موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

انواع رنگ پارچه

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 18 بهمن 1399 ساعت 10:41

رنگ مخصوص پارچه برای نقاشی و چاپ روی پارچه های نخی، ویسکوز، جیر، حریر و ... استفاده می شود . رنگ های پارچه در ۲ نوع متفاوت عرضه میشود که دسته اول غلظت بیشتری داشته و با قلم مو باید بر روی پارچه اجرا شود و دسته دوم که رقیق و به صورت اسپری میباشد .

تست شخیصت شناسی

رنگ های پارچه حلال در آب هستند که بعد از خشک شدن ثابت شده و قابل شست وشو در آب گرم، ماشین لباس شویی و ... می باشند. این رنگها نمایی درخشان با قابلیت پوشانندگی بالایی دارند که بر روی انواع پارچه های رنگی قابل استفاده می باشند و می توان برای تزئین انواع لباس، روسری، پرده، رومیزی، کیف و کفش پارچه ای و ... از آن ها استفاده کرد.

برای تثبیت بیشتر رنگ های پارچه بهتر است بعد از خشک شدن کامل رنگ ٬ پارچه را از پشت اتو بزنید تا رنگ پارچه کاملا تثبیت شود. در صورتی که از رنگ آکریلیک برای رنگ کردن پارچه استفاده می کنید باید از چسب بیندر یا دی ام پنج برای ثابت کردن رنگ روی پارچه استفاده کنید.

رنگ های پارچه در انواع ساده ٬ متالیک و فلوئورسانس عرضه میشود مانند هنر ویترای که از ترکیب رنگ و دورگیر برای زیباتر کردن طرح استفاده  می شود در هنر نقاشی روی پارچه نیز از لاینر  یا دورگیر پارچه برای زیباتر نمودن نقاشی روی پارچه استفاده میشود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: honari.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر