موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

فرم صورت لوزی

فرم صورت لوزی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 19 بهمن 1399 ساعت 01:03

تست شخیصت شناسی

تشخیص فرم صورت لوزی

برای تشخیص فرم صورت لوزی می‌توانید از روش اندازه‌گیری اجزای صورت کمک بگیرید. برای این منظور به متر، کاغذ، مداد و آینه نیاز دارید.

1-1.jpg

مقابل آیینه در جایی که نور کافی دارد بایستید. اول فاصله گونه ها را اندازه بگیرید. سر متر را درست در زیر گودی چشم قرار دهید. این نقطه شروع است. بعد از برآمدگی بینی رد کرده و به گودی چشم دیگر برسانید. این نقطه پایان است. عدد را بخوانید و یادداشت کنید.

2-1.jpg

سپس فک را اندازه بگیرید. یک سمت صورت را در نظر گرفته و متر را درست در زیر گوش قرار دهید. بعد تا وسط چانه امتداد دهید. عدد به دست آمده در انتها را ضرب در ۲ کنید و روی کاغذ بنویسید.

3-1.jpg

حالا پیشانی را اندازه بگیرید. متر را در پهن ترین قسمت، بین ابرو و خط موی سر قرار داده و از یک سمت به سمت دیگر امتداد دهید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

4-1.jpg

در آخر طول صورت را اندازه بگیرید. از وسط خط مو شروع کنید و از روی بینی عبور دهید و به چانه برسانید. عدد بدست آمده را یادداشت کنید.

برای تشخیص فرم صورت لوزی باید تناسب طول و عرض را بسنجید. اگرقسمت گونه ها پهن و پیشانی باریک و هم اندازه با پهنای فک باشدیعنی صورتلوزی دارید.

خرید عینک طبی از فروشگاه اینترنتی لوناتو

بهترین عینک برای صورت لوزی

بهترین عینک برای صورت لوزی ، عینک‌های Horn-rimmed هستند. اما مدل‌های مستطیلی و بیضی هم برای صورت‌های لوزی گزینه‌های مناسبی به‌شمار می‌روند. عینک بیضی باعث می‌شود تا زاویه‌های تیز صورت لوزی، متعادل‌تر دیده شود. عینک مستطیلی هم دقیقا برعکس شکل لوزی است و این دو شکل می‌توانند مکمل همدیگر باشند.

%D8%B9%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%B2%DB%8C4.jpg

سوالات رایج در مورد تشخیص فرم صورت لوزی

آیا عینک گربه‌ای برای فرم صورت لوزی مناسب است؟

بله اگر عاشق عینک‌های کلاسیک و طرح‌های برجسته و جسورانه هستید، عینک مدل گربه‌ای گزینه‌ی بسیار مناسبی برایتان است. این عینک‌ها در بخش دسته به سمت بالا کشیده شده‌اند و در نتیجه، توجه‌ها را از چانه‌ی شما به سمت چشم‌ها پرت می‌کنند. به این ترتیب باعث ایجاد تعادل در فرم صورتتان خواهند شد.

برای صورت لوزی (الماسی) چه مدل عینکی بخریم؟

صورت لوزی که دارای زاویه‌های تیز در چهار گوشه خود است را می‌توان با عینک بیضی که گرد و منحنی است، متعادل‌تر نشان داد.

صورت لوزی چه شکلی است؟

اگر صورت شما در بخش میانی پهن‌تر از پیشانی و چانه باشد، یعنی صورت لوزی (الماسی) دارید. بخش پیشانی و چانه در این فرم صورت تقریبا باریک و تیز است.

384d2b6cdde33bfb73e146efb8129d28?s=90&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: lunato.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر