موضوعات وبسایت : تست روانشناسی
تست شخیصت شناسی

معنی شکلک میمون

معنی شکلک میمون

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 10 اسفند 1400 ساعت 17:44

تعداد ایموجی ها بسیار بیشتر از حروف الفبا در زبان های ساده دنیا (مثل فارسی و انگلیسی) است و هر کدام از آنها چندین معنی دارند. ترکیب بعضی از این ایموجی ها با یکدیگر معنی های جدیدی را خلق می کنند که در اصطلاح به آنها کامبوجی می گویند. ایموجی ای که در این مقاله به سراغ آن رفته ایم ایموجی میمونی است که چشم هایش را گرفته است. در ادامه با چارگوشه همراه باشید.

تست شخیصت شناسی

ایموجی میمون که چشم هایش را گرفته ???? (See-No-Evil Monkey)

این ایموجی یکی از ایموجی هایی که است که در شبکه های مجازی بسیار استفاده می شود و شاید به جرات بتوان گفت که یکی از ایموجی های پرکاربرد در پیام رسان ها باشد. ایموجی میمونی که چشم هایش را با دست های خودش گرفته یکی از نمادهای سه میمون خردمند است. این میمون ها یکی از نمادهای مهم در فرهنگ شینتو هستند.

این ایموجی که در فرهنگ ژاپنی میزارو (Mizaru) خطاب می شود به معنای نگاه نکن است. یکی از سه میمون خردمند. این ایموجی میمون با موهای قهوه ای و دست بلوطی یا صورتی رنگ که چشم های خود را گرفته مشخص می شود.

اما معنی ایموجی در خارج از کشور ژاپن تعبیر و تفسیرهای متفاوتی پیدا کرده است. این ایموجی اغلب به عنوان یک روش سرخوشانه برای انتقال مفاهیمی مانند: خنده، باور نکردن و حتی گریه کردن استفاده می شود. این گریه می تواند از روی خوشحالی و یا ناراحتی باشد.

تاریخچه ایموجی میمون که چشم هایش را گرفته ???? (See-No-Evil Monkey)

این ایموجی در سال ۲۰۱۰ به عنوان بخشی از یونی کد ۶٫۰ (Unicode 6.0) تایید شد و در سال ۲۰۱۵ به دسته ایموجی ۱٫۰ ( Emoji 1.0) اضافه شد. این ایموجی میمون در دستگاه های مختلف شکل های گوناگونی دارد که در ادامه به نمایش گذاشته شده است.

شکل های مختلف ایموجی میمون در پلتفرم های گوناگون

منبع:

emojipedia.org

dictionary.com

معنی ایموجی میمون در شبکه های اجتماعی

معنی ایموجی میمون در تلگرام

ایموجی میمون در اینستاگرام

مطلب های مرتبط:

معنی ایموجی شبدر سه برگ (shamrock) ☘️

معنی ایموجی گل آفتابگردان (Sunflower) ????

معنی ایموجی برگ سبز در باد (Leaf Fluttering in Wind) ????

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: chargoosheh.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر