تست های روانشناسی
ravantests.wikibix.ir

آلفا اسکول

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 17 بهمن 1399 ساعت 01:19

مدرسه و کلاس کنکور آنلاین آلفا مدرسه ای است به وسعت ایران، همه دانش آموزان از سراسر ایران می تواند در کلاس های آن شرکت کنند و به صورت مجازی تعلیم ببینند، تکلیف تحویل دهند، مشاوره ببینند ، آزمون بدهند.

در این مدرسه آنلاین با کیفیت ترین، علمی ترین، نتیجه گراترین، منظم ترین کلاس زندگی خود را تجربه خواهید کرد.

کلاس آنلاین و زنده

جلسه اول رایگان

سوال و جواب همزمان

کمترین هزینه

بهترین اساتید

مشاوره و پشتیبانی

آزمون و تکالیف منظم

ضبط فیلم هر جلسه

مشاوران آلفا

رزومه مشاوران و مباحث برنامه ریزی کنکور را میخوانید

Your browser does not support HTML5 video.

آخرین مطالب بلاگ

آخرین مطالب در زمینه های آموزشی و کلاس کنکور انلاین را بخوانید

مهر 29, 1399

آیا تئوری رنگ به شما در مطالعه کنکور…

آیا رنگ های در مطالعه تاثیر گذار هستند؟ آیا تئوری رنگ به شما در مطالعه کمک می کند؟ در هنگام مطالعه، محیط بر روی شما خیلی تاثیر می گذارد و…

آنچه کنکوری ها درباره مدرسه آنلاین آلفا می گویند

نظر دانش آموزان در مورد کلاس های آنلاین کنکور آلفا را بخوانید

بعضی از واکنش های شیمیایی هستند که انجام شدنی ان اما سرعت انجامشون خیلی کمه. به اینجور واکنش ها معمولا ماده ای بنام کاتالیزگر اضافه میکنن تا فرایند انجامش رو تسریع ببخشه. یک سال، برای موفقیت در کنکور با آزمون و خطا زمان محدودیه... در چنین شرایطی، انتخاب و کمک از اساتید کاربلد و به معنای واقعی کلمه، استاد، برای موفقیت فرد حکم کاتالیزگر رو داره و مدرسه آنلاین آلفا منبع این کاتالیزگرهاست.

مدرسه آلفا، پلی است برای رسیدن به اهداف بزرگ. مدرسه ای کاملا قابل اعتماد با برگزیده ترین اساتید کشور و بهترین تجهیزات و خدمات.

در زمان های گذشته، دریانوردان برای جهت یابی از ستاره ها استفاده می کردند. ما، دریانوردانی هستیم در دریای کنکور و ماجراهاش، که برای رسیدن به ساحلِ موفقیت باید از ستاره ها کمک بگیریم و مدرسه آنلاین آلفا برای ما، حکم همین ستاره ها رو داره. اساتید آلفا، مثل ستاره ها میدرخشن و راه رو بهمون نشون میدن؛ چون بدون روشنایی، نمیشه از تاریکی ها گذشت.


منبع: alphaschool.ir