موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

چجوری بفهمم دلش برام تنگ شده

چجوری بفهمم دلش برام تنگ شده

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 23 دی 1400 ساعت 06:03

زمانیکه شما به شخصی علاقه‌مند می‌شوید و بعد از مدت‌ها رابطه به دلایل مختلفی مجبور به تمام کردن آن می‌شوید قطعا دوران سختی را سپری خواهید کرد. چرا که هرروز کارتان می‌شود مرور کردن خاطرات قدیمی و چک کردن او در فضای مجازی؛ اما سوالی که در این موقعیت‌ها معمولا ذهن شما را درگیر می‌کند این است که آیا عشقتان هم هنوز به شما فکر می‌کند یا خیر؟ آیا به همان میزانی که تمام شدن این رابطه شما را آزار می‌دهد برای او هم همینطور است؟ در این مقاله ما قصد داریم با بیان نشانه‌هایی پاسخ سوال شما را بدهیم.

تست شخیصت شناسی

نشانههای این که عشقتان هنوز هم به شما فکر میکند


رابطه عاطفی بین شما و عشقتان حتما در ابتدا با عشق و علاقه شروع شده است اما بعد از مدتی بنابر دلایلی به جدایی ختم شده است. چطور ممکن است کسی که با شما روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کرده است و در همه شرایط همراه شما بوده است فراموشتان کرده باشد؟ تنها در یک صورت این امکان می تواند وجود داشته باشد و آن هم عدم علاقه او نسبت به شما است. در غیر این صورت مطمئن باشید که او هم به یاد خاطراتی که با شما داشته می افتد. در ادامه نشانه‌هایی را می‌خوانید که حاکی از  دلتنگی عشقتان برای شما است.

یقین دارید که او شما را در فضای مجازی دنبال میکند 

اگر مطمئن هستید که عشق سابقتان شما را در دنیای مجازی تعقیب می‌کند، به احتمال زیاد هنوز به فکرتان است. در غیر این صورت چرا باید به شما ثابت کند که هنوز هم کارهایتان را دنبال می‌کند و وضعیتتان برایش مهم است؟

یک نفر از یک شمارهی ناشناس مدام با شما تماس میگیرد  

این تماس‌های خاموش و ناشناس به معنای آن است که عشق قدیمیتان می‌خواهد صدایتان را بشنود، اما نمی‌خواهد بدانید که خودش با شما تماس می‌گیرد، چون احتمالاً می‌ترسد که مبادا او را پس بزنید و درخواستش برای شروع مجدد رابطه را قبول نکنید.

او پشت سر فردی که به تازگی با او وارد رابطه شدهاید، بدگویی میکند 

حسادت عشق سابقتان به این معنا است که او هنوز دوستتان دارد. بدرفتاری او با فرد جدیدی که وارد زندگیتان شده است، علامت این است که او هنوز به شما علاقه دارد.

عشق سابقتان از دستتان عصبانی است 

اگر خشم و عصبانیت عشقتان به نحوی متوجه شما است، این یعنی این که او هنوز به یادتان است.

عشقتان بدون دلیل با شما تماس میگیرد 

اگر عشق قدیمی‌تان بدون دلیل به شما زنگ می‌زند تا فقط با شما حرف بزند، مطمئن باشید که او به شدت دلش برایتان تنگ شده است و احتمالاً این دلتنگی یعنی این که هنوز هم عاشقتان است.

خانواده و دوستانتان به شما میگویند که او دربارهتان حرف میزند 

حرف زدن درباره‌ی شما با خانواده و دوستانتان روش هوشمندانه‌ای برای انتقال این پیام است که هنوز دوستتان دارد. وقتی او هر از گاه به خانواده و دوستانتان می‌فهماند که هنوز به یادتان است، این کارش را به عنوان نشانه‌ی مسلم فکر کردن درباره‌ی خودتان تلقی کنید.

او ناگهان اعتراف میکند که مسئول تمام کارهای اشتباهی است که در رابطهتان رخ داده است 

اعتراف به خطاهای گذشته احتمالاً تلاشی برای شروع مجدد است. شاید او می‌خواهد شما متوجه شوید که چقدر تغییر کرده است و به شما بفهماند که هنوز می‌خواهد با شما باشد.

تصادفی زیاد یکدیگر را میبینید

شاید دلیل این ملاقات‌های تصادفی این است که هر دو نفرتان پاتوق‌های یکسانی دارید و در یک ناحیه رفت و آمد می‌کنید. البته هر کدام که بخواهید می‌توانید مسیرتان را به راحتی تغییر بدهید. اگر کمی بیشتر راجع به این دیدارهای اتفاقی فکر کنید، حتماً به نتیجه می‌رسید.

عشقتان دوست دارد دربارهی روزهای خوش با هم بودن با شما صحبت کند 

یادآوری روزهای خوش گذشته احتمالاً تلاشی برای تغییر دادن نظر شما و برگرداندنتان به رابطه است. در این شرایط ابتدا باید خواسته‌ی قلبی‌تان را مشخص کنید و فقط روی این که او هنوز به یادتان است و دوستتان دارد، متمرکز نشوید.

اگر عشق سابقتان درباره رابطه با یک نفر دیگر دروغ میگوید، بهتر است درباره این دروغش بیشتر فکر کنید 

وقتی عشقتان با خودنمایی درباره‌ی عشق و هیجان جدید زندگیش حرف می‌زند، در واقع واضح و رسا به شما اعلام می‌کند که هنوز به فکرتان است. او بنا به دلایل اشتباه در حال فخر فروختن به شما است.

وقتی ناراحت هستید، عشق قدیمی‌تان اولین فردی است که سعی میکند تا حالتان را بهتر کند  

البته مطمئن نیستید که آیا او می‌خواهد از ضعفتان به نفع خودش سوءاستفاده کند یا نیتش واقعاً خیر است، اما اگر این نشانه را دیدید، یعنی این که او هنوز به شما فکر می‌کند. او به شما اهمیت می‌دهد و احتمالاً عاشقتان است.

عشق سابقتان به شما پیام میدهد

دریافت پیام از عشق سابقتان به این معنا است که هنوز به یادتان است و عشقتان در قلبش زنده است. فقط از یاد نبرید که ممکن است دلایل درستی پشت این پیام‌ها نباشد. اگر می‌خواهید به نتیجه‌ی مورد نظرتان برسید، باید متوجه منظور واقعی او از این پیام‌ها بشوید و اقدام مناسب را انجام دهید.

او برای حرف زدن دربارهی لحظات خاطرهانگیز گذشته با شما تماس میگیرد

 اگر عشق سابقتان با شما تماس می‌گیرد تا خاطرات به یادماندنی گذشته را زنده کند، این کارش حتماً معنایی دارد، قبول ندارید؟

سخنان عاشقانه به سمتتان روان میشود

اگر عشق سابقتان قلبش را به روی شما باز می‌کند، به احتمال زیاد هنوز به شما فکر می‌کند. او می‌خواهد به شما بفهماند که عاشقتان است و هنوز هم می‌خواهد که با شما باشد.

 نمیخواهد شما و رابطهی گذشته را به گذشته بسپارد

وقتی عشق سابقتان به شما می‌فهماند که نمی‌خواهد رابطه‌تان را پشت سر بگذارد و به زندگی بدون شما ادامه دهد، یعنی این که دوست دارد شما را در کنار خودش داشته باشد. وقتی او هیچ علاقه‌ای به آشنایی با افراد جدید ندارد، بلند و واضح به شما اعلام می‌کند که هنوز به یادتان است.

پرسیدن سوالهای جدی دربارهی زندگی عشقی فعلیتان  

کنجکاو بودن  عشق سابقتان به این معنا است که هنوز دوستتان دارد. وقتی او به شدت کنجکاو و علاقه‌مند است که بداند الان با چه کسی رابطه دارید و اوضاعتان چطور است، این کنجکاوی نشانه‌ی قطعی علاقه‌ی او برای برگشت به رابطه است.  اگر شروع دوباره‌ی رابطه، خواسته‌ی شما هم هست، باید در این باره بیشتر فکر کنید.

عشق سابقتان احساسات شدید و دیوانهداری نسبت به شما دارد

اگر عشق سابقتان احساسات شدید و دیوانه‌واری نسبت به شما دارد، این احساسات آتشین نشانه‌ی قطعی عشقش نسبت به شما است. یک دقیقه او به شدت از شما متنفر است و می‌خواهد انتقام بگیرد، اما یک دقیقه بعد می‌تواند قسم بخورد که عشقش به شما ابدی است. در برخورد با این احساسات غیرقابل کنترل محتاط باشید. این احساسات نشان می‌دهد که او هنوز به فکرتان است، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید دوباره نزدش برگردید یا خیر.

عشق سابقتان عمداً وسایلتان را که نزدش است، پس نمیدهد 

اگر عشق قدیمیتان وسایل شخصی شما را پس نمی‌دهد، می‌توانید نتیجه بگیرید که به بهانه‌ی این وسایل می‌خواهد، باز هم با شما ارتباط داشته باشد. شاید امیدوار است که وقتی ببینید چقدر دوست دارد وسایلتان را نگه دارد، نظرتان را عوض کنید.

اعتراف میکند که دلش برایتان تنگ شده است 

این نشانه آن‌قدر مشخص است که نیازی به توضیح دادن ندارد. اگر عشق سابقتان صادقانه به شما اعتراف می‌کند که دلش برایتان تنگ شده است، این اعتراف بدون تردید به معنای زنده بودن عشقش نسبت به شما است.

دست و پنجه نرم کردن با احساسات منفی 

نقطه‌ی مقابل عشق، نفرت نیست، بی‌تفاوتی است. وقتی عشقتان ناراحت و آزرده خاطر می‌شود، حرف‌های ناخوشایندی به شما می‌زند. او شما را مقصرناراحتی و آشفتگی روحیش می‌داند. مسلماً وقتی به لحاظ عاطفی روی دیگری سرمایه‌گذاری می‌کنیم، هیچ‌گاه به جدایی و شکست عشقی فکر نمی‌کنیم. اما مشکل پیش می‌آید و باید با آن روبرو شویم. وقتی سراسر وجود عشقتان لبریز از احساسات منفی است، باید از او فاصله بگیرید و به او زمان بدهید. به خاطر بسپارید که شما فقط می‌توانید احساسات و کارهای خودتان را کنترل کنید. او به مرور زمان بر احساسات ناخوشایندش غلبه می‌کند، در این میان شما باید درک کنید که او این کار را به خاطر عشقتان و دلتنگیش برای شما انجام می‌دهد.

وارد میدان رقابت شدن 

اگر عشق قدیمیتان سعی می‌کند تا با فخرفروشی کردن درباره‌ی این که در حال خوش گذراندن با دیگری است، حسادتتان را تحریک کند، باید بدانید که او هنوز به فکرتان است. حتی ممکن است در حضور شما با فرد دیگری بیش از اندازه صمیمی شود و از او دلبری کند. ترفند دیگر این است که پست‌های متعددی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد تا به شما بفهماند که چقدر بدون شما به او خوش می‌گذرد. اما در واقع با انجام دادن این کارها به زبان بی‌زبانی به شما می‌گوید که هنوز به شما فکر می‌کند؛ البته این که هنوز هم دوستتان دارد یا نه، موضوع دیگری است.

با دست پس زدن، با پا پیش کشیدن

وقتی عشق سابقتان یک لحظه به شدت سرد و بی‌احساس است و لحظه‌ی بعد کاملاً پرشور و حرارت است، یعنی این که یادتان هنوز در ذهنش زنده است؛ این که با این احساسات و خاطرات چه‌کار کنید، کاملاً به خودتان بستگی دارد. ممکن است او اول شما را از خودش براند، بعد ناگهان بدون هیچ دلیلی بخواهد که با شما باشد. واقعیت این است که این شرایط بسیار گیج کننده است. ممکن است او ناگهان دیگر هیچ جوابی به پیام‌هایتان ندهد، بعد یک روز بدون مقدمه آن‌قدر با شما تماس بگیرد و حرف بزند که انگار دیگر فردایی وجود ندارد. در چنین وضعیتی باید خونسردیتان را حفظ کنید و اجازه ندهید که دیوانگی او در شما اثر کند. ضمناً باید مراقب باشید تا رفتار سرد و بی‌احساسش را با عشق و توجه بی‌قید و شرطتان تشویق نکنید.

در دوران ممنوعیت تماس سعی میکند با شما ارتباط برقرار کند  

اگر این نشانه را دیدید، شک نکنید که او هنوز هم به شما فکر می‌کند. اگر او سعی کرد که در دوران ممنوعیت تماس با شما ارتباط برقرار کند، ممطئن باشید که هنوز دوستتان دارد. مواظب باشید که گوشی تلفن را برندارید و اصلاً جوابی به او ندهید. به خودتان و به او ثابت کنید که برای کنترل کردن احساسات خودتان نیازی به او ندارید. خودداری از پاسخ دادن به تماس‌های عشقتان سخت است، اما مطمئن باشید که در پایان از این تلاش‌هایتان نتیجه‌ی خوبی خواهید گرفت. وقتی به او نشان بدهید که محتاج او نیستید، او متوجه ارزشتان می‌شود و اهمیتتان برای او بسیار بیشتر می‌شود. بدانید که یاد و دلتنگی شما به مشغله‌ی فکری دائمی او تبدیل شده است.

دقت کنید که آیا عشق سابقتان دائماً دور و بر شما سبز میشود 

اگر به نظر می‌رسد که عشق قدیمیتان همیشه دور و بر شما است، احتمالاً هنوز دیوانه‌وار دوستتان دارد. اگر هر جایی که شما هستید، او هم سرو کله‌اش البته به صورت کاملاً “تصادفی” پیدا می‌شود، مسلماً هنوز هم به شما فکر می‌کند. اگر او نهایت تلاشش را برای گفتگو با شما می‌کند، بهتر است قبول کنید که هنوز به فکرتان است.

آیا او هنوز هم به روشهای مختلف با شما در ارتباط است؟

اگر عشق سابقتان هر روز با شما از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا پیام متنی ارتباط برقرار می‌کند یا حتی حضوری به دیدنتان می‌آید، حتماً هنوز به یادتان است. به این موضوع دقت کنید و مراقب باشید، این تماس‌های مداوم باید بنا به دلایل درستی باشد.

وقتی یکدیگر را میبینید به واکنشش دقت کنید  

آیا وقتی او شما را می‌بیند گل از گلش می‌شکفد؟ ایا هنوز هم وقتی با هم در یک اتاق هستید، سعی می‌کند دزدانه نگاهتان کند؟ اگر چشمان او به جز شما کس دیگری را نمی‌بیند و از هر فرصتی برای دیدار شما استفاده می‌کند، خاطرجمع باشید که هنوز به شما فکر می‌کند.

گوشهایتان را برای شنیدن حرفهای دوستانتان باز کنید

به حرف‌های دوستانتان دقت کنید. اگر آنها دائماً درباره‌ی این که عشق سابقتان با سوال‌های همیشگیش درباره‌ی شما کلافه‌شان کرده، حرف می‌زنند، می‌توانید با خیال راحت به این نتیجه برسید که او می‌خواهد شما به رابطه برگردید. اگر او اهمیتی به شما نمی‌داد، مسلماً از دیگران درباره‌ی شما سوال نمی‌کرد و حالتان را نمی‌پرسید.

آیا عشقتان بعد از جدایی کاملاً دمق و دلخور است؟ 

اگر عشق سابقتان تا مدت‌ها بعد از جدایی از دستتان عصبانی است، مطمئناً هنوز احساسات پرشوری نسبت به شما دارد. اگر او دائماً مراقبتان است، این کارهایش علامت این است که نمی‌تواند فکرتان را از سرش بیرون کند.

تست احتمال برگرداندن عشق

اگر فکر می‌کنید که رابطه‌تان ارزش برگرداندن دارد و تمایل به ارتباط با عشقتان را دارید می توانید با استفاده از تکنیک‌های روانشناسی کاربردی و عملی دست به کار شوید و پایه ‌های ارتباطتان را از نو بنا کنید. رادیو عشق در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج تمامی اصول و مهارت‌های مورد نیاز برای ترمیم رابطه و جذب عشقتان را به شما آموزش می دهد. در این کارگاه شما با استفاده از فایل‌های آموزشی صوتی و یک روانشناس اختصاصی که در طول کارگاه شما را همراهی می‌کند، راهکار‌های کارآمد و موثری برای ترمیم و بهبود رابطه‌تان می‌آموزید. در طول کارگاه با شناختی که از خود و طرف مقابل‌تان به دست ‌می‌آورید و تکنیک‌هایی که به شما آموزش داده می‌شود، می‌توانید او را دوباره جذب خود کنید و شور هیجان تازه‌ای به رابطه‌تان ببخشید.

ارتباط با کارشناسان رادیو عشق

پیش از تهیه بسته آموزش(صوتی) و مشاوره بازگرداندن عشق می‌توانید سوالات و داستان جدایی خود را از طریق روش‌های زیر با کارشناسان ما مطرح کنید.

شماره تلفن:02146015870
تلگرام: freecounselor
واتساپ: 09035714068

هنوز به عشقتان فکر می‌کنید اما نمی دانید که آیا او هم به شما فکر می کند یا نه؟ اگر او همیشه در شبکه‌های مجازی شما را دنبال می‌کند و پیگیر کارهایتان است، با شماره‌های ناشناس به شما زنگ می‌زند، بسیار تمایل دارد که به بهانه‌های مختلف با شما صحبت کند، سراغ شما را از دوستانش می‌گیرد، ناگهان دور و بر شما سبز می‌شود، به شما می‌گوید که دلتنگتان است و شاید گاهی برای لجبازی با شما عکس‌هایی از خودش درحال خوش‌گذرانی می‌گذارد. وقتی به مناسبت های مختلف به شما پیام می‌دهد و احساساتش را به شما بروز می‌دهد. همه این ها نشان‌دهنده این است که او هنوز به شما فکر می‌کند و هنوز هم دوستتان دارد

سوء‌استفاده دختر از پسر (دوست دخترم ازم سوء‌استفاده میکنه)


منبع: lovesradio.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر