موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

کاغذ تست عطر

کاغذ تست عطر

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 23:56

در سالهای اخیر امکان تست بسیاری از عطرها پیش از خرید، برای مصرف کنندگان فراهم شده است. حتی محصولاتی بسیار لوکس و خاص!
یکی از این روش ها که بسیار باب شده و ایرادات فراوانی نیز بر آن وارد است، انجام تست بر روی کاغذهایی با نام بلاتر است. بلاتر کاغذی با ضخامت و پهنای تقریباً مشخص است که عطر بر روی آن پاشیده می شود تا مصرف کننده به واسطه آن رایحه را بوئیده و همچنین بتواند آن را برای مدت زمانی نسبتاً طولانی که قصد تصمیم گیری دارد با خود به همراه داشته باشد.

تست شخیصت شناسی

رایحه بر بلاتر تغییر می کند

در موارد بسیاری انتخاب از طریق بلاتر به اشتباه خواهد انجامید.
در این روش به دلیل آنکه رایحه تماسی با پوست ندارد تا واکنش های شیمیایی انجام دهد به گونه دیگری بروز می کند و این در حالی ست که اگر همان عطر یا ادکلن را بر پوست خود اسپری کنید متوجه خواهید شد که رایحه بسیار متفاوت از بلاتر خواهد بود.

افزایش ماندگاری رایحه بر بلاتر

تست بر بلاتر، ماندگاری عطر را بیش از حد تصور نشان می دهد!
یک هفته از تست آن عطر می گذرد و همچنان رایحه آن را بر کاغذ می توانید استشمام کنید. خواهید گفت:” چه ماندگاری فوق العاده ای!” اما اشتباه نکنید چرا که بلاتر ماندگاری رایحه را تا میزان قابل توجهی افزایش می دهد. دلیل این امر آن است که برای مدتی طولانی بتوانید رایحه را همراه خود داشته باشید تا در مورد کلیت آن تصمیم گیری نمایید.
کاغذهای تست در صورتی که استاندارد نبوده و ضخامتی بیش از اندازه طبیعی داشته باشند، حتی ماندگاری را بیش از حد طبیعی نیز نمایش می دهند.

خلاصه بررسی

 بنابراین بلاتر تنها می تواند در مورد کلیت رایحه راهنمای شما باشد تا سبک آن را فراموش نکنید و نه ماندگاری و پخش بویایی .
بهترین روشی که برای تست عطرها به شما پیشنهاد می کنیم اسپری بر روی پوست بدن است. بنابراین درخواست کنید از این پس تست را تنها بر پوست شما انجام دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: hyperatr.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر