موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

حمله گرگ به انسان در اردبیل

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 29 اسفند 1400 ساعت 16:55

تست شخیصت شناسی

۲۸ مهر ۱۳۹۲

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: پنجشنبه شب ۱۳۹۲/۷/۲۵ ساعت ۱۱ شب یک قلاده گرگ با حمله به روستای جب درگ از توابع شهرستان مشگین شهر یکی از باغداران را که در باغ مشغول نگهبانی بوده به شدت از ناحیه صورت زخمی می کند.

این باغدار به دلیل شدت جراحات از مشگین شهر به بیمارستانی در اردبیل منتقل می شود. بینی و یک گوش این فرد به طور کامل از بین رفته و صورت وی نیز آسیب جدی دیده است.

meshginshahr-21.jpg

………………………………..تصویر یکی از مجروحین حمله گرگ در بیمارستانی در اردبیل

پس از آن تا روز بعد هفت نفر دیگر از اهالی روستاهای حومه مشگین شهر مورد حمله این گرگ قرار گرفته و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

همچنین تعداد زیادی دام اهلی و تعدادی از سگ های روستاها نیز توسط این گرگ مورد حمله قرار گرفته و تلف یا زخمی شده اند.

با اطلاع مردم به نیروی انتظامی و اداره محیط زیست شهرستان مشگین شهر جستجو برای یافتن گرگ مهاجم آغاز می شود اما هربار که نیروها به منطقه ای که اهالی آن حضور گرگ را گزارش می کنند اعزام می شوند گرگ آن منطقه را ترک کرده و خبر حملات جدیدی از نقاط دیگر گزارش می شود.

meshginshahr-3.jpg

………………….معدوم سازی تعدادی از سگ هایی که در دگیری با گرگ مهاجم زخمی شده بودند

رئیس اداره محیط زیست مشگین شهر در این باره به خبرنگار دیده بان محیط زیست گفت: پس از ساعت ها جستجوی گسترده توسط حدود ۲۵ نفر نیروی محیط بان، ماموران انتظامی و شبکه دامپزشکی استان نهایتا در ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۳۹۲/۷/۲۶ در حالیکه هوا در آستانه تاریک شدن بود گرگ مهاجم را در حومه مشگین شهر مشاهده کردیم.

مهندس دهقان افزود: بیماری هاری در گرگ قطعی بود و با توجه به نزدیک شدن حیوان مهاجم به حومه مشگین شهر ممکن بود با تاریکی هوا و ورود گرگ به شهر خسارات جبران ناپذیری بوجود آید بنابراین به ناچار با شلیک گلوله گرگ را که در یکی از باغات اطراف شهر به پرندگان اهلی حمله کرده بود معدوم کردیم.

meshginshahr-11.jpg

…………………………………لاشه گرگ مهاجم در یکی از باغات اطراف مشگین شهر

تعدادی از سگ های روستاها نیز که توسط این گرگ زخمی شده بودند به دلیل احتمال ابتلا به حاری توسط نیروهای محیط زیست معدوم شدند.

pixel.gif+73

pixel.gif-100

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.iew.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر