موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

دیده بان در ایزی تریدر چیست

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 08 شهریور 1400 ساعت 00:44

aizi-tridr-kargzari-mfid-nskhh_15ysnil.png
ایزی تریدر؛ سامانه معاملاتی اختصاصی کارگزاری مفید است که سرعت و سهولت ارسال سفارش را برای معامله گران فراهم کرده است. در این راهنما قابلیت های اصلی سامانه معاملاتی ایزی تریدر را مورد بررسی قرار می دهیم.

تست شخیصت شناسی

شارژ حساب کاربری و تقاضای وجه از کارگزاری
امکان ارسال سفارش از همه ی منوهای نرم افزار
امکان سفارش سازی تمامی گروه های دیده بان
بررسی همزمان پورتفوی لحظه ای و سبدبان
ایزی چارت و ایزی فیلتر
بعد از ورود به ایزی تریدر، صفحه زیر را مشاهده می کنید. بخش های مختلف سامانه معاملاتی کارگزاری مفید به صورت زیر است:

ashnaii-ba-aizi-tridr-dsktap_kmr7bl.jpg

1) منوی اصلی ایزی تریدر کامپیوتر
ابزار های اصلی از منوی سمت راست صفحه در دسترس کاربر قرار گرفته است. برای بررسی سایر امکانات سامانه، از همین منو آیکون پروفایل ایزی تریدر را انتخاب کنید.

mno-sl-z-trdr-ft-bl3_tav5le.jpg

2) دیده بان ایزی تریدر

ddh-bn-z-trdr_1qly1h5.jpg
دیده بان بازار وضعیت نمادهای مورد نظر شما را در هر لحظه نمایش می دهد. از طریق آیکون شماره 1 می توانید دیده بان خود را گروه بندی کنید و به دلخواه نماد ها را در هر گروه قرار دهید. با کلیک بر آیکون شماره 2 امکان ویرایش ستون ها برای شما فراهم می شود. می توانید ستون های مورد نظر را برای نمایش انتخاب کنید و هم چنین ترتیب نمایش را جابه جا کنید.

3) پورتفوی ایزی تریدر

ortfo-z-trdr_1frto8c.jpg

سبدبان اطلاعات پرتفوی سپرده گذاری شما را نشان می دهد. از سبد می توانید وضعیت نمادهایی که سهامدار آن ها هستید را بررسی کنید و ستون های سبد نیز مانند دیده بان قابلیت ویرایش دارند.
علاوه بر سبد، با کلیک بر پورتفوی لحظه ای ایزی تریدر می توانید سود و زیان هر سهم را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید پورتفوی لحظه ای ملاک اصلی دارایی شما نیست و در صورت نیاز می توانید اطلاعات آن را اضافه و یا حذف کنید.

4) جزییات نماد

gzt-nmd2_1n1cvuc.jpg
در بخش جزییات نماد، اطلاعات کاملی از وضعیت نماد نمایش داده می شود. با مشاهده تابلوی معاملات و قدرت خریداران و فروشندگان یک شرکت، می توانید به سرعت برای خرید یا فروش اقدام کنید. بازه مجاز قیمت نماد با یک نمودار نمایش داده می شود. علاوه بر اطلاعات لحظه ای، امکان بررسی سابقه ی قیمتی و بازدهی گذشته نیز در این قسمت فراهم شده است.

5) سفارشات

sfrsht-z_smhayv.jpg

برای ارسال سفارش خرید باید قیمت و حجم مورد نظر را مشخص کنید و در نظر داشته باشید ارزش ریالی معامله سفارش خرید باید حداقل 100 هزار تومان باشد. با کلیک بر گزینه خرید سفارش شما ارسال می شود. هم چنین می توانید سفارش خود را پیش نویس کنید و در زمان دلخواه آن را ارسال کنید. در نهایت معامله خرید شما زمانی انجام خواهد شد که در طرف مقابل فروشنده ای با همان قیمت باشد.
درحال حاضر، معاملات سهام در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 12:30 صورت می گیرد. پس در صورتیکه خارج از این بازه زمانی سفارشی را ارسال کرده باشید با پیغام خطا مواجه می شوید.

مقالات مرتبط
چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟

انتشار یافته در: 28 / 12 / 2019

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: support.emofid.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر