موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

بیوگرافی دکتر علی بابایی زاد و همسرش

بیوگرافی دکتر علی بابایی زاد و همسرش

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 23 خرداد 1400 ساعت 14:36

در این مطلب، درباره زندگینامه کامل دکتر علی بابایی زاد ، روانشناس و مشاور توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دکتر علی بابایی زاد متولد سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر تهران می باشد.

تست شخیصت شناسی

Slide2-5.jpgزندگینامه کامل دکتر علی بابایی زاد

علی در دوره ی نوجوانی توسط مادر خود با مفهوم خودشناسی آشنا شد و سپس با شرکت در گروه های خودشناسی آن را ادامه داد؛ جایی که مفهوم چرایی و چگونگی بودن، مدام مورد دوباره سنجی و تحلیل قرار می‌ گرفت. این شناخت به قدری جذاب و بی پایان بود که در نهایت علی را بر آن داشت که با یک تغییر حرفه‌ ای، به سمت روانشناسی روی آورد و آموزش مفاهیم روانشناسی، مشاوره و گروه درمانی را که همان چون یک سرگرمی او بود، به عنوان شغل برگزیند.

Slide10-1024x574.jpg

علی بابایی زاد به عنوان کارشناس برنامه های تلویزیونی ” حال خوب “، ” اردیبهشت ” و همچنین ” طلوع ” و همچنین کارشناس برنامه های رادیویی اکنون هفده سال است که به روانشناسی می‌ پردازد. او در چهارده سالگی با مطالعه‌ ی کتاب ” وضعیت آخر ” به نویسندگی ” تامس آ. هریس ”  که هدیه ای از جانب پدر بود، با تئوری شخصیت تحلیل رفتار متقابل آشنا شد و از سال ۲۰۰۶ میلادی با حضور در کنفرانس بین المللی TA در مسیر آکادمیک آن قرار گرفت و تحت نظارت و آموزش ITAA (انجمن بین‌ المللی تحلیل رفتار متقابل) مراحل آن را طی می کند.

Slide9-1-1024x574.jpgزندگینامه کامل دکتر علی بابایی زاد

بد نیست بدانید کتاب ” وضعیت آخر ” با نام اصلی ” I’m OK, You’re OK ” در سال ۱۹۶۹ میلادی منتشر شد! از آن زمان تا کنون، این کتاب به زبان‌ های مختلف ترجمه شده است و ترجمه فارسی آن‌، بارها و بارهاتوسط ناشران مختلف، چاپ و عرضه شده است. ” وضعیت آخر ” شامل همه پژوهش ها و جستجوهای سی ساله ی طبابت و دربرگیرنده ی همه مشاهدات و تحقیقات نویسنده است که با روش (تحلیل رفتار متقابل) درباره مسائل شخصی و اجتماعی سخن می گوید.

Slide3-5-1024x574.jpg

دقت داشته باشید تحلیل رفتار متقابل یا Transactional Analysis) TA) یک روش واقع بینانه است ؛زیرا شخص را با این واقعیت مواجه می سازد که صرف نظر از هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده است، او خودش مسئول آنچه در آینده اتفاق می افتد، خواهد بود. علاوه بر این، اشخاص را قادر به تغییر می سازد تا بتوانند در خود یک نوع کنترل شخصی و جهت یابی شخصی ایجاد کنند و همچنین به این واقعیت دست یابند که همواره آزادی حق انتخاب دارند.

Slide4-3-1024x574.jpgزندگینامه کامل دکتر علی بابایی زاد

علی بابایی زاد این روش را برای خودشناسی، تحلیل، مشاوره و گروه درمانی مناسب یافت و توانست از طریق همکاری با برنامه های تلویزیونی هفتگی که بیش از سه سال پخش می شدند، به روشن تر شدن خودشناسی از این طریق بپردازد.

Slide7-1.jpg

آدرس مطب و شماره تلفن دکتر علی بابایی زاد

در ادامه آدرس مطب و همچنین شماره مطب دکتر بابایی زاد منتشر خواهد شد؛ با ما همراه باشید.

آدرس مطب:

تهران – خیابان یوسف آباد – کوچه ۶۴ – پلاک ۱۵ – واحد ۱۱ – کلینیک دلفی

Slide8-1.jpg

شماره تلفن مطب:

۰۲۱-۸۸۰۵۲۰۵۳

۰۲۱-۸۸۰۵۲۰۵۲

Slide5-3.jpg

آدرس اینستاگرام دکتر علی بابایی زاد

https://www.instagram.com/alibabaeizad

[تعداد: ۶   میانگین: ۳.۷/۵]


منبع: jadvalyab.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر