موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

شخصیت شناسی از روی حرکات چشم

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 15 بهمن 1399 ساعت 16:02

شخصیت شناسی از روی حرکت چشم ها

تست شخیصت شناسی

بازدید :

زمان تقریبی مطالعه :

تاریخ : دوشنبه 1390/01/01

شخصیت شناسی از روی حرکات چشم ها

آزمونی برای سرگرمی

● سطح چشم ها: در یک گروه، معمولا فردی که سطح دید چشمانش از سایرین بالاتر است رهبر محسوب می گردد. هنگامی که شما ایستاده باشید و دیگران نشسته قطعا شما را در موضع قدرت قرار می دهد.

● مالش چشم: زمانی که فردی چشمش را با انگشت اشاره مالش می دهد نشانگر فریب و نیرنگ می باشد. از آنجایی که فرد می خواهد تماس دیداری را قطع کند بهانه ای بدست می آورد که به این طرف و آن طرف نگاه کند. این حرکت غیر ارادی یک افشاگر حسابی است که فرد دارد دروغ می گوید.

● چشم برگرداندن: این معمولا یک علامت مسلم از نیرنگ، گناه است.

● چشمان بسته: هرگاه چشمان یک فرد برای لحظه ای طولانی تر از چشم بر هم زدن متعارف بسته و ابروها نیز برخاسته شود پیام چنین است: "به حرف زدن خود خاتمه بده."

● حرکت چشم به سمت بالا: این نشانه غضب و عصبانیت است.

● نگاه مختصر به اطراف: این ژستی خجالت گونه است. فرد جسورانه خیره می شود در حالیکه سرش را پایین انداخته و به سمت مخالف کج می کند. اشاره بر کمرویی بی باکانه دارد.

● نگاه ممتد: این بی تردید یک نشانه تمایل به آشنایی بیشتر است.

● نگاه خیره شدید: این نشانه خلق تهاجمی، سلطه جویانه و تهدید آمیز است.

● چشمک: چشمک یک علامت غرض آلود است. نشانگر آن است که رمز و رازی میان فردی که چشمک می زند و فردی که به او چشمک زده می شود برقرار است.

● بالا انداختن همزمان دو ابرو: در میان یک اتاق شلوغ، مفهوم آن کاملا واضح و روشن است: مایلم با شما ملاقات کنم.

● بالا انداختن یک ابرو: زمانی که یک ابرو بالا انداخته می شود در حالی که ابرو دیگر پایین باقی می ماند مفهومش این است: حرف شما را باور نمی کنم.

● ابروهای گره خورده: زمانی که هر دو ابرو به سمت همدیگر کشیده می شود باعث پدید آمدن شیار بین آن دو می شود که دلالت بر اضطراب، درد، ترس و یا آمیزه ای از این هیجانات دارد.

● پوشاندن صورت: زمانی که دست بر روی صورت می آید مفهومش چنین است: شوکه شده ام. این ژست بین فرد و موقعیت مزاحم و متجاوز فاصله می اندازد.


باشگاه کاربران تبیان - ارسالی Golabi45

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: article.tebyan.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر