موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

تحقیق در مورد رشد اجتماعی

تحقیق در مورد رشد اجتماعی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 12 اسفند 1400 ساعت 18:47

تست شخیصت شناسی

آشنایی با موضوع

رشد اجتماعی فرآیندی است که از طریق آن فرد، آگاهی ها، ارزش ها، برقراری روابط اجتماعی و مهارت های اجتماعی را کسب می کند و این اکتسابات او را قادر می سازند که با جامعه وحدت یابد و به نحوی انطباق یافته رفتار کند. رشد اجتماعی یعنی به سطحی از مهارتها در روابط اجتماعی دست یافته باشیم که بتوانیم با مردم به راحتی زندگی کنیم و سازگاری داشته باشیم . معیار اندازه گیری رشد اجتماعی هر کس میزان سازگاری او با دیگران است این دیگران شامل افراد خانواده ، معلمان ، دوستان ، و بستگان گرفته تا افراد محیط اطراف شما حتی کسانی که برای اولین بار با آنها برخورد می کنید می شود.

در این صفحه، تعداد 90 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع رشد اجتماعی آرشیو شده است که شما می توانید مقالات مورد نظر خود را بر اساس سال انتشار، موضوع مقاله، وضعیت ترجمه و تعداد صفحات، انتخاب نموده و دانلود فرمایید.
در صورتی که مقاله لاتین مورد نظر شما تا کنون به زبان فارسی ترجمه نشده باشد، واحد ترجمه پایگاه ISI Articles با همکاری تنی چند از اساتید و مترجمان با سابقه، آمادگی دارد آن را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب برای شما ترجمه نماید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: isiarticles.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر