موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

سنگ جن دار

سنگ جن دار

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 05 بهمن 1400 ساعت 07:27

قبل از ورود به بحث لازم است به چند نکته اشاره کنم اول اینکه این موضوع کاملا خارج از حیطه تخصصی ماست و شرکت غزل گوهر در این زمینه به هیچ عنوان فعالیتی ندارد.

تست شخیصت شناسی

دوم اینکه نکاتی که من خدمتتون ارائه می دهم جنبه کلی داره و از اساتید معتبر این حوضه شنیدم  و ففط می خواهم شنیده های خود  را با شما در میان بگذارم  و در آخر نیز مثال هایی از افرادی که به ما مراجعه کرده اند بیان می کنم سوم اینکه ممکن است عده ای از افراد فکر کنند این ها خرافات است که چه بهتر چون اگر شما به چیزی اعتقاد نداشته باشید پس نیازی هم ندارید که چیزی در مورد آن بدانید به خصوص این مورد که ممکن است آسیب های بدی را برای شما به ارمغان بیاورد پس اگر اینگونه است همین جا قطع کنید و ادامه مطلب را نخوانید.

اما ممکن است عده ای دیگر بسیار سفت و سخت به این قضایا اعتقاد داشته باشند اما مطلبی که وجود دارد این است که ما هنوز در علم بشری  به خیلی چیز ها دست پیدا نکردیم و این قضیه یک علم فراطبیعی است زمانی ما می توانیم از این قضیه به عنوان یک علم یاد بکنیم که بتوانیم با دستگاههای فیزیکی و داده های ملموس در این زمینه سرو کله بزنیم و از صحبت ها و تجربیات نهایت استفاده را ببریم و به آنها تکیه کنیم و لی در حال حاضر  این مسائل صرفا به لحاظ درخواست شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر ارائه شده است

ما این اطلاعات را نه رد می‌کنیم و نه تایید می کنیم صرفا برای اطلاعات شما عزیزان یک سری مطالب کلی گفته می شود.

افراد زیادی خصوصا به صورت مجازی در این حوضه فعالیت می کنند  و ادعا می کنند که می‌توانند مشکلات شما را با دعا،سنگ و امثال این ها حل بکنند.

بخش زیادی از این افراد از طریق سنگ ها و انگشترهای موکل دار مدعی هستند.

و در واقع ادعای آنها به این گونه است که یک موجود غیر ارگانیک یا به اصطلاح عامیانه جن داخل این سنگ ها وجود داره که این توانایی را دارد که شما را در حل مشکلات یاری دهد.

در این جا دو تا نکته حائز اهمیت است اول اینکه این موضوع صحت دارد که ما بخواهیم هزینه ای را بپردازیم و دوم بالفرض که این سنگ توانایی این کار را دارد سوال این است آیا این فرد توانایی ادعایی که می کند را دارد یا خیر؟ آیا شیاد و کلاهبردار است؟

تا جایی که من می دونم تعداد انگشت شماری از افراد وجود دارند در کشور که این قابلیت را دارند و بقیه کلاه بردارند.

یکی از دوستان کانالی را برای من فرستاده بودند که به قول خودش پر بود از سنگ ها و انگشتر های موکل دار

اما واقعیت در این کانال یک سری عقیق های عجیب و غریب به این معنا که این عقیق ها در دنیا به اسم عقیق های اسمایلی یا همان خندان معروف هستند.

به این صورت که نقش صورت خندان یا تعجب و یا حالت جیغ کشیدن روی این عقیق ها وجود دارد.

و این عقیق ها اصلا عجیب نیستند درسته کمیاب هستند اما کاملا یک پدیده طبیعی است.

شما اگر اسمایلی آگات رو به انگلیسی سرچ بکنید انواع  سنگ ها  را برای شما می اورد و در واقع خودش  شاخه ای از سنگ های عقیق محسوب می‌شود.

ما خودمون یک نمونه عقیق یمنی خندان داشتیم که چند وقت پیش فروختیم.

صاحب کانال ادعا میکرد که این عقیق به علت اینکه موجود غیر ارگانیک داخل سنگ است به این حالت خندان یا گریان دار آمده و این سنگ موکل دار است

که کاملا ادعای کذبی است.

سنگ های دیگه این کانال سپتارین بود که ما نیز داشتیم و فروخته شد.

یا مثلا صدف های شب تاب اندونزی که به حالت فسیل های صدفی بود که ما در داخل کانال توی مزایده فروختیم  و اصلا سنگ عجیبی نیست.

یکی دیگه از دوستان کانالی دیگر برای من فرستادند.

که  ایشون انگشتر های زنانه و مردانه کاملا معمولی رو به عنوان موکل دار به فروش می رساندند و این نیز واقعا ادعای کذب و خنده داری است.

کانال دیگری ادعا می کرد چون موکل دار هستند سنگ های ما اشکال عجیبی دارند و به این شکل در آمده اند  اگر زمانی تشریف آوردید مشهد بیایید تا بچه های ما ساخت اینها را به شما یاد بدهند  و اصلا چیز عجیبی نیست من چند نفر را در مشهد می شناسم که این سنگ ها را می سازند شاید در شهر های دیگر نیز انجام دهند اما در مشهد این کار را انجام می دهند و می فروشند در واقع این افراد  روی یک سطحی رزین را می ریزند و بعد روی اون ماسه های رنگی می چینند و اون ماسه های رنگی را به شکل های مختلفی در میارند و بعد روی ان یک لایه رزین دیگه میریزند و اصلا ممکنه رزین نریزند و فقط لایه های ماسه باشه  و که خودش رو به صورت سنگ نشان بدهد و حتی ممکنه براق نباشد و رزین را در حدی بریزند که ماسه ها بهم بچسبند  خب حتما دیدین که با این ها چه ادعاهای عجیبی می کنند مثلا عکس بچه را با این ماسه ها در میاورند و می گویند که اگر بچه دار نمیشوید از این بخرید چون موکل دار است و مشکلتان را حل میکند یا عکس مرد داره که اگر می خواهید ازدواج کنید این موکل داره و… همیچین ادعا های خنده داری که اگر از بیرون بهش نگاه کنید کاملا خنده دار بنظر می رسد و مشخصه که دروغ است.

اما وقتی کسی در وسط مشکل قرار دارد ممکن است به هر ریسمانی چنگ بزند تا از این مشکل رهایی پیدا کند و هزینه های زیادی را برای این مشکل صرف کلاهبرداری ها می کند.

افرادی که در این زمینه فعالیت و مطالعه دارند می دانند اگر کسی ادعا میکند کارهاش موکل دار است یا میتواند موکل را وارد سنگ بکند باید موکل را به نام شما بزند و اگر آن موکل را به نام شما نزند اصلا ارزشی ندارد .

شما تصور می کنید که به عنوان مثال گردنبند هایی که تازه به بازار آمده اند و داخل آن شیشه ها یا ظرف های پلاستیکی است یک موجود زنده مثل ماهی یا لاک پشت را داخل آن انداخته اند و به عنوان استفاده می فروشند .

خب شما اگر دقت کنید آن موکل هم دقیقا همین اتفاق برایش می افتد در واقع شما یک موجود را انداختید داخل یک فضای بسته و نیازمند توجه دائمی شماست و باز افرادی که در این زمینه تخصص دارند می دانند که این عدم توجه شما چه مشکلاتی به وجود خواهد آورد که باز هم تاکید میکنم این ها شنیده های من هستند از افراد معتبر و صرفا جهت درخواست شما عزیزان  ما بیان می کنیم و ما خودمان نه این ادعا ها را تایید و نه رد می کنیم در نهاین در فضای مجازی من کسی را ندیدم که درست بگوید یعنی همشون یک جای کارشون ایراد داره و ادعاهای کذبی در این رابطه دارند .

در ابن باره من چند مثال براتون ذکر میکنم:

چند سال قبل ما در یک نمایشگاهی بودیم حانومی از ما یک سنگ خواست  که این سنگ بتواند جاری و بچه های من را بکشد و من در حالی که از تعجب شاخ درآورده بودم گفتم که من فقط می توانم بهتون پاره آجر را پیشنهاد بدهم که بزنید توی سرشان و بمیرند بعد اون خانوم گفت که رفته پیش رمال و اون بهش سنگی را داده که آن ها رو می کشد ولی اثر نکرده حالا ورای مشکلشون که روانی بوده

سنگشم چیزی نبود جز سپتارین که اتفاقا ما هم در کانال داشتیم و سنگ بسیار خوبی است فقط یک مقدار ظاهرش عجیب و غریب است و و اون خانم سنگ را به قیمت ٧٠٠ هزار تومان خریده بود

مورد بعدی آقایی هستند در مشهد که من از ایشون اجازه گرفتم که راجبشون صحبت کنم و خودشان هم عضو کانال ما هستند  ایشون ازما همین سنگ سپتارین را می خرند و به قیمت های بالا ۵٠٠ تا ١ میلیون تومان می فروشند

ار ایشون پرسید که شما چطور دلت میاد این ها را به این قیمت بفروشی ؟ایشون گفتند که این مردم می خواهند پولشان را دور بریزند پس بزارین من پولشون را بگیرم

خانمی که اتفاقا عضو کانال ما نیز هستند من ازشون اجازه گرفتم که راجع به فعالیتشون صحبت کنم .

ایشون صدف های شب تاب اندونزی را می خرند.

و به اسم طلسم مشکل گشا یا بخت باز کن و این طور چیز های عجیب و غریب که مورد توجه مردم است دانه ای ١۵٠ هزار تومان تا ٢٠٠ الی ٣٠٠ هزار تومان می فروشد به قول خودش نگاه می کند به ظاهر طرف که چقدر پول دارد یا لباس هایش مارک است و گران بر اساس اون قیمت را بالا و پایین می برد  این صدف ها نهایتا قیمتش ١٠ الی ١۵ تومان است از ایشون هم پرسیدم که چطور می توانی این سنگ ها را با این قیمت های گزاف ٢٠ برابر حتی ٣٠ برابر بفروشی  گفت این آدم ها ساده لوح اند اگر من کلاهشون را برندارم یکی دیگه بر میدارد  پس من بر میدارم که سودش را هم ببرم

نمونه دیگری که مستقیما باهاش در ارتبام ن اینکه شنیده باشم خانمی مراجعه کرده بودند برای مشکلات روحی و جسمی خودشان و خانواده شان

رمالی یک منشور ٧ سنگ چاکرا را به این خانم داده بود ابن منشور ها الان که گروان شده قیمتشان ٧٠ تا ١٠٠ تومان است بسته به سایزی که داره

این خانم ۴ میلیون تومان برای این منشور پرداخت کرده بودند و رمال انقد خاصیت های عجیب و غریبی برای این ذکر کرده بود تا انجا که این علاوه بر موکلی که دارد توانایی انجام شستن ظرف ها را نیز دارد و می تواند برایت نان بگیرد و یک همچین چیزای خنده داری و به این گونه سر این بنده خدا را کلاه گذاشته بود.

حالا ممکنه سوال پیش بیاد که خودمان از کجا این خواص و انرژی های متفاوت را برای سنگ ها معرفی می کنیم اولا که ما از همان ابتدا بیان کردیم که سنگ درمانی که الان در حال تدریس است و خیلی مسئله نرمال و معقولی است یک تب مکمله  و در کنار تب های دیگر  وداروهای شیمیایی و رژیم درمانی ها  اثر گذار است .

به عنوان مثال ما سنگ داریم برای بالا بردن متابولیسم بدن و به تبع آن کاهش وزن اگر یک نفر این سنگ را بگیرد و به خودش آویز کند و صبح تا شب پاستا و پیتزا و نان خامه ای بخورد دیگر نباید انتظار داشته باشد که لاغر شود.

معجزه قرار نیست اتفاق بیوفتد این خاصیت سنگ ها فقط نقش یک کاتالیزور را دارد در کنار این که تغذیه درست داشته باشید و ورزش کنید .

ما هیچ وقت ادعا نکردیم که سنگ هایمان معجزه می کند به عنوان مثال فردی که افسردگی دارد سنگی را تهییه کند که برای افسردگی خوب است .

اما از صبح تا شب گوشه خانه بنشیند و انتظار داشته لاشد که سنگ برایش معجزه کند .

آدمی باید در زندگی برای خودش هدفی را تعریف بکند این سنگ ها هیچ کدام اثر عجیب و غریبی ندارند که انسان انتظار عجیبی داشته باشد بلکه این سنگ ها خواص  را در ذات خودشان دارند .

یک سنگ ممکن است خاصیت الکترومغناطیسی بالایی داشته باشد و این فرض به وجود بیاید که موکل دار است .

در نهاین خاطرتان جمع باشد پولتان را دور نریزید.

با تقریب خوبی می می توانم بگویم که تمام افرادی که این ادعا را دارند و کانال هایی که خودم دیدم و دوستان معرفی کردند که آیا واقعی است بخریم یا خیر هیچ کدام صحت ندارند .

و مبالغ گزافی را برای خوش شانس شدن، پولدار شدن و یا باز شدن بخت و این گونه چیز ها نپردازید و به چیزهای عجیب تکیه نکنید به خودتان ایمان داشته باشید و به خدا توکل کنید و از همه مهم تر سعی کنید اول خود زیبای درونی تون را پیدا کنید مهم اعتقاد درونی شماست و اون باوری که دارید است

مولانا می فرماید:

بیرون ز تو نیست هرچه در عالم هست

در خود بطلب هر آنچه خواهی که توئی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: ghazalgohar.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر