موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

رنگ فیروزه ای نماد چیست؟

رنگ فیروزه ای نماد چیست؟

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 12:04

تست شخیصت شناسی

https://www.khajuei.com/wp-content/uploads/2020/09/رنگ-فیروزه-ای_-سایت-1.mp3

رنگ فیروزه ای نماد چیست؟

رنگ فیروزه ای نماد چیه؟

سلام دوستای عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. توی این مقاله میخوایم رنگ فیروزه ای رو بررسی کنیم. این مقاله رو از دست ندین.

1-30.jpg

میدونین رنگ فیروزه ای نماد چیه؟

رنگ فیروزه ای از ترکیب دو رنگ آبی و مقدار کمی زرد تشکیل شده، بین رنگا مابین سبز و آبی قرار گرفته وجزو رنگای سرد طبقه بندی میشه ، آرامش و آسایش خاطر آبی، توازن و بالندگی سبز و انرژی تعالی بخش زرد رو تو خودش داره.
طیف های تیره تر این رنگ نشون دهنده قدرت و دانش تو فرد هم هستش این افرد از نظر معنوی هم دارای شخصیت پخته و کاملی هستن.
این رنگ تو زمان خستگی و فشار روانی به روح و جونمون انرژی دوباره میده.
رنگ فیروزه ای نماد صداقت، وفاداری، تعهد، ایمان، ذکاوت، بخشندگی، پاک و زلال بودن، اعتماد به نفس و اعتماد هست. احساس سرزندگی و شادابی از نشونه های دیگه اینگونه از افراد هستش.

2-32.jpg

شخصیت شناسی رنگ فیروزه ای

افرادی که به رنگ فیروزه ای علاقه دارن:
همیشه به نظر میرسه که با نمک هستن البته دارای پیچیدگی هم هستن.
مهم نیست چقدر آشفتگی عاطفی درونشون وجود داشته باشه. این افراد خیلی هوشمند و مقاوم هستن.
اگه کسی ازشون درخواست کمک کنه درخواستشو رد میکنن.
کسایی که این رنگ رو دوست دارن اسرارآمیز و احساساتی هستن.
این افراد به خوبی از پس کارای خودشون برمیان، پشتکار و ثبات خوبی توی کارشون دارن و به نصیحتای افراد دیگه گوش نمیدن.
این رنگ معمولا رنگ مورد علاقه خانما هستش.

3-27.jpg

روانشناسی رنگ فیروزه ای

تو علم روانشناسی به کار بردن این رنگ می تونه تاثیرات مثبتی تو فرد داشته باشه. افرادی که از این رنگ استفاده می کنن روحیه ی آروم و خلاقی دارن و می تونن آرامش و انرژی مثبتی از این رنگ دریافت کنن.
از تاثیرات دیگه این رنگ روی روحیه افراد، کاهش استرس و اضطراب هست. برای افراد چاقم توصیه میشه تا از این رنگ استفاده کنن چون دیدن این رنگ باعث آرامش اعصاب و کم خوری میشه.
اما نکته قابل توجه تو روانشناسی رنگ فیروزه ای اینه که استفاده کردن بیش از حد از این رنگ باعث افسردگی تو فضای خونه میشه.

4-28.jpg

خواص، خصوصیات و تاثیر رنگ فیروزه ای بر بدن

رنگ فیروزه ای باعث میشه مهارت‌های مدیریتی و سازمان‌دهی شما عالی بشه و رئیس خوبی بشید چرا که به جای سخت گیری و ریاست کردن به بقیه، اونارو تحت تاثیر توانایی‌های خودتون قرار میدید.
اعتماد به نفس بالایی دارین و سخنرانی مقابل جمع برای شما آسونه. قدرت تمرکز بالاتون روی امور مهم، درست فکر کردن و ارتباط برقرار کردن با بقیه افراد براتون خیلی سادست. می‌تونین توی یه لحظه چند کار رو با هم انجام بدید. تمرکز روی یه کار حوصله شما رو سر می‌بره.
قدرت درک و قوه تشخیص بالایی دارین. زیر و بم هر موقعیتی رو خوب تشخیص میدین و برای رسیدن به موفقیت بهترین راه رو انتخاب می‌کنین. ممکنه بعضی اوقات دچار آشفتگی فکری بشید، مخصوصاً زمانی که میخواین تو یه لحظه، کارای زیادی رو با هم انجام بدین. این کار میتونه شما رو حسابی خسته کنه و تعادل احساسی شما رو مختل کنه.

5-28.jpgرنگ فیروزه ای تو کسب و کار

اصولا، فیروزه‌ای برای هر کسب و کاری که با تعامل و برقرای ارتباط پیوند داره خوب و مفید هستش. معلما، مربیا، سخنورا، اصحاب رسانه و کسب و کارهای مرتبط با فناوری رایانه با فیروزه ای ارتباط خوبی برقرار می‌کنن. برای پزشکا و کلینیک‌های درمانی خوب هست چرا که باعث آرامش روانی و تعادل احساسی میشه.

برای محصولات شوینده رنگ ایده‌آلیه. کسب و کارا و محصولاتی که با آب سروکار دارن، به عنوان مثال تولیدکننده های فیلترای آبی، استخرا و ورزشای آبی خیلی از فیروزه‌ای استفاده می‌کنن. کسب و کارایی که با ورزش در ارتباط هستن از ترکیب فیروزه ای با قرمز، نارنجی یا زرد پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنن.

فیروزه‌ای برای بازاریابی محصولاتی که هم مربوط به خانما و هم آقایون تو هر سن و سالی کاربرد داره. برای کارای چندمنظوره یا زمانی که چند تا کار رو همزمان انجام میدیم فیروزه‌ای رنگ خوبی هستش. در عین حال برای زمانی که فقط مشغول انجام یک کار یا وظیفه هستین فیروزه‌ای می تونه کسل کننده باشه. استفاده زیاد از فیروزه‌ای تو محیط اطراف می‌تونه باعث آشوب ذهنیتون بشه.

6-26.jpg

رنگ فیروزه ای تو دکوراسیون

می‌تونیم با قاطعیت بگیم که رنگ فیروزه‌ای با تمامی طیف‌های رنگی به خوبی ترکیب ‌میشه و دکوراسیون جذابی رو به وجود میاره. ترکیب فیروزه‌ای با رنگای گرمی مثل نارنجی، زرد، قرمز و مخصوصا لیمویی فوق‌العادست. همینطور این رنگ با تمامی سایه‌های رنگی آبی به خوبی ترکیب میشه.
با ترکیب رنگ فیروزه ای با رنگ‌های مکملش یعنی سفید، سیاه، صورتی، زرد، سبز و بنفش پالت های رنگی فوق‌العاده ای به وجود میاد که جلوه‌ی دکوراسیون رو چندین برابر میکنه. ترکیب رنگ سفید و فیروزه‌ای یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی طراحی داخلی هست که نظیرش پیدا نمیشه البته اگه دنبال یه دکور و ظاهر زرق و برقدار هستین فیروزه ای رو با رنگ طلایی استفاده کنین.

7-28.jpg

دوستای عزیز امیدوارم  این مقاله براتون مفید بوده باشه ممنونم که همراه من بودید موفق باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.khajuei.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر