

با استفاده از رنگ های بنفش و صورتی و قرمز و یک بالیاژ درست و به اندازه خواهید داشت،با استفاده از روش بالیاژ می تواند رنگ مویی از روشن تا ارغوانی تیره را بر روی موهای خود داشته باشید.

Screenshot-478.png

کوتاه جذاب

در استفاده از رنگ موی ارغوانی مهم نیست چه تناژی از این رنگ مو را بر روی موی خود دارید و یا قصد رنگ کردن آن را دارید، کافی است فقط یک بار این رنگ را امتحان کنید، موهای کوتاه با یک موج صورتی رنگ خیره کننده خواهند شد.

Screenshot-491.png

بافت دو طرفه

چرا عاشق این مدل مو با رنگ ارغوانی خواهید شد؟ این مدل سایه ای جسورانه و بی مرز از ارغوانی را نشان می دهد که با دو بافته ی هم اندازه به دم اسبی پشت گردن شما خواهد رسید و آبشاری از رنگ ارغوانی را ایجاد خواهد کرد.

Screenshot-490.png

موهای خُرد

روبی رز (Ruby Rose) بعد از نقش آفرینی های متعدد در ژانرهای ضد زن، با انتخاب یک رنگ موی زنانه و اجتماعی نشان داد تا انتخاب یک رنگ مو می تواند شخصیت وی را تحت تاثیر قرار دهد.

موهای فر باز

رنگ ارغوانی بسیار مناسب موهای بلند هستند، این رنگ موی قرمز مایل به صورتی یک پیشنهاد برای روزهای تابستانی است.

Screenshot-488.png

ارغوانی دهه ۹۰ میلادی

سوپر مدل مشهور بهاتی پرنسلو (Behati Prinsloo) که یک مشتاق ترند و مد است و موهایی به رنگ ارغوانی اما با استایل قدیمی دارد، اگر قصد دارید موهای ارغوانی را امتحان کنید این مدل مو ارزشش را خواهد داشت.

Screenshot-487.png

رنگ موی موقت ارغوانی

اگر نگران این هستید که رنگ موی مرموزی مانند ارغوانی به شما می آید  و یا حتی چه تناژی را باید برگزینید، می توانید با خرید یک شامپو رنگ و یا رنگ موقت این رنگ را امتحان کنید. این رنگ های موقت با هر بار شست و شو کم رنگ تر می شوند و از حجم رنگی آن کاسته می شود تا جایی که محو می شوند.

Screenshot-486.png

فرهای باز منظم

بلا تورن (Bella Thorne) یک علاقمند به ترند مو است، که بی هیچ عیب و نقصی بهترین این ترندها را امتخان می کند و سپس موی افراد مشهور را رنگ می کند.

Screenshot-485.png

بافت محکم به همراه فر برزیلی!

این مدل را زیاد پیچیده نکنید، برای این رنگ مو مهم نیست مویی بلند، کوتاه و یا حتی فر و صاف داشته باشید. رنگ موی ارغوانی با فرز برزیلی موهای شما را زیباتر از پیش نشان خواهد داد.

این مطلب در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده و استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: iranous.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر