موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

بهترین مارک رنگ موی خارجی 2019

بهترین مارک رنگ موی خارجی 2019

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 بهمن 1399 ساعت 00:58

در این مطلب به معرفی بهترین مارک رنگ مو ایرانی و خارجی 2019 – 2020 و بهترین انواع رنگ مو ترکیبی ایرانی و خارجی با امکان خرید اینترنتی و آنلاین و اینکه چه مارکی برای رنگ مو خوبه و رنگ مو خوب چی بخرم می پردازیم :

تست شخیصت شناسی

لیست بهترین انواع رنگ موی خارجی و ایرانی

hair-color-kit-pic-1-164x330.jpg

کیت رنگ مو گارنیه شماره Color Sensation Shade 5.35

تغییر رنگ موها هرچند جزئی می‌تواند تغییری زیبا و خوشایند در چهره‌ی شما به‌وجود بیاورد البته باید در انتخاب رنگی که استفاده می‌کنید دقت کنید تا با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد. کیت رنگ موی برند «گارنیه» (Garnier) حاوی یک تیوپ رنگ به حجم 40 میلی‌لیتر، یک اکسیدان 60 میلی‌لیتری، یک کرم نرم‌کننده که پس از رنگ کردن باید مورداستفاده قرار بگیرد و یک جفت دستکش پلاستیکی برای محاظت از پوست دست‌ها است. رنگ موی گارنیه دارای رنگدانه‌های قوی و پر رنگ است که رنگ دلخواهتان را بر روی موها ایجاد کرده و اگر موهای سفید داشته باشید گارنیه به‌طور کامل آن‌ها را پوشش‌دهی خواهد کرد. رنگ موی گارنیه ظاهری طبیعی بر روی موها ایجاد کرده و منجربه درخشش و زیبایی بیشتر موها خواهد شد. رنگ شماره‌ی 5.35 از سری «Color Sensation Shade» پایه‌ی قهوه‌ای-شکلاتی متوسط روبه تیره دارد که رنگی مناسب برای افرادی است که به رنگ‌های گرم و زیبا با پایه‎ی تیره علاقه‌مند هستند. محصولات گارنیه دارای شماره مجوز بهداشت از سازمان غذا و دارو هستند که کاملاً تاییدشده محسوب می‌شوند. گارنیه با عصاره‌ی مروارید غنی شده و حاوی روغن گل‌های خوشبو است.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-2-204x330.jpg

کیت رنگ موی لورآل سری Casting شماره 734

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-3-163x330.jpg

کیت رنگ مو گارنیه شماره Color Naturals Adria Shade 3.6

یکی از دلایل تغییر در ظاهر به خصوص تغییر رنگ‌مو که بسیار محسوس و تاثیرگذار است تغییر فصل است. هر فصل برای هر شخص رنگی را تداعی می‌کند که آن را در ظاهر شخص می‌توان پیدا نمود. قرمز و رنگ‌های مشابه آن برای افراد زیادی نشانگر پاییز و رنگ‌هایی پر از شور و هیجان است. کیت رنگ موی گارنیه شماره (3.6) پایه رنگ قرمز دارد که بر روی رنگ قهوه‌ای بسیار زیبا جلوه می‌کند. این رنگ مو بسیار زیبا و در شادابی چهره تاثر گذار است. رنگ موی گارنیه، غنی شده با روغن‌های بسیار مفیدی مانند روغن زیتون، آووکادو و کراتین است. این ترکیب، مو را در برابر آسیب‌های روزانه ایمن کرده و لطافت آن را حفظ می‌کند. پوشش‌دهی خوب و کامل این رنگ روی مو، از ویژگی‌های بسیار خوب آن است. کیفیت ان به‌قدری بالاست که موهای سفید را نیز صددرصد می‌پوشاند و همچنین از دوام بسیار بالایی برخوردار است. کیت کامل این رنگ مو شامل یک اکسیدان 60 میلی‌لیتری متناسب با رنگ آن و یک کرم نرم‌کننده‌ی حاوی روغن زیتون است که پس از شستن رنگ، موها را نرم‌تر می‌سازد.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-4-247x330.jpg

رنگ مو مارال سری دودی مدل بلوند دودی متوسط شماره 7.1

رنگ مو مارال رنگ مو دائمی است که قادر است رنگ موجود موها رو تغییر داده، تیره تر یا روشن تر کند. قدرت پوشش رنگ مو مارال برای موهای خاکستری عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایدار است. رنگ مو مارال حاوی روغن آرگان، روغن هسته ی انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده ی مو می باشد که باعث درخشندگی مو شده و از خشک شدن و شکنندگی مو جلوگیری می کند. حجم: ۱۰۰ میل نسبت درصد ترکیب ۱ به ۱/۵ برای رنگ مو های معمولی اکسیدان ۶ درصد و رنگ موهای روشن کننده ۱ به ۲ اکسیدان ۹ درصد مارال می باشد.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-5-167x330.jpg

کیت رنگ مو گارنیه شماره Color Naturals 10

تغییر رنگ مو، یک از موثرترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در ظاهر خانم‌هاست. رنگ موی شماره «10» «Garnier» (گارنیه) از سری «Color Naturals»، به رنگ بلوند خیلی روشن (Light Blound) و رنگ بسیار زیبایی دارد. این رنگ روی مو، به شکل بلوند طبیعی و براق دیده می‌شود. رنگدانه‌های این رنگ مو، حاوی روغن‌های بسیار موثر و مفیدی مانن زیتون، آووکادو و شی‌باتر است که موها را در برابر آسیب رنگ، ایمن می‌سازد. رنگ موی گارنیه موها را خشک نمی‌سازد و تا هشت هفته از آسیب دیدگی مو پیشگیری می‌کند. این رنگ از دوام بالایی برخوردار است و با توجه به غلظتی که دارد، قادر است که موهای سفید را صدردصد بپوشاند. هر خانمی بهتر است که با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم‌های‌اش، رنگ مو انتخاب کند؛ این کار باعث می‌شود تا هارمونی ایجاد شده بین چشم‌ها و موها با رنگ پوست، زیبایی اورا دوچندان سازد. این رنگ مو از گارنیه بیشتر مناسب خانم‌هایی با پوست روشن و چشم‌هایی نسبتا روشن است. به همراه این رنگ مو یک عدد اکسیدان 60 میلی لیتری نیز وجود دارد. همچنین یک کرم نرم کننده حاوی روغن زیتون دارد که پس از رنگ کردن و شستن موها، به نرم شدن و تقویت مو نیز کمک می‌کند.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-6-226x330.jpg

کیت رنگ موی لورآل سری Excellence شماره 6.54

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-7-249x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 5.15

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-8-254x330.jpg

رنگ مو مارال سری دودی مدل قهوه ای دودی روشن شماره 5.1

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-9-223x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل شماره 9.3 Excellence

در ابتدا بشر فقط می‌توانست موهایش را تیره‌تر کند اما بعد‌ها نحوه‌ی درست کردن مواد روشن کننده‌ی مو را نیز کشف کرد. مصریان و یونانی‌ها از اولین اقوامی بودند که به کمک حنا و پوست گردو رنگ مو‌های طبیعی خود را تغییر دادند، در آن زمان تغییر رنگ ‌مو ویژه مردان رزمجو و افراد مرفه و نشانه‌ای از تجمل و دارایی فرد بود اما با توجه به حس زیبایی دوستی انسان‌ها به صورت گسترده و توسط بیشتر مردان و زنان برای زیبایی بیشتر و یا پوشانندن موهای سفید و خاکستری مورد استفاده قرار گرفت. با گسترده شدن دامنه‌ی استفاده از محصولات گیاهی شرکت‌های زیادی دست به تولید انبوه و متنوع رنگ مو زدند که شرکت اورآل یکی از این پیشگامان است. تنوع رنگی و کیفیت بالای رنگ‌ مو‌های این برند طی سالیان اخیر بیشتر شده تا حدی که یکی از پرطرفدارترین برندها است. رنگ‌ موی مدل اکسلنس اورآل با محافظت سه‌گانه از موها قبل، حین و بعد از رنگ کردن از آسیب به مو جلوگیری می‌کند. سری رنگ‌های بلوند این شرکت بدون صدمه به ساختار و بافت مو آنرا روشن کرده و با پوشش کامل موهای سفید نیاز به استفاده از رنگ‌های ترکیبی و یا مراجعه به سالن‌های آرایشی را برطرف می‌کند. شرکت اورآل برای راحتی مصرف کنندگان رنگ ‌موهای خود را به صورت کیت و به همراه ملزومات مورد نیاز رنگ کردن عرضه کرده است. در بسته بندی سری رنگ‌های بلوند اورآل سرم محافظت کننده برای قبل و نرم کننده‌ی حاوی کلاژن برای استفاده‌ی بعد از رنگ تعبیه شده است تا مراقبتی تمام و کمال از موها با یک محصول انجام گیرد. با خرید رنگ موی اکسلنس نیاز به تهیه‌ی جداگانه‌ی اکسیدان نیست چرا که در این کیت اورآل، اکسیدان با درصد متناسب با هر رنگ مو به همراه در پوش برس دار گذاشته شده است. رنگ شماره 9/3 دارای تن رنگی بلوند و طلائی است که موها را بسیار روشن کرده و مناسب افرادی است که پوست روشن و متوسط دارند.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-10-191x330.jpg

رنگ مو والانسی سری واریاسیون مدل واریاسیون سبز ضد قرمزی شماره E17

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-11-284x330.jpg

حنا هندی امیر مدل 2222 حجم 10 میلی لیتر رنگ مشکی

حنا گیاهی است که در منظقه ی خاورمیانه و کشور های آسیای شرقی پرطرفدار است و در بیشتر موارد در این مناطق از این گیاه برای رنگ کردن موی سر استفاده میشود اما بسیاری از این افراد از خواص بسیار زیاد این گیاه در درمان بیماری های پوستی و مو آگاهی ندارد. حنا هندی امیر به دلیل داشتن پروتئین های طبیعی با پروتئین های موجود در مو مخلوط میشود و باعت تحریک مو و رشد بیشتر آن میشود و با استفاده ی منظم و همیگش از حنا موی سالمتر و محکتری خواهید داشت.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-12-212x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل شماره 4 Excellence

از زمانی‌ که انسان‌ها به کمک میوه‌ و گیاهان اقدام به تغییر رنگ موی خود دادند تا امروز ترکیبات رنگ ‌موها دستخوش تغییرات زیادی شده است، تغییر رنگ مو علاوه بر اینکه باعث بوجود آمدن تنوع و چهره ای جدید می‌شود برای افرادی که با بالا رفتن سن موهایشان سفید شده، مناسب است. شرکت اورآل (LOreal) که در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و بهداشتی سال‌ها سابقه‌ی تولید موفق را دارد، رنگ موی مدل اکسلنس شامل سرم محافظت کننده‌ی قبل رنگ کردن و کرم ترمیم کننده‌‌ی بعد آن را در یک بسته بندی و با اکسیدان و دستکش ارائه کرده است. نحوه‌ی استفاده آسان از این رنگ مو در مقایسه با رنگ‌های دیگر به دلیل امکان مخلوط کردن رنگ در همان بطری اکسیدان است و می‌توان پس از تکان دادن به کمک شانه‌ی موجود در سر بطری ، رنگ را درتمام قسمت‌های مو پخش کرد و از اینکه همه‌ی مو رنگ شده است مطمئن شد. رنگ مو‌های اکسلنس با تن رنگ متوسط و تیره‌ بسیار مشابه رنگ‌ موهای طبیعی هستند و باعث حفظ نرمی، رطوبت و درخشش موها می‌شوند. درصد مواد روشن کننده در اکسیدان‌ها برای رنگ‌موها متفاوت است به همین دلیل جهت جلوگیری از اشتباه در هنگام خرید در کیت رنگ مو، اکسیدان متناسب با شماره‌ی رنگ مو برای راحتی مصرف کننده گذاشته شده است. رنگ موی بسیاری از خانم‌ها و آقایان مشابه رنگ شماره 4 اکسلنس است و برای پوشاندن ریشه‌های سفید مو و یکدست کردن آن و همچنین براق کردن رنگ موهای طبیعی مناسب است. رنگ دودی شماره 4 می‌تواند قرمزی‌های ناشی از رنگ‌های قبلی را هم پوشش دهد.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-13-241x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 03

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-14-231x330.jpg

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Medium Ash Blonde شماره 1-7

سری «Intensive» از کیت رنگ‌ موی برند «پلت» (Palette) برای استفاده‌ی بانوان است. شماره‌ی 7-1 رنگ خاکستری متوسط و بلوند دارد که برای علاقه‌مندان به رنگ‌های بلوند بسیار مناسب خواهد بود. درون کیت رنگ پلت یک تیوب رنگ 50 میلی‌لیتری، یک اکسیدان شماره‌ی 2 یا همان 9%، یک ماسک ‌موی 10 میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست‌ها قرار داده شده است. ماسک موی موجود در کیت حاوی کراتین است که می‌تواند از موها دربرابر آسیب‌های واردشده از رنگ مو مراقبت و محافظت کند. ماسک موی درون کیت پلت را باید از رنگ‌کردن موها و هنگامی که موها خیس هستند استفاده کنید تا تاثیر آن را به‌خوبی روی موها مشاهده کنید. اکسیدان 50 میلی‌لیتری پلت اکسیدانی تقریباً قوی محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید رنگ موی دلخواهتان را داشته باشید. کیت رنگ موی پلت دارای شماره مجوز از سازمان غذا و دارو است و از نظر بهداشتی کاملاً تاییدشده و مطمئن محسوب می‌شود. شماره 7-1 زمینه‌ای نسبتاً تیره دارد که ترکیبی از رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری و بلوند دارد و رنگی خاص و بسیار زیباست و همچنین برای علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره مناسب است.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-15-229x330.jpg

کیت رنگ موی پلت سری Intensive مدل Dark Brown شماه 0-3

کیت رنگ‌ موی برند «پلت» (Palette) سری «Intensive» برای استفاده‌ی بانوان مناسب است. شماره‌ی 0-3 رنگ قهوه‌ای و تیره دارد که برای علاقه‌مندان به رنگ‌های تیره با زمینه‌ی قهوه‌ای بسیار خوشایند خواهد بود. رنگ‌های تیره و به‌ویژه رنگ‌هایی با تن قهوه‌ای ازجمله رنگ‌هایی هستند که با اکثر رنگ پوست‌ها سازگاری دارند و خیلی مهم نیست که رنگ پوستتان تیره باشد یا روشن؛ همچنین هماهنگ‌کردن آرایش با رنگ ‌موی تیره کار بسیار ساده‌تری است نسبت‌به رنگ‌های روشن و یا خاص. مدل «Dark Brown» می‌تواند زیبایی فرآوانی به چهره‌ی شما ببخشد. درون کیت رنگ پلت یک تیوب رنگ 50 میلی‌لیتری، یک اکسیدان شماره‌ی 2 یا همان 9%، یک ماسک ‌موی 10 میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ برای مراقبت از پوست دست‌ها قرار داده شده است. ماسک موی موجود در کیت حاوی کراتین است که می‌تواند از موها دربرابر آسیب‌های واردشده از رنگ مو مراقبت و محافظت کند. ماسک موی درون کیت پلت را باید از رنگ‌کردن موها و هنگامی که موها خیس هستند استفاده کنید تا تاثیر آن را به‌خوبی روی موها مشاهده کنید. اکسیدان 50 میلی‌لیتری پلت اکسیدانی تقریباً قوی محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید رنگ موی دلخواهتان را داشته باشید. کیت رنگ موی پلت دارای شماره مجوز از سازمان غذا و دارو است و از نظر بهداشتی کاملاً تاییدشده و مطمئن محسوب می‌شود. برای ماندگاری بیشتر رنگ مو باید از شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده استفاده کنید زیرا شامپوهای معمولی خاصیت شویندگی بالاتری دارند و زودتر رنگ مو را از بین می‌برند. همچنین استفاده از آب جوش و داغ برای شست‌وشوی مو، رنگ مو را ضعیف و کم‌رنگ می‌کند. با رعایت نکات مربوط‌ به موهای رنگ‌شده می‌توانید رنگ مویی زیبا با ماندگاری بالا داشته باشید.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-16-177x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل شماره Casting Creme Gloss 535

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-17-177x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل شماره Casting Creme Gloss 316

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-18-214x330.jpg

کیت رنگ موی لورآل سری Excellence شماره 4.15

رنگ مو درتغییر چهره شما نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین شما بهترین نتیجه را زمانی می‌گیرید که به تمام فاکتورهای تاثیر گذار مانند رنگ پوست و چشم دقت کنید. کیت رنگ مو «Loreal» (لورآل) سری «Excellence» با ایجاد رنگی زیبا و درخشان بر روی موها موجب نرمی و تقویت موی شما خواهد شد. در داخل این کیت رنگ مو شامپو اکسیدان و نرم کننده مناسب برای بعد از رنگ مو وجود دارد. شماره رنگ 4.15 با تن رنگی شکلاتی، قهوه‌ای و بلوطی رنگی زنده و طبیعی را برروی موها ایجاد خواهد کرد. رنگ موی لورآل دارای رنگدانه‌های قوی و پر رنگ است که رنگ دلخواهتان را بر روی موها ایجاد کرده و اگر موهای سفید داشته باشید لورآل به‌طور کامل آن‌ها را پوشش‌دهی خواهد کرد. لورآل با سابقه‌ای یکصدساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که امروزه محصولات خود را در بیش از 150 کشور جهان عرضه می‌کند و حائز رتبه‌ی اول جهانی در این صنعت است.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-19-280x330.jpg

رژ مو گلدن رز مدل Chestnut Brown

محصولات برند گلدن رز ترکیه | GOLDEN ROSE معرفی محصولات برند آرایشی معرفی محصولات برند گلدن رز می باشد. این محصول آرایشی بهداشتی توسط کارخانه Erkul Kozmetik Sanayi Ve Ticaret A.S در ترکیه تولید می شود.هموار افرادی که موهای سفید خود را رنگ میکنند امکان رنگ زدن موها را خصوصا زمانی که هنوز موهای سفید از ریشه خیلی بلند شده است را ندارند.این محصول برای افرادی که خصوصا ریشه موهای سفید و یا روشن خود را موقتا میخواهند تیره کنند و یا هم رنگ بقیه موهای خود کنند بسیار مناسب است. فقط در چند دقیقه ( با باز کردن فرق سر در قسمتهای نیاز به پوشش از ریشه تا قسمت مورد نظر روشن ) به آرامی پن استیک یا همان به اصطلاح رژ مو را کشیده و از پوششی که به راحتی این محصول بوجود می آورد لذت ببرید بدون استفاده از مواد شیمیایی.هم اکنون محصولات اورجینال گلدن رز توسط شرکت پویانگار همراه با هولوگرام در فروشگاه دیجی کالا در دسترس مصرف کننده گان گرامی می باشد.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-20-276x330.jpg

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره 8

گیاهی و فاقد آمونیاک

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-21-225x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل مدل Excellence شماره 7

تغییر رنگ مو باعث تغییر کلی در چهره ‌می‌شود و اگر رنگ جدید، مخالف با رنگ طبیعی مو‌ها باشد این تغییر مشهود‌تر خواهد بود. اثرات منفی‌ای که رنگ مو می‌تواند بر روی موها بگذارد گاهی باعث می‌شود موها به شدت آسیب ببینند، به همین دلیل باید رنگ مویی خریداری کرد که علاوه بر تغییر رنگ زیبا به مراقبت از مو نیز بپردازد. شرکت اورآل که در زمینه‌ی تولید محصولات آرایشی و مراقبتی از پوست و مو سابقه‌ی درخشانی دارد، رنگ مو‌های مدل اکسلنس را به صورت کیت و همراه با مواد مراقبتی ارائه کرده است. در کیت رنگ موی اورآل سرم محافظت کننده برای قبل از رنگ کردن و نرم کننده‌ی حاوی کلاژن مناسب استفاده پس از رنگ کردن وجود دارد. در ترکیبات این رنگ مو از موادی استفاده شده که بدون نیاز به استفاده‌ی مکرر باعث می‌شود مو به رنگ دلخواه در‌آید و به ساختار آن صدمه‌ای وارد نشود. رنگ موی اکسلنس باعث افزایش 85% مو در برابر براشینگ و اتو کشیدن می‌شود و قدرت بالایی در پوشاندن موهای سفید دارد. کیت رنگ موی اورآل دارای اکسیدانی 72 میلی لیتری و با درپوش و برس است که امکان اضافه کردن رنگ مو و ترکیب آن با اکسیدان در همان ظرف وجود دارد و می توان در حمام و بدون کمک فردی دیگر رنگ را بر روی موها ریخته و با شانه‌ی سر بطری، موها را شانه کرد تا تمام قسمت‌ها پوشش داده شود. رنگ‌های متوسط مایل به تیره‌ی اورآل با ترکیبات خاصی که دارند باعث قرمزی و کدر شدن موها نمی‌شوند و درخشش طبیعی و شفافی را به موها می‌دهند. رنگ موی شماره 7 اکسلنس برای افراد با رنگ پوست‌ متوسط و گندمی مناسب است و باعث روشن‌تر دیده شدن پوست آن‌ها می‌شود و رنگی طبیعی و مناسب پوشاندن موهای سفید ریشه دارد.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-22-163x330.jpg

کیت رنگ مو گارنیه شماره Color Sensation Shade 9.13

اگر شما هم جزو خانم‌هایی هستید که به رنگ موی بلوند علاقه دارند، می‌توانید در منزل و بدون نگرانی از سوختن موهایتان، خودتان اقدام به این کار کنید. رنگ مویی که توسط کمپانی گارنیه تولید شده با تن رنگ بلوند با انعکاس رنگ طلایی دودی نظر اکثریت را به خود جلب کرده است. محصولات گارنیه در حالی‌که سلامت و درخشندگی مو را حفظ می‌کنند، نتیجه‌ای عالی نیز به‌همراه دارند و رنگی طبیعی، لطیف و براق را روی موهایتان نشان خواهد داد. این کیت رنگ مو شامل کرم نرم‌کننده، اکسیدان، دستکش به همراه‌ رنگ مو 40 میلی‌لیتری است که نیازتان را در رابطه با رنگ و اقلام موررد نیاز رفع می‌کند. در نظر داشته باشید این رنگ مو با توجه به رنگ زمینه‌ی موهایتان، یک تا دو درجه رنگ آن را تغییر می‌دهد. این رنگ مو باید براساس رنگ زمینه‌ی مو، 25 تا 45 دقیقه روی موها باقی بماند و بعد آبکشی شده و از نرم کننده‌‌ی که در همین کیت وجود دارد استفاده شود؛ چراکه بعد از رنگ‌کردن موها خشک شده و نرم‌کننده‌ی موجود در این کیت موهایتان را نرم و لطیف می‌کند. گارنیه در فرمولاسیون این محصول از عصاره‌ گل‌های خوشبو و غنی‌شده با عصاره‌ی مروارید استفاده کرده است که رایحه‌ای منحصر به‌فرد ایجاد می‌کند و همین امر سبب می‌شود زمان رنگ‌کردن اذیت نشوید. این رنگ مو نسبت به رنگ موهای دیگر در صد آمونیاک پایین‌تری دارد. رنگ موی گارنیه مدل «Color Sensation» به شماره‌ی 9.13 با تن رنگ بلوند دودی، پوشش‌دهی و ماندگاری طولانی رنگی ایدئال برای هر نوع رنگ مویی است.

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

hair-color-kit-pic-23-243x330.jpg

کیت رنگ مو لورآل سری Excellence شماره 6.41

مشاهدۀ قیمت و مشخصات رنگ مو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: jayino.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر