موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

تست رایگان نئو

تست رایگان نئو

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 16 بهمن 1399 ساعت 22:00

تست شخیصت شناسی

کاربرد اصلی تست NEO فرم بلند و 240 سوالی در ارزیابی شخصیتی افراد سالم و ناسالم و انتخاب کارمند برای کارفرماها است اما کاربردهای آن به همین جا محدود نمی شود و در موضوعاتی نظیر تشخیص بالینی، مشاوره ازدواج نیز کاربرد دارد. این تست آنلاین 5 عامل اصلی و 30 عامل جزئی شخصیت را اندازه گیری می کند و از 240 سوال تشکیل شده است. با تحلیل عوامل 30گانه خروجی تست، می‌توان به شهود کاملی نسبت به وضع عاطفی، اجتماعی، تجربی، نگرشی و انگیزشی فرد دست یافت و این به وضوح به شما بعنوان مدیر، مشاور منابع انسانی و در امر ازدواج و خودشناسی کمک خواهد کرد.

تست شخصیت شناسی نئو

احساسات و رفتار عادی و عمومی خود را درنظر بگیرید

در این پرسشنامه پاسخ درست و غلط وجود ندارد و پاسخ شما به هر سوال باید نماینده اولین عکس العمل شما دربرابر سوال باشد

درحال محاسبه نتيجه

لطفا منتظر بمانيد!!!!

دوباره

مشکلي به وجود آمده است

یکی از مشهورترین تست هایی که در دنیا برای سنجش روانی مورد استفاده قرار می گیرد تست آنلاین نئو است. این تست کاربردهای مختلفی در زمینه ازدواج، استخدام و تشخیص اختلالات روانشناسی دارد. فرم استاندارد مدل شخصیت شناسی نئو پنج عامل اصلی شخصیت بزرگسالان را بررسی می‌کند که همان BIG FIVE است و علاوه بر ۵ صفت اصلی در هرکدام، شش خصوصیت را نیز برمی‌شمرد.

پرسشنامه‌ی طراحی شده در این مدل، که در این سایت پیاده سازی شده است، در شخصیت شناسی قدرت زیادی داشته و می‌تواند ابعاد مختلفی از شخصیت افراد را نمایش بدهد. با تحلیل عوامل پنج‌گانه‌ی خروجی تست، می‌توان به شهود کاملی نسبت به وضع عاطفی، اجتماعی، تجربی، نگرشی و انگیزشی فرد دست یافت و این به وضوح به شما در خودشناسی و همچنین بعنوان مدیر یا مشاور منابع انسانی هر مجموعه‌ای کمک خواهد کرد.

در این پرسشنامه انتظار بر این است که به تمام سوالات پاسخ داده شود، در بررسی پاسخنامه اگر سوال یا سوالاتی بی پاسخ مشاهده شود آزمودنی تشویق می شود که سوالات مذکور را تکمیل نماید. در مواردی که آزمودنی نتواند تصمیم بگیرد که چه پاسخی به سوال خاصی بدهد یا معنی یک سوال برای وی مشخص نباشد می تواند در چنین مواردی از پاسخ خنثی استفاده کند.

اعتبار تست شخصیت شناسی نئو NEO

در حال حاضر آزمون ۵ عاملی NEO کاربردی جهانی دارد و به منظور تحقیق به زبان های چکوسلواکی، عربی،‌ هلندی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، نروژی، لهستانی و سوئدی ترجمه شده است. پرسشنامه شخصیتی NEO-FFI توسط مک کری و کاستا روی ۲۰۸ نفر از دانشجویان آمریکایی به فاصله سه ماه اجرا گردید که ضرایب اعتبار آن بین ۸۳/۰ تا ۷۵/۰ به دست آمده است.

هزینه ی انجام تست نئو

تست شخصیت نئو در مراکز روانشناسی معمولا توسط روان سنج متخصص اخذ شده و به صورت علمی و اختصاصی برای هر مراجعه کننده تفسیر می شود. ما در سایت جعبه ابزار ذهنی به کمک روانسنجان خبره تلاش کرده ایم تا تفسیری دقیق و منحصر به فرد ارائه دهیم این تست آنلاین با پرداخت مبلغ 22 هزار تومان، نمره خام و تفسیر نموداری مربوطه را به شما ارائه خواهد داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: mindtoolbox.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر