موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

ختم ایت الکرسی برای تسخیر قلب با حروف ابجد

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 08 آذر 1400 ساعت 15:19

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

تست شخیصت شناسی

%D8%A8%D9%86%D8%B1.jpg

چه دعایی بخوانیم: ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ختم سه روزه ایه الکرسی دعای تسخیر قلب شوهر نماز برای تسخیر قلب خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج
 

مراحل بازگشت به عشق

آیا دعا کردن به تنهایی باعث میشود کسی عشق از دست رفته خود را برگرداند؟ قطعا این سوال در ذهن شما هم نقش بسته است! خداوند متعال فرموده که من حاجت هیچ کسی را بدون جواب نمیگذارم اما هر انسانی باید برای حاجت خود تلاش کند، نمیتوان در خانه نشست و از خدا پول خوشبختی خواست باید تلاش کرد و از خداوند مدد جست.

خداوند انسان را با اراده خلق کرده است و هیچ وقت اراده انسان را از او نمیگیرد بنابر این فقط با دعا کردن خداوند عشق شما را برنمیگرداند شما باید برای بازگشت عشقتان تلاش کنید، اخساس او را تغییر دهید تا به بازگشت متقاعد شود و در کنار تلاش خود از خداوند کمک بگیرید، جز دعا کردن شما نیاز به استفاده از روش های علمی و نوین ترمیم روابط هستید، این روش ها در کتاب بازگشت به عشق حسین رجب پور در شش مرحله علمی و کاربردی بیان شده است.

ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب

حاجت اگر برای كسی كار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد كه زود انجام شود و به صحرایی رود كه در آنجا كسی نباشد و خطی دور خود بكشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و 70 بار آیه الكرسی را بخواند . بدون شك در آن روز حاجات او بر آورده شود . این كار تجربه شده است و شكی در آن نیست.
رسول اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الكرسی را بخوان كه حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.

طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت

برای تسخیر قلوب صبح هنگام طلوع افتاب 11 مرتبه آیه الکرسی را بخواند
و بین دو عین ( یشفع و عنده )  آن شخص را قصد نماید یک هفته تمام نشده مسخر
تو خواهد شد و هو مجرب مکنون است

 
دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

ختم آیه الکرسی برای به دست آوردن دل افراد به این صورت است که:
در روز اول ماه قمری یک صلوات و یک بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز دوم دو صلوات و دو بار آیه الکرسی را می خوانید.
در روز سوم سه صلوات و سه بار آیه الکرسی را می خوانید.
این روند را ادامه می دهید و هر روز یک عدد به تعداد صلوات ها و آیه الکرسی ها اضافه می کنید تا به روز آخر ماه می رسید. اگر ماه قمری 29 روز بود در روز آخر 29 صلوات و 29 بار آیه الکرسی را می خوانید و اگر ماه قمری 30 روزه بود 30 صلوات و 30 بار آیه الکرسی را می خوانید.
در این ختم، آیه الکرسی را تا قسمت «وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» می خوانید:

«اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَۆُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ»

ختم سه روزه ایه الکرسی

ختم دیگری که برای تسخیر قلب ذکر شده به این شرح است:
ابتدا 25 بار آیه الکرسی را بخوانید و آخر هر دفعه 100 بار ذکر «یا عزیز» را تکرار کنید.
بعد از این که 25 بار خواندن آیه الکرسی تمام شد 9 مرتبه سوره «قدر» را بخوانید.
بعد از آن ذکر «یا طا طو طوت» را با جوهر مشکی یا زعفران بر کف دست چپ خود بنویسید (دقت کنید که حرف واو در این ذکر تو خالی باشد).

دعای تسخیر قلب شوهر

7 روز متوالی هنگام طلوع آفتاب و قبل از آن که با کسی حرف بزنید رو به قبله کنید و 11 بار آیه الکرسی را بخوانید و در بین دو حرف «ع» اصطلاح «یَشْفَعُ عِنْدَهُ» محبت شخص مورد نظر را از خدا طلب کنید.

نماز برای تسخیر قلب

جهت جلب محبت بر روی سیب 20 بار خوانده شود و هر کس به معشوق خود بخوراند او دیوانه وی می شود . تجربه شده است.
بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحانَکَ لا اله اِلّا اَنتِ یا رَبِّ کُلِّ شَیءٍ وِراثَةُ

خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج

ارتباط با تیم روانشناسی سربرگ تازه: پرسش پاسخ رایگان از طریق تلگرام و واتس آپ 

09129305020

دعا های مرتبط:

دعای تسخیر

دعا برای نرم شدن دل

دعاي تسخير دل براي ازدواج

دعا برای تسخیر قلب معشوق از راه دور

طلسم تسخیر افراد

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

نماز تسخیر قلب

دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر

جستجو های شما: ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ختم سه روزه ایه الکرسی دعای تسخیر قلب شوهر نماز برای تسخیر قلب خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ختم سه روزه ایه الکرسی دعای تسخیر قلب شوهر نماز برای تسخیر قلب خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ختم سه روزه ایه الکرسی دعای تسخیر قلب شوهر نماز برای تسخیر قلب خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج ختم آیة الکرسی برای تسخیر قلب طریقه ختم آیه الکرسی برای حاجت دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج ختم سه روزه ایه الکرسی دعای تسخیر قلب شوهر نماز برای تسخیر قلب خواص آیه الکرسی مغربی ختم آیت الکرسی به تعداد حروف ابجد ختم آیت الکرسی برای ازدواج

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: hamejor.blogfa.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر