موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 بهمن 1399 ساعت 00:56

برای سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام جالب هست بدانید که طبق گزارش سایت Statista بیش از 400 میلیون بازدید روزانه در بخش استوری اینستاگرام وجود دارد.
اینستاگرام با اضافه کردن بخش استوری، امکان تعامل با مخاطبان را بیش از پیش فراهم کرد. اما ویژگی که پس از اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام، باعث محبوب‌تر شدن و محبوب ماندن این بخش شد، ابزارهایی است که کاربران در قسمت استوری در اختیار دارند. از جمله این ابزارها می‌توان به قابلیت رای‌گیری، پرسیدن سوال، اضافه کردن موسیقی و… اشاره کرد.

تست شخیصت شناسی


اما چگونه می‌توان در قسمت استوری اینستاگرام سوال پرسید؟ پس از سوال پرسیدن، نحوه جواب دادن به سوالات در استوری اینستاگرام چگونه است؟
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به این سوالات به صورت کامل پاسخ دهیم.

بیشتر بدانید: مشکلات استوری اینستاگرام

روش ‌های گذاشتن استوری سوال و جواب

گذاشتن استوری سوال و جواب و استفاده از این ابزار اینستاگرام کار سختی نیست. برای شروع، ابتدا یک عکس یا فیلم را از گالری خود انتخاب کنید یا عکس جدیدی را با استفاده از دوربین اینستاگرام ثبت کنید.

پس تا اینجا مثل گذشته تنها کافی است استوری که می‌خواهید منتشر کنید را انتخاب کنید. پس از این مرحله نوبت اضافه کردن سوال به استوری می‌رسد! برای انجام این کار روی آیکون شکلک که شما را به بخش استیکرهای اینستاگرام می‌برد کلیک کنید. از میان استیکرهای مختلفی که در تصویر می‌بینید، باید استیکر سوال (Question) را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام لینک بگذاریم؟

همانطور که مشاهده می‌کنید، با انتخاب این استکیر، یک کادر سوال به استوری شما اضافه می‌شود. با کلیک کردن روی این کادر می‌توانید متن آن را تغییر داده و سوال خود را وارد کنید. سوال شما نمی‌تواند بیشتر از 75 تا 80 کاراکتر باشد.

همچنین اگر روی دایره رنگی بالای صفحه کلیک کنید، می‌توانید رنگ کادر سوال را عوض کنید. وقتی کار ویرایش کادر سوال تمام شد، از قسمت بالا سمت راست، روی گزینه done کلیک کنید.

با استفاده از انگشتان خود می‌توانید کادر سوال را کوچک یا بزرگ‌تر کرده و موقعیت آن را در عکس جا به جا کنید. سپس مثل روال عادی استوری خود را منتشر کنید. به همین سادگی!

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام آهنگ بگذاریم؟

نحوه جواب دادن به سوال در استوری اینستاگرام

اما چطور جواب کاربران را ببینیم؟ برای این کار، کافی است ابتدا از طریق ضربه زدن روی عکس پروفایل خود در بخش feed اینستاگرام (قسمتی که پست‌ها و استوری‌ها قرار دارند) یا بخش اکانت خود، وارد استوری خود شوید.

در قسمت پایین صفحه یک علامت چشم همراه با یک شماره می‌بینید. این شماره نمایش‌دهنده تعداد کاربرانی است که استوری شما را دیده‌اند. روی این آیکون کلیک کنید تا لیست کامل این کاربران و جواب‌های آن‌ها به شما نمایش داده شود. روی هر جوابی که ضربه بزنید، امکان به اشتراک گذاشتن آن (share) یا فرستادن دایرکت به آن فرد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بیشتر بدانید: چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم؟

تغییر عکس پس زمینه جواب استوری سوالی اینستاگرام

وقتی روی جواب یک کاربر ضربه می‌زنید، وارد بخش انتشار استوری می‌شوید. در این بخش می‌توانید از گالری خود یک عکس یا ویدیو را به تصویر اضافه کنید، یا در همان لحظه از دوربین موبایل خود استفاده کنید.

همچنین در هنگام به اشتراک گذاشتن جواب کاربران می‌توانید آن‌ها را تگ کنید تا تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید. برای انجام این کار از بخش استیکر‌ها، استکیری که با نام mention قرار دارد را انتخاب کنید یا علامت @ را تایپ کنید و آیدی فرد را در ادامه آن بنویسید.

بیشتر بدانید: آموزش و راهنمای کامل هایلایت اینستاگرام در استوری

گذاشتن نظرسنجی در اینستاگرام

برای گذاشتن نظرسنجی هم کافی است مثل استفاده از سوال در استوری عمل کنید. یعنی ابتدا یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید. سپس روی آیکون شکلک بالای صفحه کلیک کنید. این بار استیکر poll را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی این استیکر می‌توانید سوال خود را مطرح کرده و دو جواب برای آن در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند نظرات خود را ثبت‌ کنند.
سپس مجددا در بخش استوری خود می‌توانید جواب‌های کاربران را ببینید و نتیجه را هم با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

بیشتر بدانید: چگونه افکت های اینستاگرام را فعال کنیم؟

سوالات متداول

چگونه استوری سوالی بگذاریم؟

برای انجام این کار پس از انتخاب محتوای استوری خود، روی آیکون شکلک کلیک کرده و وارد بخش استیکرها شوید. سپس استیکر question را انتخاب کنید.

نحوه جواب دادن به سوال در استوری اینستاگرام چگونه است؟

روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و استوری خود را مشاهده کنید. از قسمت پایین این بخش روی علامت چشم کلیک کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید پاسخ کاربران در این بخش قرار دارد. با ضربه زدن روی این جواب‌ها می‌توانید آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

قسمت سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام کجاست؟

یک عکس را در بخش استوری انتخاب کنید. روی آیکون شکلک که شما را به بخش استیکرهای اینستاگرام می‌برد کلیک کنید. از میان استیکرهای مختلفی که در تصویر می‌بینید، باید استیکر سوال (Question) را انتخاب کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: neshanet.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر