موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

سگ آپارتمانی ارزان

سگ آپارتمانی ارزان

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 27 بهمن 1400 ساعت 23:36

خرید سگ آپارتمانی ارزان

خرید سگ آپارتمانی ارزان نژاد سگ از جمله مهم‌ترین فاکتورها است چرا که سروصدای زیاد برخی از سگ‌ها ممکن است مخل آسایش همسایگان شود.سگ‌هایی با سایز

تست شخیصت شناسی

کوچک، معمولا برای نگهداری در آپارتمان مناسب می‌باشند.

نژاد سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

فروش سگ آپارتمانی در تهران با نژاد‌های بدلینگتون، تریر، مالتیز، کاوالیر، شی‌هواهوا، شیتز و و پامرانیان؛به‌ دلیل سازگاری آنان با شرایط زندگی در آپارتمان رواج گسترده‌ای یافته است.

نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ میباشد. سگی که از اصالت کافی برخوردار است و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت های بالاتری نسبت به سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده هستند دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری میکنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ میشوند به چه شکل در می آیند.

جثه سگ برای خرید سگ آپارتمانی ارزان

“خرید سگ فنجانی” ، ” خرید سگ جیبی” یا ” خرید و فروش سگ جیبی” لطفا گول این تبلیغات دروغ را نخورید. هیچ سگ بسیار کوچکی وجود ندارد که به همان اندازه بماند. یا این سگ ها بسیار نوزاد هستند که در یک فنجان جا میشود و بعد از چندین هفته بزرگ میشوند و یا این سگ ها نارس به دنیا آمده اند. از این رو پرورش‌دهندگان جهت فروش سگ دست به هر کاری می‌زنند و قیمت سگ را بسیار بالا به شما بگویند. سگ‌ های فنجانی ممکن است نتیجه جفت گیری عمدی تحت نظارت انسان‌ها یا غیرعمدی باشند. باید بدانید در این موارد صاحبان این سگ‌ های مینیاتوری فریب خورده‌اند چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که این سگ رشد نکند و به اندازه‌ی معمول برای نژادش نرسد.

سن سگ وخرید سگ آپارتمانی ارزان

از آنجا که توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری میباشند. طبیعتا قیمتشان به نسبت سگ هایی که سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است.

آیا گواهی سلامت سگ در خرید و فروش سگ تاثیر دارد؟

سلامت سگ ازعوامل موثر در قیمت توله سگ میباشد. خرید و فروش سگ که واکسینه شده باشد یا عقیم شده باشد و دچار بیماری نشده باشد به نسبت قیمت بیشتری نسبت به سگی است که موارد فوق را نداشته باشد. خرید سگ را حتما از دامپزشکی ها و یا افرادی که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند انجام دهید.

سگ آپارتمانی چه قیمتی دارد؟

سگ هایی که جسه کوچکی دارند و سرو صدای کمتری دارند و نیاز به پیاده روی کمتری دارند را سگ های آپارتمانی می گویند. این سگ ها به دلیل سازگاری با محیط داخل آپارتمان قیمت بیشتری نسب به سگ هایی که در شرایط محیطی بیرون زندگی میکنند دارند. البته سگ های نگهبان اصیل که فقط برای نگهبانی یا شکار نیز استفاده میشوند هم قیمت های بالایی دارند

افراد زیادی این روزها به دنبال خرید سگ آپارتمانی ارزان قیمت هستند؛ سگ های عروسکی و بامزه که می توانند یک حیوان خانگی باهوش در کنار شما باشند. اما در میان انواع نژادهای سگ های آپارتمانی و عروسکی کدام یک برای شما مناسب است؟ کدام نژاد سگ آپارتمانی با توجه به شرایط شما، برایتان مناسب است؟ در ادامه در آرشاپتشاپ به شما می گوییم برای خرید سگ آپارتمانی ارزان، باید به چه صورت اقدام کنید

خرید سگ آپارتمانی ارزان

در این مطلب خواهیم دانست که برای خرید سگ آپارتمانی ارزان باید چه معیارهایی رو در نظر بگیریم. در گذشته با انواع نژادهای سگ آپارتمانی ارزان آشنا شدیم که می توان چند مورد را نام برد:

سگ های شی هوا هوا

سگ های شیتزو

سگ های بودلداگ

سگ های پامرانین و …

اگر قصد دارید که برای خرید سگ آپارتمانی ارزان اقدام کنید و به دنبال یک پت شاپ مطمئن می گردید، می توانید با آرشاپت تماس بگیرید. ما به شما مشاوره می دهیم که خرید سگ آپارتمانی ارزان چه نکاتی را لازم دارد و بهترین موارد را با بهترین قیمت ها به شما معرفی می کنیم. در ضمن مدارک تمام سگ ها کامل هستند.

خرید سگ آپارتمانی ارزان

اگر قصد دارید برای خرید سگ آپارتمانی ارزان اقدام کنید، آرشا پت شاپ بهترین انتخاب برای شماست. کافی است تا با آرشا پت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما راهنمایی های لازم را ارایه می دهند و به شما برای یک خرید مطمعن کمک می کنند.

برای خرید و فروش انواع سگ پامرانین می توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا بهترین سگ پامرانین را با قیمت ارزان بخرید:

راه های ارتباط
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

اجودانیه.کوهپایه ۴ کوچه عروجی.انتهای کوچه لاله پلاک۶
۰۹۱۲-۱۸۵۴۸۰۷ – نوری
۰۹۳۶۲۷۹۶۹۲۳ – نوری
۰۲۱-۲۲۲۸۰۱۸۵ – نوری
تماس همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
کانال تلگرام: @ARSHAPETSHOP
ALIRAZAGHI1365291@GMAIL.COM

مطالب مرتبط

خرید و فروش انواع سگ عروسکی و آپارتمانی

خرید و فروش سگ های گارد و نگهبان

فروش انواع گربه های نژاددار

قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان | خرید و فروش پامرانین

خرید و فروش سگ شیتزو | قیمت سگ شیتزو ارزان

خرید و فروش سگ پاگ | فروش سگ پاگ ارزان

قیمت سگ ژرمن شپرد | سگ ژرمن ارزان قیمت

خرید و فروش سگ یورکشایر ارزان | قيمت سگ يورك

Post Views: 153,598

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: arshapet.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر